لانست می کشد مطالعه ضعیف هیدروکسی کلروکین خطرات

صادر شده در: 05/06/2020 - 07:34بروز رسانی: 05/06/2020 - 07:34 لانست در روز پنج شنبه کردهاند یک مطالعه که مطر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

لانست در روز پنج شنبه کردهاند یک مطالعه که مطرح ایمنی ترس بیش از استفاده از مواد مخدر مورد علاقه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به درمان COVID-19 بعد از این مقاله نویسنده گفت که آنها دیگر نمی تواند تایید اساسی آن داده است.

تبلیغات

آن را به زودی پس از خروج از یکی دیگر از coronavirus مقاله در مجله پزشکی نیوانگلند (NEJM) بود که مربوط به هیدروکسی کلروکین اما با اتکا به همان شرکت بهداشت و درمان بیمار پایگاه داده.

آشکار تحقیقات رسوایی تهدید به تضعیف اعتماد به نفس در دو جهان بالا و مجلات پزشکی در میان یک بیماری همه گیر.

اما از آن است که این جمع از لانست مطالعه که ممکن است لبریز آنچه که تبدیل به یک بسیار سیاسی بحث در مورد هیدروکسی کلروکین یک پیر مالاریا و آرتریت روماتوئید مواد مخدر در حال حاضر با حمایت بسیاری از ما محافظه کاران در برابر SARS-CoV-2 ویروس.

در مقاله منتشر شده در مارس 22, نویسندگان ادعا به صورت گذشته نگر تجزیه و تحلیل برخی از 96,000 سوابق بیمار پیدا کردن که هیدروکسی کلروکین و کلروکين مرتبط با ترکیب شد بی اثر در برابر COVID-19 و حتی افزایش خطر مرگ.

آریتمی های قلبی پرچم به عنوان یک نگرانی خاص.

این یافته به رهبری سازمان بهداشت جهانی به طور موقت به حالت تعلیق آزمایش های بالینی به دارو هر چند این مقاله به زودی باعث نگرانی گسترده در میان دانشمندان بیش از یک فقدان اطلاعات در مورد کشور و بیمارستان ها است که کمک داده است.

Mandeep Mehra, یک استاد دانشگاه هاروارد که منجر به کار همراه با فرانک Ruschitzka از بیمارستان دانشگاه زوریخ و Amit Patel از دانشگاه یوتا اعلام کرده بودند سعی در راه اندازی یک شخص ثالث بررسی دقیق.

اما Surgisphere کمی شناخته شده بهداشت و درمان تجزیه و تحلیل شرکت مستقر در شیکاگو است که ارائه اطلاعات حاضر به همکاری.

"با توجه به این تاسف و توسعه و نویسندگان درخواست که کاغذ بود پس گرفت" سه گفت.

"ما عمیقا عذر خواهی به شما سردبیران و خوانندگان مجله برای هر گونه خجالت و یا ناراحتی که این ممکن است باعث شود."

لانست یک مجله انگلیسی ارائه شده خود را در بیانیه ای گفت: "بسیاری وجود دارد برجسته سوال در مورد Surgisphere و اطلاعات است که گفته شده در این مطالعه است."

جراح عروق Sapan دسای Surgisphere ارشد اجرایی و مقاله دیگر نویسنده نیست پیوستن به جمع شدن و کاهش یافته است به نظر کرد.

با وجود پیدا کردن ظاهرا vindicating هیدروکسی کلروکین ایمنی وجود دارد این است که هنوز هیچ مدرک از یک کارآزمایی بالینی تصادفی (RCT) که این دارو موثر بر علیه COVID-19.

یکی از این دادگاه که چهارشنبه منتشر یافت مواد مخدر بود و نه به طور قابل توجهی بهتر از دارونما در پیشگیری از این بیماری در میان افرادی که به تازگی در معرض ویروس.

اما دانشمندان به طور گسترده موافقم که بیشتر RCTs -- در نظر گرفته شده استاندارد طلا را برای تحقیقات بالینی -- مورد نیاز و هیدروکسی کلروکین نباید با تخفیف است.

تحقیقات رسوایی

مقاله در NEJM در ضمن بررسی این که آیا افرادی که معمولا استفاده می شود فشار خون داروهای بیشتر شد یا کمتر احتمال دارد به COVID-19.

آن منتشر شد در همان روز به عنوان دو تن دیگر از مطالعات به بررسی همین موضوع با هر سه پیدا کردن که این دارو نه افزایش استعداد ابتلا به عفونت و افزایش خطر تبدیل شدن به طور جدی بیمار است.

هیچ پرسش های مطرح شده در مورد یکپارچگی دو نفر دیگر مقالات.

در خود جمع شدن بیانیه NEJM نویسنده مقاله را نیز نوشت که داده بود ساخته شده در دسترس را به یک شخص ثالث حسابرس.

Sci-fi نویسنده و فیلم مدل

محققان شروع به دقت مورد مداقه قرار دادن لانست و کاغذ در مدت کوتاهی پس از انتشار آن برجسته متعدد پرچم قرمز اعم از تعداد زیادی از بیماران به طور غیر معمول اطلاعات کامل در جمعیت خود را.

اینترنت آیفون توسط نگهبان نشان داد که Surgisphere حال اندک حضور آنلاین تنها با تعداد انگشت شماری از کارکنان ذکر شده در لینک, از جمله یک نویسنده داستان های علمی تخیلی و بزرگسالان ،

شرکت های درگیر در عین حال یکی دیگر از مورد توجه قرار گرفتن مطالعه که ضد انگل داروی ایورمکتین می تواند مفید باشد در برابر COVID-19.

هر چند این مقاله شده بود کارشناسی و یا به نظر می رسد در یک مجله آن را ناشی از اجرا بر روی مواد مخدر در آمریکای لاتین که در آن است به طور گسترده ای در دسترس است.

در حالی که دسای و Surgisphere شده اند تمرکز بیشتر موشکافی نویسنده سرب از همه این مقالات بود Mehra, که همچنین مدیر پزشکی در Brigham و بیمارستان زنان (BWH) قلب و عروق مرکز در بوستون.

نویسنده سرب در نظر گرفته شده است مسئول انجام علت سعی و کوشش در اطلاعات و vouching برای یکپارچگی آن است.

Chris Chambers, یک استاد روانشناسی در دانشگاه کاردیف افزود: این امر "پرسش جدی در مورد استاندارد ویرایش در لانست و NEJM -- ظاهرا دو جهان از معتبرترین مجلات پزشکی."

(AFP)

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب