هنگ کنگ دولت سفارشات مدارس به حذف کتاب نقض امنیتی جدید قانون

صادر شده در: 06/07/2020 - 17:49 هنگ کنگ دولت روز دوشنبه دستور داد مدارس به نقد و بررسی و حذف هر گونه کتاب ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ دولت روز دوشنبه دستور داد مدارس به نقد و بررسی و حذف هر گونه کتاب ها که ممکن است نقض گسترده امنیتی جدید قانون که پکن اعمال هفته گذشته در بی قرار شهر.

تبلیغات

"مطابق با چهار نوع از جرائم به وضوح تصریح شده در قانون مدیریت مدرسه و معلمان باید از نظر آموزش و یادگیری مواد به موقع از جمله کتاب" آموزش و پرورش اداره گفت.

"اگر آنها پیدا کردن محتوای منسوخ و یا محتوایی که ممکن است نگرانی چهار مذکور جرائم آنها باید آنها را حذف کنید" این دفتر اضافه شده است.

هفته گذشته چین تصویب قانون تامین outlawing چهار امنیت ملی جرایم: براندازی, تجزیه طلبی و تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی.

مقامات بی درنگ اعلام کرد دیدگاه های سیاسی حمایت استقلال یا خود استقلال خواهد بود به عنوان غیر قانونی تحت قانون جدید است.

گروه های حقوق و قانونی تحلیلگران هشدار داده اند وسیع جمله بندی از قانون که مخفی نگه داشته بود تا آن را تصویب خواهد یک اثر سرما از آزادی های سیاسی در نیمه مستقل hub.

سفارش برای مدارس به نقد و بررسی و حذف هر گونه قاچاق کتاب می آید دو روز پس از هنگ کنگ کتابخانه ها گفت: آنها همچنین کشیدن عناوین تلقی به نقض قانون برای بررسی.

در میان کسانی که خارج از قفسه ها بود و یکی از برجسته فعال جاشوا وانگ یکی دیگر طرفدار دموکراسی در مجلس تانیا چان و چندین عنوان دیگر نوشته شده توسط چانه Wan یک محقق است که دیده می شود به عنوان پدرخوانده یک "localist" جنبش حمایت بیشتر خود مختاری برای شهرستان.

هنگ کنگ و برخی از آسیا بهترین دانشگاه ها و پردیس فرهنگ که در آن به موضوعاتی خواهد بود که تابو در سرزمین اصلی هنوز هم مورد بحث و در مورد نوشته شده است.

اما پکن ساخته شده است روشن آن را می خواهد آموزش و پرورش در این شهرستان برای تبدیل شدن به "وطن پرست" به ویژه پس از یک سال از اغلب خشونت آمیز و عمدتا رهبری جوانان طرفدار دموکراسی تظاهرات.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن