مرد اذعان می کند او رهبر از خشونت لاتین پادشاهان فصل در بوستون که شامل BPS مشاور که به ضرب گلوله یک دانش آموز در سر

ایالات متحده دفتر دادستان در بوستون گزارش که ویلسون "پادشاه Dubb" Arthur, 29, گناه التماس کرد امروز به ریکو ات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

ایالات متحده دفتر دادستان در بوستون گزارش که ویلسون "پادشاه Dubb" Arthur, 29, گناه التماس کرد امروز به ریکو اتهامات مربوط به نقش خود را به عنوان "اینکا" یا رهبر دوون خیابان پادشاهان فصل لاتین ملی پادشاهان باند.

Arthur چهره صدور حکم در Oct. 20 با پتانسیل حکم تا 20 سال است.

با توجه به ما دفتر دادستان:

Arthur تولید موسیقی های مختلف ویدئوها شعار وفاداری خود را به لاتین پادشاهان و توزیع مواد کنترل شده و با تهدید به دستگیری اعضای باند رقیب. در جریان تحقیقات جلسات مختلف بودند مخفیانه ضبط شده که در آن Arthur و اعضای دوون پادشاهان خیابانی در مورد کسب و کار racketeering سازمانی. داخلی, Arthur شد و در حال حاضر در طول جلسات که در آن عضو بودند مورد ضرب و شتم و خشونت علیه باندهای رقیب مورد بحث قرار گرفت و تصمیم بر.

با توجه به استشهاد توسط یک مامور اف بی آی در مورد 62 ادعا ماساچوست لاتین پادشاهان اعضای تحت تعقیب در پاییز گذشته Arthur شد همچنین در حال حاضر در شان هریسون Roxbury آپارتمان شب هریسون و سپس یک دین در زبان انگلیسی دبیرستان, شات یکی از دانش آموزان خود را در پشت سر این نوجوان را متوقف, فروش ماری جوانا برای او.

هریسون محکوم شد در سال 2018 در دولت و دادگاه و دریافت حکم از 23 تا 26 سال است. او در میان لاتین پادشاهان همکاران تحت تعقیب در پاییز گذشته.

با توجه به استشهاد پس از بوستون کارآگاهان در زمان هریسون در برای بازجویی از او Pompeii خیابان, خانه, دیگر کارآگاه نگهداری در محل اقامت و خال خال Arthur و دو نفر دیگر به اتهام لاتین پادشاهان اعضای میاد بیرون. کارآگاه رفت تا آنها را به عنوان آنها ایستاده بود در یک خیابان ماساچوست اتوبوس را متوقف و آنها را به حال دستگیر شده نیز پس از او کشف یک تفنگ را در خود تسمه.

در حادثه ای دیگر استشهاد متحده Arthur دستگیر شد در یک ضبط بحث در مورد چگونه به صحبت به کارآگاهان بررسی 2009 قتل ده سال بعد. دیگر عضو توصیه Arthur نه به سعی کنید به انکار او لاتین پادشاهان عضو پس از او تا به حال ساخته شده بنابراین بسیاری از فیلم های یوتیوب که در آن او بود, اما به جای اعتراف و همسرش, اما می گویند او نمی تواند به یاد داشته باشید که دور برگشت - با تمام قرص او ظاهر شده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن