رو تحریم توسط تبلیغ کنندگان Facebook به بان کی مون بیشتر نفرت مطالب' در تبلیغات

صادر شده در: 27/06/2020 - 07:34بروز رسانی: 27/06/2020 - 07:35 Facebook گفت: این امر ممنوع "گسترده تر دسته از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Facebook گفت: این امر ممنوع "گسترده تر دسته از نفرت محتوا" در تبلیغات به عنوان بحرانزده رسانه های اجتماعی غول پیکر نقل مکان کرد برای پاسخ به رشد اعتراضات بیش از آن در دست زدن به نوشته های التهابی.

تبلیغات

مدیر اجرایی مارک زوکربرگ گفت: Facebook نیز خواهد اضافه کردن برچسب به پست هایی که "ارزش خبری" اما نقض پلت فرم قوانین -- زیر سرب از توییتر است که با استفاده از برچسب هایی بر روی توییت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ابتکار عمل می آید با پیشرو شبکه های اجتماعی رو به رشد تحریم توسط تبلیغ-با نوشابه کرگدن کوکا کولا و شرکت انگلیسی-هلندی غول Unilever پیوستن جمعه-به عنوان فعالان به دنبال سخت تر اقدام در محتوای آنها خیال به ترویج تبعیض و نفرت یا خشونت.

این سیاست جدید در نفرت محتوای تبلیغات را "منع ادعا می کند که مردم از خاص و نژاد و قومیت ، ملیت ، وابستگی مذهبی و کاست و گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا وضعیت مهاجرت یک تهدید فیزیکی و ایمنی و بهداشت و یا بقای دیگران است،"

"ما همچنین در حال گسترش سیاست های ما برای حفاظت بهتر از مهاجران, مهاجران, پناهندگان و پناهجویان" از تبلیغات نفرت او ادامه داد.

>>عنوان خوانده شده: Facebook, کارکنان, حمله زوکربرگ بیش از شرکت موضع به عمل در مغلوب ساختن پیشی جستن پست

Facebook است و تأکید آن حرکت می کند به ساقه نژادپرستی در پی ناآرامی های مدنی باعث مارس 25 کشتن آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

"ما سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ جامعه ما امن و به طور مداوم کار می کنند با خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های ما" یک سخنگوی گفت.

"سرمایه گذاری ما ساخته شده است در (هوش مصنوعی) این معنی است که ما پیدا کردن نزدیک به 90 درصد از گفتار نفرت" و اقدام قبل از کاربران آن را گزارش.

'مهم' استثنا

زوکربرگ گفت: "ارزش خبری" معافیت به طور معمول رخ می دهد "یک تعداد انگشت شماری از بار در سال" در هنگام Facebook تصمیم به ترک یک پیام است که معمولا توان برای حذف قانون نقض شده است.

جدید سیاست زوکربرگ گفت: "ما به زودی شروع به برچسب زدن به برخی از مطالب ما را ترک کنند تا به دلیل آن است که تلقی انتشار بنابراین مردم می دانند که این مورد است."

او گفت: به کاربران اجازه خواهد داشت برای به اشتراک گذاشتن محتوا "اما ما به شما اضافه کردن یک اعلان به مردم بگویید که محتوای آنها در حال های ممکن را نقض سیاست های ما."

توییتر در هفته های اخیر دارای برچسب حداقل یک مغلوب ساختن پیشی جستن جیر گمراه کننده است و پرچم دیگران به عنوان نقض پلت فرم, قوانین, قابل دسترس تنها هنگامی که کاربران با کلیک بر طریق یک هشدار است. این حرکت خشمگین کرده است رئیس جمهور و متحدان خود را.

اینترنت سیستم عامل مواجه شدید فشار از فعالان زیر فلوید مرگ است.

یک ائتلاف از جمله انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوست (NAACP) بوده است ترغیب شرکت ها برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook با استفاده از #StopHateForProfit برچسب.

در همان زمان, تهمت و متحدان خود را ابراز خشم بیش از آنچه که آنها ادعا می کنند که مغرضانه در برابر محافظه کاران است.

نام تجاری تحریم شتاب

زوکربرگ هیچ اشاره ای به تبلیغ تحریم اما گفت: این تغییرات بر اساس بازخورد از حقوق مدنی جامعه و منعکس ماه از کار با حقوق مدنی حسابرسان."

کوکا کولا یک نیروی عمده در جهانی تبلیغات گفت: آن را به حالت تعلیق در تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای حداقل 30 روز آن را به عنوان reassesses سیاست های خود هر چند آن گفت: این تصمیم ربطی به #StopHateForProfit مبارزات انتخاباتی.

"وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در جهان و وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در رسانه های اجتماعی" جیمز Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا گفت: در یک بیانیه کوتاه.

او گفت: شرکت رسانه های اجتماعی نیاز به ارائه "بیشتر پاسخگویی و شفافیت است."

Unilever به علامت های تجاری از جمله لیپتون چای و بن و جری بستنی گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook, Twitter و Instagram در آمریکا تا پایان سال 2020 با توجه به "قطبی انتخابات دوره است."

آمریکایی هوندا گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook در ماه جولای "انتخاب به ایستادگی مردم ایران در برابر نفرت و نژادپرستی" اضافه کردن به لیست که شامل ما غول مخابراتی Verizon و کالاهای ورزشی سازندگان پاتاگونیا شمالی و اری.

از Facebook حرکت در بیان نفرت در تبلیغات "خوش است اما (آنها) حساب برای بخش کوچکی از محتوای مضر بر روی پلت فرم" گفت: گراهام Brookie مدیر شورای آتلانتیک دیجیتال پزشکی قانونی آزمایشگاه تحقیقاتی که نظارت بر رسانه های اجتماعی دروغ.

میشل Amazeen یک دانشگاه بوستون استاد ارتباطات سیاسی گفت: جزئیات هنوز مشخص نیست.

"خواهد Facebook امکان تایید مستقل است که محتوای آنها برچسب و پس از آن اثرات پراکندگی؟"

(AFP)

آخرین مطالب