رهبر حزب الله آمریکا را متهم به تلاش برای 'گرسنگی' سوریه و لبنان

صادر شده در: 16/06/2020 - 23:34 جدید تحریمهای آمریکا علیه دولت سوریه با هدف "گرسنگی" در این کشور و آن همسایه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در:

جدید تحریمهای آمریکا علیه دولت سوریه با هدف "گرسنگی" در این کشور و آن همسایه لبنان سر از لبنان و جنبش حزب الله لبنان روز سه شنبه گفت.

تبلیغات

"سزار عمل با هدف به گرسنگی لبنان فقط به عنوان آن را با هدف به گرسنگی سوریه" حسن نصرالله گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی.

"سوریه برنده جنگ... نظامی در شرایط امنیتی و سیاسی," او اضافه شده توصیف این قانون که به اجرا در می آید پنج شنبه به واشنگتن "آخرین سلاح" علیه دمشق.

ما قانون اهداف شرکت که در مقابله با بشار اسد خبر داد که حزب الله تهران و مسکو در حمایت از سوریه را جنگ است.

این تحمیل محدودیت های مالی در دمشق دولت برای وادار کردن آن به توقف "حملات بر مردم سوریه" است و انتظار می رود برای اولین بار به نظر و نهادهای ایرانی فعال در سوریه است.

دولت سوریه و وفادار تجار و بازرگانان در حال حاضر هدفمند توسط آمریکا و اروپا تحریم های اقتصادی است.

پس از نه سال جنگ که هزینه بیش از 380,000 زندگی, سوریه فرو رفته در بحران اقتصادی مرکب از یک coronavirus مستند و یک دلار نقدینگی بحران در لبنان, عمده مجرا برای رژیم-برگزار مناطق.

یک تکه بزرگ از سوریه و مردم در فقر زندگی می کنند قیمت ها را به شدت افزایش یافت و ارزش پوند سوریه ضربه پایین ترین سطح خود در برابر دلار در بازار سیاه است.

نصرالله همچنین متهم ایالات متحده مهندسی فروپاشی سوریه ارز اما قول داد که اسد متحدان خواهد پایه های این رژیم است.

"متحدان سوریه ایستاده است که توسط آن طرف در طول جنگ... را رها نمی کند, سوریه در مواجهه با جنگ اقتصادی و نه اجازه خواهد داد که سقوط آن حتی اگر آنها خود را رفتن را از طریق شرایط دشوار است," او گفت:.

لبنان بیش از حد در حال تجربه بدترین بحران مالی از زمان پایان خود 1975-1990 جنگ داخلی و همچنین مسئولیت ماه از تظاهرات ضد دولتی.

"آمریکایی ها در pressurising بانک مرکزی لبنان برای جلوگیری از قرار دادن به اندازه کافی دلار به بازار" او گفت:, شارژ که واشنگتن فقط با استفاده از ادعا می کند که حزب الله ارسال دلار به سوریه به عنوان یک بهانه است.

او همچنین متهم کرد دولت آمریکا از تلاش برای دریافت لبنان برای فشار به حزب الله به دادن سلاح های خود را, اما آن را هرگز به انجام این کار.

نصرالله به نام دولت لبنان "را به تسلیم نیست" به سزار عمل می کنند.

ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه هشدار داد بشار اسد که او هرگز امن کامل پیروزی و باید در رسیدن به یک مصالحه سیاسی.

کلی صنایع دستی سفیر آمریکا در سازمان ملل خواست او را به قبول قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل خواستار آتش بس در انتخابات و انتقال سیاسی همراه با سازمان ملل متحد منجر شد.

"رژیم اسد دارای یک انتخاب روشن را: دنبال مسیر سیاسی تاسیس شده در قطعنامه 2254 یا ترک ایالات متحده با هیچ انتخاب دیگری اما به ادامه خودداری بازسازی کمک های مالی و اعمال تحریم علیه این رژیم و حامیان مالی آن," صنایع دستی گفت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن