دادگاه حقوق بشر اروپا محکوم فرانسه بیش از 'غیر انسانی' شرایط زندگی برای پناهندگی پناهجویان

صادر شده در: 02/07/2020 - 12:58اصلاح: 02/07/2020 - 12:58 دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) در روز پنج شنبه را م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) در روز پنج شنبه را محکوم کرد فرانسه برای "غیر انسانی و اهانت آمیز شرایط زندگی" از سه پناهندگی پناهجویان که "زندگی در خیابان بدون هیچ گونه منابع".

تبلیغات

استراسبورگ-بر اساس حکم دادگاه که مقامات "شکست خورده بود در انجام وظایف خود" با توجه به سه asylum-seekers, پیدا کردن فرانسه مسئول این شرایط است که در آن سه مرد – افغانستان روسیه و ایران در سن 27, 33 و 46 بود – "زندگی به حال شده است برای چندین ماه: خواب, خشن, بدون دسترسی به امکانات بهداشتی داشتن هیچ وسیله امرار معاش و دائما در ترس از مورد حمله یا سرقت".

دادگاه حکم داد "متقاضیان به حال شده است در نتیجه قربانیان رفتارها نشان دادن عدم احترام به کرامت خود را".

حاکم اشاره کرد که دو نفر از پناهندگی برای متقاضیان دریافت موقت کمک هزینه پس از چند ماه انتظار و دادگاه گفت که قبل از اینکه قادر به ثبت نام به عنوان پناه جویان مردان "مجبور شده بودند برای زنده ماندن برای یک دوره معینی از زمان و بدون هیچ گونه شواهد است که وضعیت".

همچنین در زمان مراقبت به استرس "که از آن آگاه بود ثابت افزایش تعداد پناه جویان از سال 2007 و از اشباع تدریجی" از دریافت امکانات و اشاره کرد: "تلاش های ساخته شده توسط مقامات فرانسوی برای ایجاد مسکن اضافی و به منظور کاهش زمان صرف شده برای بررسی درخواست های پناهندگی".

"اما آن شرایط آیا حکومت نه از احتمال که وضعیت پناهندگی پناهجویان ممکن است درگیر ماده 3" کنوانسیون اروپایی حقوق بشر در منع اهانت آمیز و غیر انسانی درمان دادگاه گفت.

ECHR حاکم بود به اتفاق آراء سفارش فرانسه به پرداخت بین €10 ، 000 و €12,000 برای هر یک از سه asylum-seekers.

(FRANCE 24 با AFP)



v.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن