NHL بازیکنان به گام به سمت 24-تیم حذفی; کوسه ها خواهد بود سمت چپ

NHL بازیکنان ارتباط اعضای کمیته اجرایی روز جمعه مجاز در حال حرکت رو به جلو در مذاکرات با لیگ در بازگشت به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

NHL بازیکنان ارتباط اعضای کمیته اجرایی روز جمعه مجاز در حال حرکت رو به جلو در مذاکرات با لیگ در بازگشت به بازی از coronavirus تعلیق تصویب 24 تیم ساخت برگشتی با جنبه های دیگر هنوز هم به مذاکره شود.

کوسه ها که ایستاده 29th, در جدول رده بندی خواهد بود در میان هفت تیم از مطالعه حذف از پلی آف.

در دادن قالب سبز نور, nhl on nbc تاکید کرد چند جزئیات نیاز به مذاکره قبل از بازی می تواند آغاز خواهد شد.

این پیشنهاد را به NHL حکام است که انتظار می رود به تصویب این طرح در چند روز آینده.

بر اساس این طرح پیشنهاد شده توسط NHL/nhl on nbc بازگشت به بازی بازی های کمیته چهار تیم برتر در هر کنفرانس خواهد بازی هر یک از دیگر در یک مینی-مسابقات به صورت بذر در حالی که باقی مانده 16 تیم در بهترین پنج سری بازی دور به مجموعه نهایی از 16 به رقابت برای جام استنلی.

هر چند تصویب در نظر گرفته شده است مهم وظیفه ایجاد یک مسیر برای گرفتن بازیکنان پشت در یخ به چالش باقی مانده است.

گام بعدی را بازگشت به بازی بازی های کمیته مرتب کردن یک میزبان از مسائل دیگر اعم از بهداشت و پروتکل های ایمنی به تعیین که در آن بازی برگزار خواهد شد با لیگ آماده به گروه تیم در تعدادی از hub شهرستانها.

لاس وگاس این شهر تبدیل شده بسیاری ذکر شده به عنوان یک پتانسیل سایت. دیگر شهرستانها ذکر شده شامل کلمبوس, اوهایو; نشویل; رالی, N. C.; St. Paul, Minn.; و Edmonton, Alberta.

در جای دیگر

Coronavirus می فرستد سارکوم به بیمارستان

جورج تاون سر مربی پاتریک اوینگ که 57 ساله سابق نیویورک نیکز مرکز آزمایش مثبت برای coronavirus است و در بیمارستان تحت درمان.

"این ویروس جدی است و نه آرامی باید گرفته شود," the Hall of Famer به عنوان یک بازیکن برای Hoyas در دانشگاه و نیویورک نیکز در NBA گفت: در بیانیه صادر شده توسط دانشگاه. "من می خواهم همه را تشویق به ماندن سالم و مراقبت از خود و عزیزان خود را. در حال حاضر بیش از هر زمان من می خواهم برای تشکر از کارکنان مراقبت های بهداشتی و هر کس در خط مقدم. من خوب بود و همه ما از این طریق دریافت کنید."

به عنوان یک بازیکن سارکوم کمک جورج تاون برنده 1984 NCAA بسکتبال قهرمانی مردان و رسیدن به دو عنوان دیگر بازی ها. او گرفته شده با شماره 1 به طور کلی انتخاب در سال 1985 پیش نویس پس از نیکز برنده NBA اول قرعه کشی. سارکوم led نیویورک به سال 1994 NBA نهایی که در آن از دست داد به Houston Rockets.

NFL: سابق 49ers در حال اجرا بازگشت کارلوس هاید توافق به یک قرارداد یک ساله با Seattle Seahawks NFL.com گزارش شده است. هاید که با عجله برای 1,070 متری و شش touchdowns برای Houston Texans فصل گذشته می تواند کسب درآمد تا 4 میلیون دلار در این گزارش است.

• کارفرمایی جو Flacco توافق برای یک سال قرارداد با نیویورک جتز خود آژانس اعلام کرد در توییتر.

اگهی: اشلی کوپر استرالیا که موفق به کسب چهار گرند اسلم تک آهنگ عناوین از جمله استرالیا و ویمبلدون و آمریکا قهرمانی در سال 1958 درگذشت در بریزبن. او 83.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب