قاضی تصویب تغییر از زندان به حصر برای سران دزد بانک با فشار خون بالا و Covid-19

یک قاضی فدرال امروز تایید یک درخواست از یوسف Rachal خدمت 8 1/2-سال حبس برای سرقت از یک برایتون مرکز بانک در زو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

یک قاضی فدرال امروز تایید یک درخواست از یوسف Rachal خدمت 8 1/2-سال حبس برای سرقت از یک برایتون مرکز بانک در زور اسلحه مجاز به پایان 31 سال از دوران محکومیت خود را در خانه به خاطر او آزمایش مثبت برای Covid-19 و چون او 68 و فشار خون بالا است که می تواند او را در خطر اضافی از مرگ باید وضعیت خود را بدتر کند.

Rachal یک اورت اقامت با سابقه کیفری قدمت آن به دوران نوجوانی بود به جرم سرقت از بانک TD شعبه در 391 بازار سنت در Nov. 19, 2015. پلیس می گویند Rachal شد مجهز: یک مرد سفید پوست او عینک یک ماسک ساخته شده است که او به نظر می رسد و او portable police scanner که برای نظارت بر پاسخ پلیس. او راه می رفت با $2,397 اما پلیس به سرعت او را در بر داشت در نزدیکی پنهان شدن پشت یک SUV.

در تصمیم خود امروز ما قاضی دادگاه منطقه ناتانیل Gorton گفت Rachal یک نامزد مناسب برای مهربان آزادی از زندان فدرال که در آن حدود نیمی از زندانیان در حال حاضر آزمایش مثبت برای Covid-19 به دلیل سن و وضعیت پزشکی و چون او خدمت کرده است حدود 60 درصد از حکم او.

او اشاره کرد Rachal خشونت آمیز گذشته او به جرم قتل نفس به عنوان یک 17 ساله اما گفت Rachal متوقف شده بود ارتکاب جرایم خشونت آمیز بیش از 40 سال پیش و تا زمانی که او مجروح در تصادف کار و معتاد به مواد مخدر, او تا به حال ثابت برگزار مشاغل مطرح شده در یک خانواده و یک خانه. و او با اشاره به شرایطی که Rachal را مجبور به پیروی از جمله پوشیدن و پرداخت برای یک دستگاه GPS خود را برای شش ماه اول و ثبت نام در یک ماده-سوء استفاده از برنامه مشاوره. همچنین: بدون اسلحه و بدون الکل.

Gorton اضافه شده:

متهم است که پیش اخطار کرد که دادگاه را تحمل نقض هر یک از شرایط را تحت نظارت و انتشار است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن