پلیس هنگ کنگ آتش گاز اشک آور در تظاهرات مخالف چین قانون تامین

صادر شده در: 24/05/2020 - 08:29Modified: 24/05/2020 - 08:29 پلیس با شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل در صدها نف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس با شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل در صدها نفر از هنگ کنگ به معترضان طرفدار دموکراسی که جمع پنج شنبه در مخالفت با بحث امنیت قانون پیشنهاد شده توسط چین در هفته گذشته.

تبلیغات

پیشنهاد این است که انتظار می رود به ممنوعیت خیانت به براندازی و فتنه می آید و پس از هنگ کنگ بود متزلزل ماه عظیم و گاهی خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی و هشدارهای مکرر از پکن که آن را نمی خواهد تحمل مخالفان است.

ترس از قانون پیشنهادی را تا پایان این شهرستان را ارزشمند آزادی فعالان به نام برای هواداران به تجمع و صدها نفر پاسخ جمع آوری در مشغول خلیج کازوی و Wan Chai مناطق, شعار, شعار علیه دولت به عنوان پلیس ضد شورش به آنها هشدار داد در برابر مجلس است.

"مردم ممکن است criminalised تنها برای کلمات آنها می گویند و یا نشر مخالف دولت" 25 ساله می گوید وینسنت به خبرگزاری فرانسه گفت.

"من فکر می کنم Hongkongers بسیار نا امید چون ما اصلا انتظار این است که اینقدر سریع و بنابراین ، اما ما نمی تواند به عنوان ساده به عنوان به این باور است که پکن را به سادگی به نظاره نشست و هیچ چیز. همه چیز فقط بدتر خواهد شد در اینجا."

پلیس ضد شورش مستقر شدند پس از زودتر از هشدارهای مقامات در برابر غیر مجاز مونتاژ و شهر فعلی coronavirus مرتبط قانون ممنوعیت تجمعات عمومی از بیش از هشت نفر است.

یکشنبه در اعتراض به دنبال یک الگوی مشابه برای بسیاری از سال گذشته تظاهرات پلیس با شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل و معترضان هل دادن به عقب -- برخی از پرتاب اشیاء مانند چتر در پلیس.

هنگ کنگ دموکراسی قبلا fizzled به دستگیری نصب شده و بعد اجتماعات بزرگ ممنوع شد برای جلوگیری از coronavirus.

بیش از 8,300 افراد دستگیر شده پس از اعتراضات فوران سال گذشته است. حدود 200 نفر را بازداشت کرده و تظاهرات کوچک در مراکز در روز مادر در اوایل این ماه.

"من خیلی می ترسم اما من هنوز هم برای بیرون آمدن'

پلیس هشدار داده بود که "به خبرنگاران به عنوان مناسب" و حداقل یک طرفدار دموکراسی مبارز بازداشت شده بود توسط پلیس در روز یکشنبه در آغاز این تجمع AFP خبرنگاران گفت.

هنگ کنگ از ساکنان لذت بردن از حقوق -- از جمله آزادی بیان -- نهان در سرزمین اصلی به عنوان بخشی از توافقنامه ای که دیدم مستعمره بریتانیا دست به چین در سال 1997 و شهر خود را در نظام حقوقی تجارت وضعیت.

ترس شده بود در حال رشد برای سال های سال است که پکن شد chipping دور در آن آزادی و محکم کردن کنترل خود بر شهر و فعالان را تشریح پیشنهاد جدید ترین بی پروایی نشان دادن حرکت است.

از نگرانی خاص است ارائه اجازه می دهد چینی ماموران امنیتی به کار در هنگ کنگ و که آنها می تواند راه اندازی یک سرکوب در برابر کسانی که مخالف در برابر سرزمین اصلی را کمونیست حاکمان.

"من خیلی می ترسم اما من هنوز هم به بیرون می آیند" از معترضان گفت کریستی چان, 23.

"از بودن و صلح آمیز و منطقی و غیر خشونت آمیز نمی بینم بسیاری از راه برای ارسال پیام های ما."

چین مقننه انتظار می رود به تصویب قطعنامه

بالا نرم افزار-پکن رسمی ادعا کرد در روز شنبه که سرزمین اصلی اجرای قانون خواهد نه کار در هنگ کنگ بدون "تصویب" از مقامات محلی.

"من نه نگران کسی دستگیر شدن توسط یک افسر پلیس از سرزمین اصلی گرفته شده و سپس بازگشت به چین برای بررسی و یا مجازات" ماریا Tam یک دلار هنگ کنگ مشاور قانون به پارلمان گفته است.

"این است که نه, نه, نه رفتن به اتفاق می افتد."

هنگ کنگ محبوب pro-پکن رهبر کری لام به دفاع از این پیشنهاد جدید گفت: لازم بود برای محافظت از امنیت ملی و "خشونت سیاسی عناصر".

اما وجود بی اعتمادی عمیق چین مات نظام حقوقی در هنگ کنگ و چگونه پکن ممکن است با استفاده از مقررات از جمله در شهرستان -- تظاهرات گسترده سال گذشته موجب شده توسط یک شرکت-اوراق لایحه که اجازه داده اند به فرهنگ جامعه تبدیل سرزمین اصلی است.

پیشنهاد جدید می تواند ثابت کند حتی بیشتر و گسترده تر این طرح و چندین دولت های غربی را ابراز زنگ.

چین مقننه است که انتظار می رود با مهر لاستیکی مهر کردن پیش نویس قطعنامه روز پنج شنبه در آخرین روز از سالانه مجلس تجمع قبل از جزئیات وزین در جلسه دیگری در تاریخ بعد.

مقامات گفته اند که این قانون را اجرا به صورت محلی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن