مغلوب ساختن پیشی جستن 'خاتمه' آمریکا در رابطه با این که بیش از coronavirus

صادر شده در: 30/05/2020 - 07:44ویرایش: 30/05/2020 - 07:44 ایالات متحده به پایان خواهد رسید و ارتباط آن با سا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

ایالات متحده به پایان خواهد رسید و ارتباط آن با سازمان بهداشت جهانی بیش از بدن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت: متهم U. N. آژانس از تبدیل شدن به یک عروسک خیمه شب بازی از چین است.

تبلیغات

حرکت به ترک ژنو مبتنی بر بدن است که ایالات متحده به طور رسمی به پیوست در سال 1948 می آید دلیل افزایش تنش بین واشنگتن و پکن بیش از شیوع کروناویروس. این ویروس برای اولین بار پدید آمده در چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

صحبت در کاخ سفید به باغ گل رز تهمت گفت: مقامات چینی "را نادیده گرفته گزارش تعهدات" به کسانی که در مورد ویروس - که به کشته شدن صدها نفر از هزاران نفر از مردم سراسر جهان - و تحت فشار آژانس به "گمراه کردن جهان است."

"چین است و در مجموع کنترل سازمان بهداشت جهانی با وجود تنها با پرداخت 40 میلیون دلار در هر سال نسبت به آنچه که ایالات متحده پرداخت شده است که حدود 450 میلیون سال," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن خشنودی از تصمیم تعهد هفته گذشته توسط رئیس جمهور چین به 2 میلیارد دلار به این که در طول دو سال آینده برای کمک به مبارزه با کروناویروس. این مقدار تقریبا منطبق است که کل برنامه سالانه بودجه سال گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته متوقف بودجه 194-عضو سازمان و سپس در مارس 18 نامه داد که 30 روز را متعهد به اصلاحات.

>> بیشتر بخوانید: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به طور دائم قطع ما بودجه را که بیش از Covid-19 حمل

"از آنجا که آنها شکست خورده اند به درخواست و به شدت نیاز به اصلاحات ما خواهد بود امروز فسخ رابطه ما با سازمان بهداشت جهانی و هدایت آن پول را دیگر در سراسر جهان و مستحق فوری جهانی بهداشت عمومی نیاز دارد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز جمعه.

آن را بلافاصله روشن نیست که تصمیم خود را به اجرا در خواهد آمد. یک سال 1948 قطعنامه از کنگره آمریکا عضویت از چه کسی گفت که این کشور "حق برداشت از این سازمان در یک سال متوجه خواهید شد."

سازمان بهداشت جهانی بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام. آن را قبلا رد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات که آن را ترویج چینی "دروغ" در مورد ویروس.

"این مهم است به یاد داشته باشید که این است که یک پلت فرم برای همکاری میان این کشور گفت:" دانا McKay, مدیر اجرایی, پزشکان برای حقوق بشر است. "راه رفتن به دور از این مهم موسسه در میان یک تاریخی همه گیر صدمه دیده خواهد شد و مردم هر دو در ایالات متحده و در سراسر جهان است."

'کاملا حیاتی'

ایالات متحده در حال حاضر مدیون این که بیش از 200 میلیون دلار در کمک های مورد بررسی با توجه به این که وب سایت. واشنگتن همچنین به چند صد میلیون دلار سالانه در بودجه داوطلبانه به خاص است که برنامه هایی مانند فلج اطفال ریشه کن کردن ایدز و هپاتیت و سل.

Amesh A. Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت گفت که در عمل مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم بود که بعید است به تغییر این عملیات که.

"از نمادین و یا از نظر اخلاقی این نوع اشتباه اقدام به گرفتن در وسط یک بیماری همه گیر و به نظر می رسد برای منحرف کردن مسئولیت برای آنچه که ما در ایالات متحده موفق به انجام و سرزنش که گفت:" Adalja.

>> بیشتر بخوانید: چه کسی ربوده که می توانید آن را تحت تاثیر Covid-19 whodunnit?

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن متوقف بودجه به این که در ماه گذشته دو دیپلمات های غربی گفت: آمریکا تعلیق شد بیشتر مضر سیاسی به این که نسبت به این سازمان برنامه های فعلی که بودجه در حال حاضر.

این است که مستقل بین المللی است که با این نسخهها کار با سازمان ملل متحد. U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در ماه گذشته است که این است که "کاملا حیاتی به جهان تلاش برای پیروزی در جنگ علیه COVID-19."

وقتی پرسیده شد که در مورد تهمت تصمیم یک U. N. سخنگوی گفت: "ما همواره به نام برای همه کشورها به حمایت از چه کسی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی تمسخر multilateralism به عنوان او با تمرکز بر "امریکا برای اولین بار" دستور کار است. پس او را ترک کرده است و سازمان ملل و شورای حقوق بشر U. N. فرهنگی سازمان جهانی توافق برای مقابله با تغییر آب و هوا و ایران. او همچنین کاهش بودجه برای سازمان ملل و صندوق جمعیت و U. N. آژانس ایدز سازمان ملل متحد.

"این است که جهان را به سیستم هشدار دهنده برای بیماری های عفونی گفت:" ایالات متحده نماینده نیتا Lowey یک دموکرات که ریاست کمیته مجلس در تخصیص بودجه. "در حال حاضر در جهانی همه گیر است که هزینه بیش از 100,000 آمریکا زندگی است نه زمان برای قرار دادن این کشور بیشتر در معرض خطر است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن