هنگ کنگ مخالفت هل جلوتر با مقدماتی در زیر سایه قانون تامین

صادر شده در: 11/07/2020 - 07:24 هنگ کنگ مخالفت کمپ راه اندازی غرفه رای گیری در سراسر چینی-اداره شهرستان در ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ مخالفت کمپ راه اندازی غرفه رای گیری در سراسر چینی-اداره شهرستان در روز شنبه اولیه انتخابات با هدف انتخاب دموکراسی داوطلبانی که ایستاده بهترین شانس موفقیت را در شورای قانونگذاری انتخابات در ماه سپتامبر.

تبلیغات

مقدماتی آمده کمتر از دو هفته پس از پکن تحمیل جارو امنیت ملی قانون در مرکز مالی stoking نگرانی که گسترده آزادی دیده نمی شود در سرزمین اصلی چین خرد خواهد شد.

قانون مجازات آنچه در چین توصیف گسترده به عنوان تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به زندگی در زندان و اجازه می دهد تا به سرزمین اصلی ماموران امنیتی به کار رسمی در هنگ کنگ برای اولین بار.

در آستانه مقدماتی پلیس جستجو دفتر مستقل ناظر انتخابات رابرت چانگ که دلار هنگ کنگ افکار عمومی موسسه تحقیقات (HKPORI) کمک می کند تا سازماندهی انتخابات افزایش نگرانی در میان فعالان دخالت در نظرسنجی.

"اولیه انتخابات ما است اولین بار اجازه دهید به پکن می دانم هنگ Kongers هرگز تعظیم پایین به چین گفت:" دموکراسی فعال جاشوا وانگ پیش از باز شدن مراکز رای دهی غرفه در ظهر (0400 GMT).

"ما می خواهیم جهان به قرار دادن هنگ کنگ تحت جهانی در کانون توجه است."

در حالی که مقدماتی تنها برای مخالفان اردوگاه ناظران در حال تماشای از نزدیک به عنوان آنها می گویند میزان مشارکت در انتخابات را به عنوان یک محک گسترده تر از مخالفت با امنیت ملی قانون است.

انتخابات به دنبال تقویت فرصتی برای دموکراسی نامزدها برای رسیدن به یک 35-به علاوه اکثریت 70-صندلی قوه مقننه در نظر سنجی در سپتامبر 6, به طور بالقوه به آنها قدرت برای جلوگیری از طرح دولت.

هنگ کنگ مخالفت اردوگاه امن پیروزی در انتخابات شوراهای ولسوالی در ماه نوامبر در حمایت از تظاهرات ضد دولتی جنبش باعث شده در حال حاضر خارج لایحه که اجازه داده اند مردم به آن ارسال شود به سرزمین اصلی چین برای محاکمه.

تظاهرات که تشدید در ماه ژوئن سال گذشته و تکامل را به خواهان دموکراسی اند fizzled پلیس پس از بازداشت بیش از 300 نفر در جولای 1, روز پس از پکن معرفی امنیت ملی قانون است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن