روسیه جت های هدف شورشیان سوریه برای اولین بار از ماه مارس آتش بس

صادر شده در: 03/06/2020 - 15:54بروز رسانی: 03/06/2020 - 15:57 روسیه حملات هوایی ضربه سوریه گذشته عمده شورشی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

روسیه حملات هوایی ضربه سوریه گذشته عمده شورشی bastion برای اولین بار از ماه مارس آتش بس به اجرا در آمد یک جنگ مانیتور گفت: در روز چهارشنبه.

تبلیغات

روسیه حملات روز سه شنبه شب و در سپیده دم روز چهارشنبه آمار منطقه ای از شمال غربی که در آن مرزهای حما ادلب و لاذقیه استان ملاقات ناظر حقوق بشر سوریه گفت.

این حیات تحریر الشام داد (HTS) به رهبری سوریه سابق القاعده وابسته و متحدان تندرو لذت بردن از حضور قابل توجهی در این منطقه از بریتانیا مبتنی بر نظارت گروه اضافه شده است.

خانه را به برخی از سه میلیون نفر در ایران در منطقه شمال غرب تحت کنترل HTS و وابسته به گروه های شورشی.

روسیه حمایت دولت توهین آمیز بین دسامبر و مارس آواره نزدیک به یک میلیون نفر در این منطقه است.

برخی از 840,000 از نزدیک به یک میلیون باقی می ماند آواره در حالی که برخی از 120,000 بازگشته اند به جوامع خود پس از آتش بس رفت و به زور به گفته سازمان ملل متحد.

بس که همزمان با کروناویروس بحران تا به حال قرار دادن یک توقف به بی امان حملات هوایی توسط نیروهای دولتی و متحدان روسیه که به کشته شدن حداقل 500 غیرنظامیان در چهار ماه.

رصدخانه گفت: آخرین حملات در نظر گرفته شده بودند به فشار جهادی به دور از کلید M4 بزرگراه در شمال سوریه که در ترکیه و نیروهای روسی اغلب انجام گشت مشترک به عنوان بخشی از توافق صلح.

آنها نیز در نظر گرفته شده برای فشار HTS و متحدان آن بیشتر دور از سهل al-قاب منطقه در شمال استان حما که در آن دولت و نیروهای روسی در حال حاضر آن اضافه شده است.

موج جدید جابجایی

این حملات هوایی باعث یک موج تازه از جابه جایی از سهل al-قاب و Jabal al-زاویه منطقه از همسایه Idlib, رصدخانه اضافه شده است.

نزدیک به نیمی از سه میلیون نفر زندگی می کنند در ادلب منطقه آواره شده اند از دیگر بخش هایی از سوریه دوباره توسط دولت است.

پس از برگزاری به سختی یک پنجم از این کشور پنج سال پیش مداخله روسیه کمک کرده است دولت خواستار کنترل بیش از 70 درصد از سوریه است.

در شمال غرب, HTS و متحدان آن کنترل حدود نیمی از استان ادلب و slivers از خاک همسایه استان حماء لاذقیه و حلب.

جنگ در سوریه به کشته شدن بیش از 380,000 مردم و آواره تقریبا نیمی از این کشور قبل از جنگ جمعیت پس از آن آغاز شده در سال 2011.

ماه آوریل شاهد کمترین تلفات افراد ملکی پس از شروع جنگ نه سال پیش با 71 غیرنظامیان کشته گزارش شده است این رصدخانه در روز سه شنبه گفت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب