اجرای قانون پشت نیمی از تمام خشونت علیه مهاجران آفریقایی سازمان ملل متحد می گوید

صادر شده در: 30/07/2020 - 17:13بروز رسانی: 30/07/2020 - 17:14 نزدیک به نیمی از تمام خشونت بازدید در مهاجران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نزدیک به نیمی از تمام خشونت بازدید در مهاجران آفریقایی در طول سفر خود را به ساحل دریای مدیترانه است که مرتکب شده توسط مجریان قانون, آژانس پناهندگان سازمان ملل کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل روز چهارشنبه گفت:.

تبلیغات

بر اساس گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و دانمارک پناهنده شورای مخلوط مهاجرت مرکز (MMC) هزاران نفر از پناهندگان و مهاجران شدید رنج می برند سوء استفاده از جمله شکنجه و جنسی و یا خشونت مبتنی بر جنسیت و در برخی موارد مرگ.

این گزارش بر اساس حدود 16,000 مصاحبه با پناهندگان و مهاجران.

"در 47 درصد موارد قربانیان گزارش عاملان خشونت در حال اجرای قانون مقامات در حالی که در گذشته ما باور داریم که آن را عمدتا قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان," وینسنت Cochetel UNHCR فرستاده ویژه مرکزی مدیترانه گفت: در یک کنفرانس خبری در ژنو است.

"دولت یک مسئولیت است که آنها نیاز به تخلیه در آن احترام بگذارند."

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گزارش داد که 1,750 مردم مرده بود در سال 2018 و 2019 در تلاش برای رسیدن به دریا اما Cochetel گفت: درست است تعداد آنها به احتمال زیاد بالاتر است.

"که فقط قابل مشاهده نوک کوه یخ است. وجود دارد بسیاری از خانواده ها به دنبال عزیزان خود را در طول مسیر وجود دارد و این است که بدون پاسخ به آنها," او گفت:.

در ماه های اخیر صدها نفر از مهاجران متوقف شده است در دریا و بازگشت به لیبی با وجود خطر از خشونت وجود دارد.

روز دوشنبه مقامات لیبی از کشته شدن سه سودان مهاجران در تلاش برای جلوگیری از بازداشت آنها به عنوان متحرك از یک تلاش ناموفق برای عبور از دریای مدیترانه به اروپا است.

کشور جنگ زده لیبی عمده حمل و نقل نقطه برای مهاجران به دنبال رسیدن به اروپا و در حال حاضر میزبان حدود 654,000 از آنها اغلب زندگی در شرایط تنگ با کمی دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن