Gregg Popovich رزرو کرده بود اما مربی اسپرز آماده برای راه اندازی مجدد

Gregg Popovich از روی علاقه به یاد او دانشجوی سال اول سال در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی حتی اگر به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

Gregg Popovich از روی علاقه به یاد او دانشجوی سال اول سال در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی حتی اگر به عنوان یک سال اول دانشکده افسری او بسیار محدود که در آن او می تواند و چه فعالیت داده نشد.

مستند در والت دیزنی جهانی گفت: به یاد او از آن روزها.

"اما دو روز هر کسی می تواند انجام دهد که" اسپرز مربی خبر داد.

او ساخته شده آن را از طریق است که سال اول آن را از طریق این دو روز در اتاق دیزنی قرنطینه نیز هست و در حال حاضر طولانی ترین شاغل و قدیمی ترین فعال NBA مربی رایگان به پرسه زدن در لیگ حباب در دریاچه Buena Vista, Fla. اما او باید رزرو در مورد NBA راه اندازی مجدد با توجه به مسائل نژادی نزاع نابرابری های اجتماعی و coronavirus بیماری همه گیر.

"اگر شما یک فرد فکر شما در حال رفتن به نگاه در همه طرف از یک وضعیت" Popovich گفت. "و به خصوص که 71 سال, من فکر کردم این است که در آن من می خواهم به صرف مقدار زیادی از زمان انجام این کار تحت این شرایط؟'"

بله جواب میده و Popovich شد در حال اجرا خود را در عمل برای اولین بار در بیش از چهار ماه شنبه به عنوان اسپرز شروع به آماده شدن برای یک حذفی فشار. زمانی که فصل رزومه جولای 30, San Antonio خواهد بود 12th در کنفرانس غرب — تنها یک نیمه بازی از نهم که در آن تاتنهام بود و در چهار بازی از شماره 8 نقطه به زور راه خود را به یک بازی در سری است.

"آن را فقط به عنوان یک سرباز وفادار NBA, من انجام داده ام سهم من از انتقاد در اینجا وجود دارد که من فکر می کردم لازم بود — من نمی دانم که در آن دیگری به شما خواهد بود به عنوان امن به عنوان ما در حال حاضر" Popovich گفت.

هیچ شعار برای LeBron: LeBron James می گوید افکار خود را بر عدالت اجتماعی نمی تواند موجود در پشت یک بسکتبال نیوجرسی.

لیکرز سوپراستار نمی پوشند یکی از NBA-مصوب عدالت اجتماعی پیام بر روی پشت پیراهن خود را هنگامی که NBA رزومه رقابت است.

"این بی احترامی به هیچ لیستی که تحویل داده شد را به تمام بازیکنان" جیمز گفت: در یک کنفرانس تلفنی از فلوریدا. "این تنها چیزی است که نمی به طور جدی با طنین من ماموریت با هدف من است."

به عنوان بخشی از NBA به رسمیت شناختن در سراسر کشور invigoration از عدالت اجتماعی حرکت موجب مرگ جورج فلوید, NBA بازیکنان ممکن را انتخاب کنید از یک لیست طولانی ممکن است پیام های خود را برای کشباف در طول لیگ را راه اندازی مجدد.

سخت وستبروک دور: هوستون ستاره جیمز هاردن و راسل وستبروک نیست سفر با این تیم به اورلاندو و نه شرکت در اولین تمرین. مربی Mike D'Antoni را ارائه نمی دهد دلیلی برای عدم وجود خود را اما گفت که او انتظار دارد هر دو بازیکن برای پیوستن به این تیم در فلوریدا به زودی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن