بیش از 20 کشته در حملات در غرب نیجر

صادر شده در: 10/05/2020 - 21:15اصلاح شده با: 10/05/2020 - 21:15 راهزنان سوار موتورسیکلت کشته شدن 20 روستاییا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

راهزنان سوار موتورسیکلت کشته شدن 20 روستاییان در یک رشته حملات در نیجر در ناحیه غربی Tillaberi, فرماندار وجود دارد به خبرگزاری فرانسه گفت در روز یکشنبه.

تبلیغات

تعداد نامعلومی از "اشرار مسلح" حمله به سه روستا در روز یکشنبه در حدود 5:30 بعد از ظهر به وقت محلی (1630 به وقت تهران) گفت: فرماندار Tidjani ابراهیم Katiella.

او گفت که مهاجمان "غارت مغازه ها" و غارت حبوبات و همچنین گاو قبل از عنوان کردن به سمت شمال است.

یک منبع محلی به نام قریه هدفمند به عنوان Gadabo, Zibane Koira-Zeno و Zibane-Tegui, همه اداره Anzourou یک کمون برخی از 50 کیلومتر (30 مایل) از Tillaberi شهرستان اصلی شهر در غرب نیجر و برخی از 100 کیلومتر از مرز با نیجریه ،

ژانویه گذشته مقامات نیجر محدود موتور سیکلت ترافیک در روز و همچنین شب در تلاش برای سرکوب گروههای جهادی فعال در منطقه است.

آنها همچنین بسته کردن تعدادی از بازار مواد غذایی آنها گفته بودند "تهیه تروریست ها با سوخت و غلات و حبوبات" با توجه به فرماندار.

دولت به تازگی تمدید وضعیت اضطراری در این منطقه برای اولین بار به ارمغان آورد در سال 2017.

با توجه به آمار رسمی 174 سربازان کشته شده اند و در سه حمله در منطقه پس از ماه دسامبر گذشته در Chinegodar که در آن 89 کشته شدند در ژانویه 8, Inates (71 dead on December 10) و صنم (14 مرده در دسامبر 24.)

دولت اسلامی ادعا کرد که تمام حملات.

در ماه مارس مالی و نیجر سربازان نیروهای با نیروهای فرانسوی در منطقه یک عملیات که با بسیج حدود 5000 نیروهای تحت عملیات در حال انجام Barkhane استقرار.

فرانسوی ستاد کل اعتبار مبارزه با تروریسم عملیات با از بین بردن "تعداد زیادی از تروریست ها".

فرانسه-رهبری عملیات Barkhane است که منجر counter-terror عملیات در سراسر Sahel متحده بورکینافاسو, چاد و مالی و موریتانی و نیجر است.

سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هفته گذشته هشدار داد که گروه های جهادی در ساحل عاج در حال بهره برداری از این بیماری همه گیر کوروناویروس به گام تا حملات با توجه به اسناد دیده می شود توسط AFP.

اشاره به این حادثه تلخ خواست هماهنگی بهتر میان ضد نیروهای جهادی مبارزه با آرایه ای از گروه های مسلح.

"گروه های تروریستی با استفاده از COVID-19 همه گیر به شدت حملات خود را و به چالش کشیدن قدرت دولت در سراسر آفریقا گفت:" اشاره به این حادثه تلخ با استناد به یک منطقه مسکونی نیجر و مالی و بورکینافاسو به عنوان یک نگرانی عمده است.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: گروه های تروریستی شد بهره برداری از گسترش ویروس برای تبلیغ و اقدام شود.

همه گیر دیده می شود مرز بین چاد و موریتانی در بسته را وادار به عملیات به اصطلاح G5-Sahel ضد جهادی زور به تعویق افتاد.

این G5 یک 5,000-نیروی قوی با نیروهای چاد و بورکینافاسو, نیجر مالی و موریتانی همکاری با نیروهای فرانسوی برای مبارزه با رشد اسلام گرفتهاند.

(AFP)

    



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب