Ghislaine ماکسول پنجه نرم می کند گناه نیست به قاچاق جنسی افراد زیر سن قانونی برای شریک زندگی سابق اپستاین

صادر شده در: 14/07/2020 - 20:46 انگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول التماس کرد گناه نیست در نیویورک دادگاه روز شن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

انگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول التماس کرد گناه نیست در نیویورک دادگاه روز شنبه به قاچاق جنسی افراد زیر سن قانونی برای او شریک سابق این اواخر سرمایه جفری اپستاین.

تبلیغات

58 ساله را تکذیب کرد شش اتهامات مربوط به جرائم مرتکب شده توسط اپستین به خوبی متصل مجرم جنسی که خودش را کشته بود در زندان در حالی که در انتظار محاکمه در تابستان گذشته.

ماکسول به نظر می رسد در یک دادگاه فدرال منهتن از طریق لینک ویدئو از بروکلین با امنیت بالا شهری بازداشتگاه که در آن او است که برگزار می شود او پس از دستگیری این ماه است.

دادستان متهم ماکسول دختر از اواخر روزنامه بارون رابرت ماکسول کمک به اپستاین "استخدام داماد و در نهایت سوء استفاده" چند زیر سن قانونی دختران.

جرائم رخ داده بین سال 1994 و 1997 و مربوط به سه -- یکی از آنها بود که فقط 14 سال که او از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته با توجه به کیفرخواست.

ماکسول گفته دوست دختران با خرید و سینما سفر و بعد coaxed آنها را به دادن Epstein, برهنه, ماساژ که در طی آن او خواهد درگیر در رابطه جنسی عمل می کند.

دادستان ها می گویند ماکسول گاهی اوقات شرکت در اتهام سوء استفاده -- رخ داده است که در لندن و در اپستاین خواص در منهتن ساحل پالم و جدید مکزیک.

آنها ادعا می کنند او "متقاعد ناشی از ترغیب و وادار" جزئی قربانیان به سفر در سراسر آمریکا با خطوط و خارج از کشور برای هدف های غیر قانونی اعمال جنسی.

ماکسول شده است به اتهام چهار فقره مربوط به قاچاق از جمله حمل و نقل جزئی به قصد شرکت در جنایی فعالیت جنسی است.

او همچنین چهره دو فقره از دروغ به اتهام دروغ گفتن در مورد این ادعا در طول یک سال 2016 مدنی طرح دعوی در دادگاه.

ماکسول می تواند در خدمت تا 35 سال در زندان اگر جرم یافت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن