معترضان در شهر مینیاپولیس تماس برای دستگیری پلیس که به کشته شدن یک مرد سیاه و سفید

صادر شده در: 28/05/2020 - 06:43بروز رسانی: 28/05/2020 - 06:44 تظاهرکنندگان جمع شده بودند روز شنبه برای دومین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

تظاهرکنندگان جمع شده بودند روز شنبه برای دومین شب از اعتراضات قتل در شهر مینیاپولیس یک پلیس مرد توسط یک پلیس است که برگزار می شود و او را به زمین با زانو بر گردن او.

تبلیغات

به عنوان گرگ و میش کاهش یافت و پلیس با تشکیل یک انسان مانع در اطراف سوم حوزه که در آن افسران متهم به قتل جورج فلوید کار می کرد قبل از آنها از کار اخراج شدند در روز سه شنبه.

آنها تحت فشار قرار دادند معترضان به عنوان جمعیت رشد یک روز پس از گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور بر روی هزاران نفر از تظاهرکنندگان خشمگین آخرین مرگ یک آفریقایی-آمریکایی در دست ما اجرای قانون است.

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo هشدار معترضان به صلح آمیز باقی می ماند.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک صدای جیر جیر به نام فلوید مرگ "غمگین و غم انگیز" به عنوان خشم و انزجار در سراسر کشور بیش از یک تماشاچی را به همراه تصویری از قتل او در روز دوشنبه در حالی که در بازداشت چهار افسر پلیس سفید.

هر چهار نفر هم اخراج به عنوان دادستان گفت: آنها تا به حال نام در اف بی آی برای کمک به تحقیق در مورد که می تواند شامل فدرال جنایت مدنی حقوق نقض.

"من می خواهم آن دسته از افسران به اتهام قتل, چرا که دقیقا آنچه که آنها" Bridgett فلوید, خواهر خود گفت: در تلویزیونی NBC.

"آنها به قتل برادر من.... آنها باید در زندان برای قتل است."

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت که او نمی توانست درک کند که چرا افسر برگزار شد که زانو خود را به Floyd گردن در خیابان مینیاپولیس تا 46 ساله کارگر رستوران رفت لنگی است دستگیر شده است.

"چرا مردی که کشته جورج فلوید نه در زندان است ؟ اگر شما تا به حال آن را انجام داده یا من تا به حال آن را انجام داده ما خواهد بود پشت میله های زندان در حال حاضر" فری گفت.

"بر اساس آنچه که من دیدم این افسر که زانو خود را بر گردن جورج فلوید باید شارژ," او گفت:.

"من نمی توانم نفس بکشم'

این مورد به عنوان آخرین نمونه از خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار که به افزایش شش سال پیش به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

فلوید بازداشت شده بود در یک جزئی مسئول گفته با استفاده از تقلبی $20 bill به خرید در فروشگاه.

در این ویدئو پلیس او را به زمین در حالی که یک پرس زانو خود را به Floyd گردن.

"خود را به زانو در گردن من. من نمی توانم نفس بکشم.... Mama. مادر," فلوید التماس کرد.

او ساکت و بی حرکت قادر به حرکت حتی به ماموران گفت: او را به "دریافت و در ماشین دریافت کنید."

او به بیمارستان منتقل شد که او بعدها اعلام کرد مرده.

'یک اعدام'

خواستار عدالت آمد از سراسر کشور است.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن گفت: اف بی آی باید به طور کامل به بررسی این مورد است.

"این یک یادآوری غم انگیز است که این نه یک حادثه جدا شده اما بخشی از یک engrained سیستمیک چرخه بی عدالتی است که هنوز هم وجود دارد در این کشور می شود."

"ما باید اطمینان حاصل شود که فلوید, خانواده, دریافت, عدالت آنها به حق است."

سناتور دموکرات کامالا هریس به نام پلیس با استفاده از زانو خود را در Floyd گردن "،"

"این است که جدید نیست, آن است که در یک مدت زمان طولانی... چه جوامع ما شناخته شده اند برای نسل های است که تبعیض آمیز پیاده سازی و اجرای قوانین" او گفت:.

"او التماس قادر به نفس کشیدن," او گفت:. "این یک اعدام."

اعتراضات برانگیخته خاطرات شورش در فرگوسن میسوری در سال 2014 پس از یک پلیس به ضرب گلوله یک جوان آفریقایی آمریکایی مرد مظنون به سرقت و همچنین به عنوان مورد نیویورکر اریک گارنر بود که بازداشت توسط پلیس به صورت غیر قانونی به فروش سیگار و فیلم برداری برگزار شد در غیر قانونی سبد توسط پلیس که منجر به مرگ او شد.

"چگونه بسیاری از از این بی معنی بیش از حد نیروی قتل از افرادی که قرار است برای محافظت از ما می تواند ما را در امریکا ؟" گفت: حقوق مدنی وکیل بن Crump بود که حفظ فلوید خانواده

Crump با اشاره به این که دستگیری درگیر جزئی غیر خشونت آمیز و جنایت و هیچ نشانه ای به عنوان پلیس در ابتدا ادعا کرد که فلوید در برابر بازداشت.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای اعمال این بیش از حد منجر به مرگ نیروی" Crump گفت.

"است که به نقطه اوج. همه سزاوار عدالت.... ما نمی توانیم دو سیستم عدالت یکی برای سیاه پوستان و سفید پوستان است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب