داجرز' Joc Pederson قطره بسیار بلند F-بمب گذاری در فن کمتر ورزشگاه برای تمام جهان به گوش

فایل عکس: Los Angeles Dodgers چپ fielder Joc Pederson جشن پس از homering در هشتمین دور در یک باز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

قبل از ورزش حرفه ای لیگ سرگیری بدون طرفداران و صدای جمعیت در میان مداوم coronavirus همه گیر برخی از شناور ایده televising بازی در یک نوار تاخیر به شبکه های تلویزیونی توانایی به طور خلاصه کاهش صدا در هر زبان بد کمربندش را بست توسط بازیکنان.

در روز پنج شنبه شب فرشتگان لس آنجلس داجرز outfielder Joc Pederson نشان داد چقدر به راحتی گذشته بی سابقه ناسزاهای می توان برداشت تا در یک ورزشگاه بدون فن.

پس از هدف قرار دادن یک توپ به سمت پایه اول در پایین ششم زمین باز یافته در مقابل San Francisco Giants, پترسون التماس کرد با توپ "دریافت بیش از, بیش, f—!" عنوان او متوجه شد او به مقصد به صورت یک groundout. پس از غول infielder پابلو Sandoval بدبختانه توپ به امداد پارچ ریکو گارسیا برای بیرون پترسون راديال یک دوم خیلی بیشتر قاطعانه "F—!" برای اندازه گیری خوبی.

مرتبط با: ESPN نتواند زمین برای اولین بار از غول-داجرز تجاری برای شکستن تکرار اشتباه در دور دوم

کمیسر NBA آدم نقره طرفدار اوایل با استفاده از یک نوار تاخیر برای حفاظت پرده گوش از طرفداران جوان.

"من فکر می کنم اغلب بازیکنان آنها را در درک زمانی که آنها بر روی زمین آنها گفت: چیز خاصی به هر یک از دیگر به دلیل آن را با صدای بلند در عرصه آنها می دانند که بسیاری از آن است که برداشت او گفت:" در اوایل این ماه. "آنها ممکن است مجبور به انطباق با زبان خود کمی دانستن آنچه که آنها می گویند به احتمال زیاد خواهد برداشت توسط میکروفن و در تمام جدیت ما ممکن است نیاز به قرار دادن یک کمی با تاخیر."

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب