اقتصاد در رکود به عنوان coronavirus موارد به 17 میلیون نفر در سطح جهان

مقیاس اقتصادی ویرانی از این بیماری همه گیر گذاشته شد لخت در روز پنج شنبه به عنوان اقتصادهای غربی ثبت شده تاری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

مقیاس اقتصادی ویرانی از این بیماری همه گیر گذاشته شد لخت در روز پنج شنبه به عنوان اقتصادهای غربی ثبت شده تاریخی اسلامپ فقط به عنوان سودای caseloads مجبور بسیاری از کشورها به دردناک جدید تجارت آف بین سلامت و ثبات مالی.

تبلیغات

شش ماه پس از سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد یک اورژانس جهانی رمان coronavirus آلوده بیش از 17 میلیون نفر در سراسر جهان است.

که پنج شنبه هشدار داد که افراد جوان نیست "شکست ناپذیر" و کمک به درایو resurgences در بسیاری از مکان ها که تا به حال تا حد زیادی پیشتر این بیماری است.

"خوشه از موارد در برخی از کشورهای در حال رانده شدن بخشی توسط افراد جوان اجازه پایین گارد خود در نیمکره شمالی تابستان" گفت که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus.

COVID-19 تن کشته و بیش از 668,000 مردم و وادار کردن دولت به مداوم انرژی صرفه جویی در زندگی و جلوگیری از ویرانی اقتصادی.

جایی است که چالش بیشتر آشکار از سخت ترین ضربه ملت -- همچنین به بزرگترین اقتصاد جهان -- با ایالات متحده ارسال یک دوم-از دست دادن سه ماهه از 9.5 درصد در مقایسه با مدت مشابه یک سال پیش بدترین شکل در ضبط.

در صورتی که مسیر انجام شده از طریق کل در سال اقتصاد آن را به فروپاشی نزدیک به یک سوم (32.9 درصد) داده ها نشان داد.

تاریخی انقباضات شد علاوه بر ثبت در آلمان (10.1 درصد) و بلژیک (12.2 درصد) اتریش (10.7 درصد) و مکزیک (17 درصد).

در سراسر جهان شرکت داشتند و همچنین در نظر گرفتن یک ضربه با فولکس واگن تولید کننده نفت شل انگلستان, بانک لویدز و لوازم الکترونیکی مصرفی غول پیکر پاناسونیک گزارش زیان بزرگ.

با سفر کردن به یک قطره هوافضا غول پیکر ایرباس گفت: این سوخته را از طریق بیش از 12 میلیارد یورو پول نقد در نیمه اول سال با از دست دادن خالص از 1.9 میلیارد یورو (معادل 1.4 میلیارد دلار) و برنامه ای برای کاهش تولید تا 40 درصد است.

اما چند شرکت فنی تحویل داده بهتر از حد انتظار نتایج روز شنبه تاکید فزاینده مصرف کننده تکیه بر غول مانند آمازون در طول همه گیر و همچنین به عنوان فوق العاده قدرت اقتصادی.

اپل سود هشت درصد افزایش یافت به $11.2 میلیارد آمازون در عین حال گفت: سود نزدیک به دو برابر شد و به $5.2 میلیارد و Facebook گفت: سود خود را دو برابر شد و به $5.2 میلیارد دلار در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

جهانی روزانه موارد در حال حاضر نزدیک به 300,000 علامت با منحنی نشان دادن هیچ نشانه ای از مسطح -- در آن زمان فقط 100 دقیقه برای یک میلیون مورد جدید ثبت می شود.

ما شمارش 1,379 جدید مرگ و میر در 24 ساعت قبل از 8:30 بعد از ظهر پنج شنبه (0030 GMT جمعه) به علاوه یکی دیگر از 72,238 عفونت های جدید.

و این کشور نیز به ثبت یکی دیگر از گریم نقطه عطف: مرگ دوستان اول ما سگ حیوان خانگی به تست مثبت برای ویروس. هفت ساله چوپان آلمانی درگذشت پس از مبتلا به تنگی نفس و سایر علائم برای چند ماه.

در ژاپن توکیو فرماندار به نام برای رستوران ها و کافه ها و کارائوکه سرو به بسته های قبلی به عنوان پایتخت گزارش شده تعداد بی سابقه ای از عفونت های جدید.

سوئد که بحث نرمتر رویکرد به مهار coronavirus دریافت کرده است توجه در سراسر جهان گفت: این امر مردم را تشویق به نگه داشتن کار از خانه خود را در سال آینده در صورت امکان به عنوان کشور تصویب 80,000 موارد ثبت شده.

و مکزیک شد جهان سوم سخت ترین-آمار کشور از نظر مرگ و میر به عنوان آن را بریده بیش از 46,000 مرگ و میر با توجه به شمارش نگهداری شده توسط AFP.

جزیره resurgences

دو جزیره کشورها بودند که در اوایل پوستر برای کودکان حاوی ویروس ارائه هشدارهای برابر خوشنودی در روز پنج شنبه.

در استرالیا وجود دارد 723 مثبت آزمون در جنوب شرقی ایالت ویکتوریا تنهایی, فراتر از گذشته در سراسر کشور رکورد 549 موارد تنظیم شده در روز دوشنبه.

و ایسلند ثبت شده خود را برای اولین بار بستری شدن در بیمارستان پس از اواسط ماه مه به عنوان به خوبی به عنوان جدید 31 موارد وادار کردن دولت به reimpose اجتماعی فاصله و ماسک و محدود کردن اندازه از تجمعات به 100.

هنگ کنگ که از ابتدا نیز مورد تحسین قرار گرفته برای آن coronavirus پاسخ در تلاش برای تعادل ترس از موج سوم در میان آن 7.5 میلیون نفر که مقامات ترس می تواند فلج سیستم بهداشت و درمان در برابر خشم و محدودیت های جدید.

فقط یک روز بعد از رستوران ها ممنوع شد از خدمت مشتریان در داخل خانه تصمیم عوض شد زیر تورنت آنلاین انتقاد بیش از تصاویر بیشتر یقه آبی کارگران مجبور به غذا خوردن در پیاده رو و پارک ها-و حتی در داخل توالت های عمومی برای فرار از رگبار سیل.

آفریقای جنوبی چهره معضل مشابه و تحت فشار قرار دادند آن شب حکومت نظامی توسط یک ساعت به 10 ساعت به کمک ویران رستوران بخش با وجود کاهش اخیر در موارد.

ساحل عاج با این حال bucked این روند اعلام کرد که میله کاباره ها و سینما را بازگشایی در روز جمعه.

اتحادیه اروپا در عین حال انجام آن هر دو هفته یکبار به روز رسانی به لیست خود را از کشورهای امن. ما مسافران هنوز محروم و الجزایر حذف شد پس از افزایش موارد است.

لیست امن در حال حاضر متشکل از استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مراکش نیوزیلند رواندا و کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه-و نیز عبارتند از چین اگر پکن متقابلا.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب