ناتو و دیگر کشورها می خواهیم ما را به خروج از پیمان آسمان های باز

صادر شده در: 21/05/2020 - 20:16بروز رسانی: 21/05/2020 - 20:56 ایالات متحده اعلام کرد قصد خود را در روز پنج ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده اعلام کرد قصد خود را در روز پنج شنبه به برداشت از 35 کشور پیمان آسمان های باز اجازه می دهد غیر مسلح نظارت پروازهای بیش از کشورهای عضو این برگ برنده دولت در آخرین حرکت به جلو و این کشور از عمده جهانی پیمان.

تبلیغات

دولت گفت که روسیه تا به حال بارها و بارها نقض پیمان را از نظر. مقامات ارشد گفت: خروج خواهد به طور رسمی در شش ماه اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار کردن این امکان است که روسیه می تواند به انطباق.

"من فکر می کنم ما یک رابطه بسیار خوب با روسیه است. اما روسیه نمی پایبندی به این پیمان است. بنابراین تا زمانی که رعایت آنها ما را بیرون بکشد," مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:.

تصمیم خود را عمیق تر شک و تردید در مورد اینکه آیا واشنگتن به دنبال گسترش 2010 شروع جدید پیمان که تحمیل آخرین باقی مانده محدودیت در ایالات متحده و استقرار سلاح های هسته ای استراتژیک به بیش از 1,550 هر. آن منقضی می شود در ماه فوریه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها به نام برای چین به پیوستن به ایالات متحده و روسیه در مذاکرات در یک توافق کنترل تسلیحات به جای شروع جدید. چین تخمین زده می شود حدود 300 سلاح های هسته ای است و بارها و بارها رد تهمت پیشنهاد.

کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: Fox News Channel بعد در روز پنج شنبه که او انتظار ندارد که ایالات متحده به ترک جدید شروع کرد ،

متحدان ناتو و کشورهای دیگر مانند اوکراین تا به حال تحت فشار واشنگتن به ترک آسمان باز پیمان که غیر مسلح overflights با هدف تقویت اعتماد به نفس و ارائه اعضای پیش اخطار از تعجب حملات نظامی.

در مسکو ریا دولت خبرگزاری به نقل از معاون وزیر امور خارجه الکساندر Grushko عنوان کرد و گفت که روسیه تا به حال نه نقض پیمان و هیچ چیز مانع ادامه مذاکرات در مسائل فنی که واشنگتن خواستار نقض.

آسمان باز تصمیم پس از شش ماه بررسی است که در آن مقامات یافت می شود چند نمونه از روسیه امتناع مطابق با پیمان.

در سال گذشته دولت کشیده ایالات متحده از Intermediate-range Nuclear Forces پیمان با روسیه است.

یک مقام ارشد دولت گفت: مقامات ایالات متحده آغاز شده بود در روزهای اخیر با مقامات روسیه در مورد دور جدیدی از سلاحهای هستهای مذاکرات به "آغاز ساخت نسل بعدی سلاح هسته ای اقدامات کنترل."

پیمان در زمان اثر در سال 2002

مغلوب ساختن پیشی جستن را کنترل تسلیحات مذاکره نصب تمام عیار دفاع از دولت را کنترل تسلیحات سیاست تمرکز بر پیشنهاد رئیس جمهور چین که پیوستن به ایالات متحده و روسیه بر جایگزینی برای شروع جدید.

"ما می دانیم که چگونه برای برنده شدن در این مسابقه و ما می دانیم که چگونه به صرف دشمن به فراموشی. اگر ما به, ما, اما ما مطمئن می خواهم برای جلوگیری از آن" ویژه ریاست جمهوری ایران برای کنترل سلاح مارشال Billingslea گفت: موسسه هادسون فکر می کنم تانک.

آسمان باز پیمان پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور آمریکا دوایت آیزنهاور در سال 1955 امضا شد در سال 1992 و در زمان اثر در سال 2002. ایده این است که اجازه عضو سازمان ملل را نظارت پروازهای بیش از هر یک از دیگر کشورها برای ایجاد اعتماد.

مقامات ذکر شده یک سال تلاش توسط روسیه را به نقض شرایط مانند محدود کردن ایالات متحده overflights روسیه همسایه گرجستان و روسیه محاصره نظامی در کالینینگراد در ساحل دریای بالتیک.

در ضمن آنها گفت: روسیه تا به حال شده است با استفاده از خود overflights آمریکایی و اروپایی خاک به شناسایی مهم زیرساخت های ایالات متحده برای حمله بالقوه در زمان جنگ.

برخی از کارشناسان نگران هستند که آمریکا را به خروج از این پیمان که توقف روسی overflights ایالات متحده می تواند بی درنگ مسکو را برداشت که پایان overflights روسیه توسط اعضای باقی مانده تضعیف امنیت اروپا در یک زمان است که روسیه و حمایت از جدایی طلبان در حال برگزاری بخش هایی از اوکراین و گرجستان.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به ترک این پیمان است "زودرس و غیر مسئولانه" گفت: Daryl Kimball سر از واشنگتن مبتنی بر کنترل تسلیحات انجمن.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب