اخراج ما whistle-blower اروپا و آمریکا سخت ترین زمستان' با توجه به فقیر همه گیر پاسخ

صادر شده در: 14/05/2020 - 23:23Modified: 14/05/2020 - 23:30 یک افشاگر اطلاعاتی که می گوید او برداشته شد و از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

یک افشاگر اطلاعاتی که می گوید او برداشته شد و از دولت پست برای بالا بردن coronavirus نگرانی در مورد آمادگی گفت: کنگره شنوایی در روز پنج شنبه که ایالات متحده می تواند به صورت "تاریکترین زمستان" از زمان های اخیر را بهبود آن پاسخ به همه گیر.

تبلیغات

ساعت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برافراشته در برابر او در توییتر whistleblower ریک روشن شهادت را به مجلس نمایندگان ایالات متحده پنل مورد آمادگی برای وقوع.

روشن بود حذف شده ماه گذشته به عنوان مدیر پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار یا بردا بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی مسئول در حال توسعه مواد مخدر به مبارزه با کروناویروس.

"آنچه ما انجام می دهیم باید با دقت انجام شود با راهنمایی از بهترین های علمی ذهن. ما پنجره ای از فرصت ها بسته است. اگر ما موفق به بهبود پاسخ ما در حال حاضر بر اساس علم من از ترس همه گیر خواهد شد بدتر و طولانی مدت" روشن گفت: در شهادت او.

همه گیر آلوده شده است نزدیک به 1.4 میلیون نفر در ایالات متحده gutted اقتصاد و کشته شدن بیش از 82,000.

روشن و شهادت به کمیته فرعی بهداشت و درمان است که او را "هرگز فراموش" e-mail او در ژانویه از ایالات متحده تامین کننده of medical-grade ماسک صورت هشدار وخیم کمبود.

"او گفت:" ما در گه. جهان است. ما نیاز به عمل,'" روشن گفت. "و من تحت فشار قرار دادند که به جلو و به بالاترین سطح خود است که من می توانم از HHS کردم و هیچ پاسخ."

روشن و شهادت داد که ایالات متحده هنوز هم فاقد یک برنامه جامع برای حصول اطمینان از تامین منابع اولیه مانند سواب مورد نیاز به اداره coronavirus آزمون.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که فشار برای اقتصاد ایالات متحده آمریکا برای بازگشایی به سرعت اخراج درخشان به عنوان یک "ناراضی کارمند" در توییتر در روز پنج شنبه صبح قبل از این جلسه آغاز شده است.

بعد در پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید که او تا به حال به تماشای برخی از روشن شنوایی.

"برای من او چیزی بیش از یک واقعا ناراضی ناراضی فرد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی دانست روشن است.

"همه چیز او شکایت شد به دست آورد" HHS وزیر الکس آذر به خبرنگاران گفت:.

در اوایل این هفته پیشرو در ایالات متحده بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci هشدار داد یک کمیته مجلس سنا که یک زودرس بلند کردن اجسام از مستندات می تواند منجر به اضافه شیوع مرگبار coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن در چهار شنبه توصیف Fauci هشدار به عنوان قابل قبول نیست.

در یک whistleblower شکایت با یک دولت ناظر در هفته گذشته روشن گفت که او هشدار داد در مورد این ویروس در ماه ژانویه و در دیدار با خصومت از HHS رهبران.

روشن بود که reassigned به یک دولت جدید شغلی در ماه گذشته گفت که او سرنگون شد از بردا چرا که او در برابر تلاش ها برای فشار داروهای هیدروکسی کلروکین و مربوط به کلروکين به عنوان درمان برای COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

روشن گفت: در بیانیه ماه گذشته که دولت ایالات متحده به ترویج این دارو به عنوان یک "نوش دارو" حتی اگر آنها "به وضوح عدم شایستگی علمی."

HHS سخنگوی Caitlin Oakley مورد اختلاف است روشن و حساب و گفت: در بیانیه ای که روز سه شنبه منتقل شد به یک کار که در آن او سپرده بود به صرف حدود 1 میلیارد دلار برای توسعه تست تشخیصی.

"ما عمیقا متاسفیم که او نشان داده است تا کار به نمایندگی از مردم آمریکا منجر شود و در این مهم تلاش" Oakley گفت.

روشن و شهادت داد که او نه خود را آغاز جدید کار دولت است چرا که او دارای فشار خون بالا و در زمان مرخصی پزشکی.

خانه فرعی نیز در جلسه روز پنج شنبه از مایک بون مالک مشترک از اعتبار Ameritech بزرگترین متحده فولاد ماسک تولید کننده.

آن بوون که فرستاده روشن یک ایمیل در ماه ژانویه هشدار داد که ایالات متحده خواهد اجرا پزشکی-درجه ماسک صورت اگر آن را تا سطح شیب دار تولید با توجه به اسناد و مدارک موجود در روشن را خلاف کاران شکایت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب