Glenn Greenwald در آمریکا تظاهرات: trump's فشار برای استقرار نظامی است 'تهدید' به دموکراسی

صادر شده در: 03/06/2020 - 19:14Modified: 03/06/2020 - 19:14 در یک مصاحبه با فرانس 24, برنده جایزه پولیتزر رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

در یک مصاحبه با فرانس 24, برنده جایزه پولیتزر روزنامه نگار Glenn Greenwald در واکنش به این تظاهرات که در حال گسترش در آمریکا و فراتر از آن پس از مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس. Greenwald گفت که اگرچه رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار بود به بازی نظم و قانون کارت برای پیروزی در انتخابات مجدد در ماه نوامبر به اعتقاد او این می تواند نتیجه معکوس. او همچنین به نام مغلوب ساختن پیشی جستن فشار به ارسال نیروهای نظامی برای سرکوب تظاهرات یک "قبر تهدید" به ارزش های دموکراتیک و اضافه کرد که آن می تواند "را به یک سیگنال به دیگر رهبران در سراسر جهان" مانند برزیل Jair Bolsonaro.

تبلیغات

صحبت از Rio de Janeiro, Greenwald لعنتی اوباما-عصر مشاور امنیت ملی سوزان رایس نشان می دهد که زمان ما جنبش اعتراضی تشویق می شد و بودجه توسط روسیه گفت: این نشان داد که دموکرات ها ترجیح چنین تئوری های توطئه به درخواست خود در مورد خود را شکست و از دست دادن 2016 انتخابات به یک "دلقک" مانند مغلوب ساختن پیشی جستن. او استدلال کرد که در حالی که روسیه ممکن است مداخله در این انتخابات آن بود که در یک "بی اهمیت" راه و شبیه به آنچه که ما انجام داده است و در روسیه و جاهای دیگر در سراسر جهان است.

>> می تواند برگ برنده 'استقرار نظامی' به سرکوب تظاهرات بیش از جورج فلوید را به مرگ ؟

برنده جایزه روزنامه نگار هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به اعزام نیروهای نظامی برای کنترل تظاهرات تهدیدی برای دموکراسی در ایالات متحده و فراتر از آن. او ادعا کرد که این امر تشویق "دیگر رهبران" با دیکتاتوری خم به توسل به چنین معنی می دهد. در برزیل که در آن Greenwald زندگی رئیس جمهور Jair Bolsonaro شده است آشکارا تهدید به بازگرداندن حکومت نظامی. Greenwald معتقد است که دموکراسی در حال حاضر "در معرض خطر" در برزیل به عنوان Bolsonaro و خانواده خود را احساس می کنید تحت حمله از سیستم قضایی و رسانه ها هستند و شعار حکومت نظامی به عنوان یک سیستم بهتر از دموکراسی است.

>> سازمان دیده بان خبرنگاران ما نشان می دهد: پوپولیسم و همه گیر شکاف بزرگ در برزیل



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب