نانس پيترز فرانسوی برنده تور دو فرانس مرحله ۸ شد

صادر شده در تاریخ: 05/09/2020 - 18:05 در یک روز احساسات مختلط نسبت به ملت خانه، نانس پیترز در پی یک فرار طولا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 05/09/2020 - 18:05

در یک روز احساسات مختلط نسبت به ملت خانه، نانس پیترز در پی یک فرار طولانی در پیرنه، مرحله هشتم تور دو فرانس را به دست آورد، در حالی که همکار فرانسوی تیباوت پینوت امیدهای خود را برای پیروزی در مسابقه ناپدید می دید.

تبلیغات
ادامه

پیترز بخشی از گروهی ۱۳ رکابزن بود که روز شنبه در مراحل اولیه مرحله مجازات ۱۴۱ کیلومتری (۸۷٫۵ مایلی) به شهر لودنویل از هم گسیخت.

پیترز و ایلنور زاکارین در صعود خسته کننده پورت دو بالز از همراهان فراری خود دور شدند. پس از آن پیترز رقیب روسی خود را در تبار رها کرد و هرگز به عقب نگاه نکرد.

دارنده زرد جرسی آدام ییتس و دیگر مدعیان تور، از جمله دفاع از قهرمان ایگان برنال و پریموس روگلیچ مورد علاقه، سوار برخی از هفت دقیقه عقب تر.

این صحنه که شامل سه صعود مجازات کننده بود، پینوت را که در پورت دو بالز ترک خورده بود، نابود کرد.

سواری در پشت با مدعیان دیگر، Pinot، که هفته گذشته در پایان مرحله 1 سقوط کرد و به طور کامل بهبود نمی یابد، در صعود دوم روز کاهش یافته است. او با سه هم تیمی همراه بود که به آرامی او را روی شانه ها پات می کردند و سعی می کردند او را با حرف های مهربانانه تحریک کنند. دست زدن به کمر خود را, Pinot نمی تواند واکنش نشان می دهند و امید تور خود را به طور موثر بیش از - یک سال پس از او مجبور به عقب نشینی با آسیب پای چپ.

تور که به دلیل ویروس کرونا از شکاف معمول ژوئیه خود به تعویق افتاد، در ۲۰ سپتامبر در پاریس به پایان می رسد.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن