NBA بزرگ زمان جورج تاون مربی Patrick Ewing است coronavirus

جورج تاون سر مردان بسکتبال مربی پاتریک اوینگ که 57 ساله سابق نیویورک نیکز مرکز آزمایش مثبت برای coronaviru

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

جورج تاون سر مردان بسکتبال مربی پاتریک اوینگ که 57 ساله سابق نیویورک نیکز مرکز آزمایش مثبت برای coronavirus است و در بیمارستان تحت درمان.

"این ویروس جدی است و نه آرامی باید گرفته شود," the Hall of Famer به عنوان یک بازیکن برای Hoyas در دانشگاه و نیویورک نیکز در NBA گفت: در بیانیه صادر شده توسط دانشگاه. "من می خواهم همه را تشویق به ماندن سالم و مراقبت از خود و عزیزان خود را. در حال حاضر بیش از هر زمان من می خواهم برای تشکر از کارکنان مراقبت های بهداشتی و هر کس در خط مقدم. من خوب بود و همه ما از این طریق دریافت کنید."

به عنوان یک بازیکن 7-پا سارکوم کمک جورج تاون برنده 1984 NCAA بسکتبال قهرمانی مردان و رسیدن به دو عنوان دیگر بازی ها. او گرفته شده با شماره 1 به طور کلی انتخاب در سال 1985 پیش نویس پس از نیکز برنده NBA اول قرعه کشی. سارکوم زخم پیشرو در نیویورک به سال 1994 NBA Finals, جایی که آنها از دست رفته به Hakeem Olajuwon و هیوستون راکتس است.

سارکوم بازی 17 فصل در NBA 15 با نیکز.

در جای دیگر

اوزاکا در صدر سرنا در فوربس " فهرست

نائومی اوزاکا شده است یک گرند اسلم قهرمان و شماره 1 در WTA رتبه بندی — و در حال حاضر او No. 1 در یک لیست دیگر: بالا-درآمد ورزشکار زن.

با توجه به داستان ارسال شده در Forbes.com روز جمعه 22 ساله بازیکن به دست آورده $37.4 میلیون بیش از 12 ماه گذشته از تاییدیه و جایزه پول گرفتی همکار بازیکن تنیس سرنا ویلیامز ($36 میلیون) که در طول.

فوربس گفت: اوزاکا کل یک سال رکورد برای یک زن ورزشکار با شکوه قبلی علامت $29.7 میلیون تعیین شده توسط تنیس' ماریا شاراپووا در سال 2015. اوزاکا شماره 29 به طور کلی با ویلیامز در شماره 33 در فوربس " فهرست سالانه 100 بالا درآمد ورزشکاران است.

ویلیامز تا به حال چراغ راه در میان زنان در هر یک از چهار سال گذشته. در واقع آخرین بالا درآمد ورزشکار زن در خارج از ویلیامز و شاراپووا بود خواهر سرنا زهره در سال 2003 است. تنیس شده است این مسیر برای زنان به مرتبه و در کنار بالا پرداخت می شود نر ستاره های ورزشی.

NFL: جتز نیویورک و کارفرمایی جو Flacco توافق کرده اند که به نظر در یک سال معامله, 2013 Super Bowl MVP را به آژانس اعلام کرد در توییتر.

این حرکت را در Flacco که خود را صرف 11 فصل با کلاغ می دهد سوم-سال استارت سام Darnold جانباز backup اما یکی است که در آینده فتق دیسک است که برش های کوتاه خود را تنها فصل در دنور و نیاز به عمل جراحی.

NHL: NHL در انتظار نتیجه یک بازیکن رای در 24 تیم حذفی فرمت قبل از بحث در مورد گزینه های خود را در مورد چگونگی ادامه در پیشنهاد خود را از سر بازی.

آنها عبارتند از پتانسیل مکان های بازی زمانی که بازیکن می تواند بازگشت به تیم مربوطه می باشند و چه غیر حذفی تیم خواهد بود و مجاز به انجام در آنچه به طور بالقوه می تواند تبدیل به 10 ماه استراحت بین بازی ها.

NHL معاون کمیسر لایحه دالی گفت: لیگ یک طرح در محل, اما متوقف کوتاه از ارائه جزئیات.

اگهی: اشلی کوپر استرالیا که موفق به کسب چهار گرند اسلم تک آهنگ عناوین از جمله استرالیا و ویمبلدون و آمریکا قهرمانی در سال 1958 درگذشت در بریزبن. او 83.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب