استیو کر می گوید: او حسرت گذشته چین, نظرات باید مورد حمایت Daryl Morey

فایل عکس: Steve Kerr از رزمندگان طلایی امور خارجه شکایت برای یک ناپاک در نیمه اول برابر لس آنجلس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

Golden State Warriors سر مربی استیو کر می گوید: او تاسف قبلی خود را که dodging از سوالات مربوط به چین و باید بیشتر زور در دفاع از Houston Rockets مدیر کل Daryl Morey حق آزادی بیان است.

کر به تازگی به صحبت کرد واشنگتن پست Candace Buckner برای یک مقاله در سفید NBA مربیان و عدالت اجتماعی است. Buckner مقاله هیچ اشاره ای به این لیگ را نمیشود با چین — قابل توجه حذف داده Kerr نقش او در حادثه اخیر و بالا مشخصات دشمنی در اطراف محور اتهام نفاق که در لیگ می رود همه در برابر خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند در صفحه اصلی در حالی که تبدیل چشم خود را به نقض حقوق بشر در چین با توجه به این لیگ منافع مالی.

قبل از این مقاله را انتشار Buckner توییتی متن بخشی از مکالمه خود را با کر است که نمی توان آن را به مقاله. متن نشان می دهد که نشان می دهد که کر داوطلبانه سازی مکالمه نسبت به چین — حرکت تا حدودی تعجب آور با توجه به کلی سکوت از مردم در اطراف لیگ وقتی که می آید به بحث در مورد این موضوع. پس از Buckner پرسید که آیا صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی می توان به "سنگین" کر ابراز ندامت بیش از نه پشتوانه Morey که به هر طریقی یک طوفان پس از به tweeting برای حمایت از معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ.

"من آن را به کار گرفته واقعا ضعیف" کر گفت. "من رک و پوست کنده نوع زبان بسته. من نشسته وجود دارد در تلاش برای کشف کردن آنچه که من قرار است برای گفتن به مطمئن شوید که من قرار ندهید لیگ در معرض خطر بلکه تلاش برای پیدا کردن تعادل درست و من متوجه آن شد و احتمالا یک بار در طول سال زمانی که من فقط صحبت قلب من و من مرتب از گرفتار شدم در این سیاسی طوفان تگرگ. من بسیار ناراحت کننده بود چون این موضوع من خیلی راحت با این شرایط واقعا عجیب و غریب است.

"من یاد گرفته ام که از چهار سال گذشته پس از من شده است... [رک] سوالات نیست همیشه آسان است. اگر شما به دنبال دل و روده خود و قلب خود را, شما به طور کلی فقط شما صحبت می کنند حقیقت و y0u در حال رفتن به احساس خوبی در مورد آن پس از آن. که یک قسمت که من راه می رفت دور تکان دادن سر من گفت: "چه جهنم بود که؟"

کر و سپس خواسته شد آنچه که او انجام می دهد متفاوت اگر با توجه به فرصت است.

"خوب من اول از همه عقب Daryl," او گفت:. "من فقط می گویند Daryl حق به عنوان یک آمریکایی به آزادی بیان است. او می تواند هر چیزی می گویند او می خواهد و ما باید از او حمایت در که و که پیام اصلی. و پس از آن اگر شما می خواهید برای دریافت به اعماق واقعا مسئله پیچیده (خنده) سپس شما می توانید یک مکالمه است."

رزمندگان مربی نیست به طور مستقیم وزن در سرکوب اعتراضات در هنگ کنگ ظلم و ستم از مسلمانان اویغوری و دیگر ظلم و ستم توسط دولت چین اما حمایت خود را از Morey حق آزادی بیان و تمایل به "مکالمه" در موضوع گریه به دور از آنچه که دیگران در NBA گفت: در مورد Morey را صدای جیر جیر و چین است.

لس آنجلس لیکرز به جلو LeBron James درو خشم پس از بیان است که Morey "نبود آموزش در این وضعیت در دست" و کسانی که در اطراف NBA باید "مراقب باشید آنچه که ما صدای جیر جیر و می گویند و می کنیم."

اخیرا در یک هفته پیش Dallas Mavericks صاحب علامت کوبا کاهش وزن در سرکوب مسلمانان اویغوری در چین در طول یک توییتر مبارزه با تگزاس تد کروز سناتور.. کوبا با اشاره به نقض حقوق بشر به عنوان "سیاست های داخلی," تویت "من هرگز بدست درگیر در سیاست های داخلی هر کشور خارجی است. ما بیش از حد به انجام این کار در اینجا."

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب