فرانسه جهادی می رود محاکمه بیش از این است که گروه اعدامها در سوریه

صادر شده در: 25/06/2020 - 19:10ویرایش: 25/06/2020 - 19:10 یک جهادی رفت و در دادگاه روز شنبه در اتهامات تروری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک جهادی رفت و در دادگاه روز شنبه در اتهامات تروریستی در میان اتهامات که او نظارت اعدامها در سوریه به عنوان یکی از چهره های ارشد در دولت اسلامی (داعش) گروه افراطی.

تبلیغات

تایلر Vilus و 30 مواجه است به اتهام تعلق به یک گروه تروریستی عنوان یک واحد از گروه مبارزان و "تشدید قتل" بین سال های 2013 و 2015. او چهره یک جمله زندگی اگر محکوم کرد.

محققان گمان می برند او از بودن بخشی از "Al-منابع سامان دهند" (مهاجران) تیپ یک اسکادران که شکنجه و انجام شده خلاصه ای اعدام که او را انکار می کند.

Vilus نیز متهم نظارت اعدام به عنوان یک عضو پلیس مذهبی در شمال شرقی سوریه به شهر از خاکستر Shaddadi نزدیک به مرز عراق.

در 2015 تصویری منتشر شده است که گروه رسانه ای بخش یک مرد متهم به Vilus دو متر دورتر به عنوان دو زانو و چشم بند زندانیان – یکی متعلق به ارتش آزاد سوریه جنگجویان شورشی و از سوی دیگر یک عضو از بشار اسد ارتش – اعدام با گلوله به سر.

در یک مصاحبه با فرانس 24 جامعه شناس فرهاد Khosrokhavar یک کارشناس در افراط گرایی توصیف Vilus به عنوان یک "شخصیت کاریزماتیک" است که یک "امیر" یا به طور کلی از این گروه بود و به شدت درگیر در تبلیغات تلاش برای جذب افراد به سوریه است.

Vilus دستگیر شد در فرودگاه استانبول با سوئیس گذرنامه در جولای 2015 و پس از آن تبعید به فرانسه.

او را بازداشت و محاکمه می شوند دیده می شود به عنوان یک کودتای بزرگ برای امنیت خدمات Vilus اعتقاد بر این است که شناخته شده بسیاری از فرانسوی جهادی در سوریه است.

Vilus اعتراف کرده که در تماس با مرد فرانسوی راز خدمات این باور بود متفکر نوامبر 2015 حملات تروریستی در پاریس Abdelhamid Abaaoud.

Vilus را لقب "مادر جهاد" در مطبوعات فرانسه در سفر سه بار به سوریه در حمایت از پسرش بود و محکوم به 10 سال زندان در ماه ژوئن 2017 برای او "تمام نشدنی تعهد" به جهاد.

قبل از شنیدن Vilus وکیل لوئیس-رومن Riché شانس که متهم شده بود در انزوا نگه داشته به مدت چهار سال و نیم با وجود خود "بسیار آرام" رفتار.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب