اوکراین, اتوبوس, محاصره به پایان می رسد با گروگان ها را آزاد و مسلح دستگیر

صادر شده در: 22/07/2020 - 00:42 پلیس اوکراین آزاد 13 گروگان بازداشت یک مرد مسلح برگزار شد که آنها را در یک ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

پلیس اوکراین آزاد 13 گروگان بازداشت یک مرد مسلح برگزار شد که آنها را در یک اتوبوس برای بیش از 12 ساعت در روز سه شنبه و پس از این کشور رئیس جمهور توافق کردند که به تقاضای خود را به پست توصیه فیلم در رسانه های اجتماعی.

تبلیغات

دانشگاه شهید بهشتی خدمات امنیتی گفت: یک عملیات مشترک تا به حال منجر به همه گروگان ها منتشر شده آسیبی نرساند پس از یک پلیس ایستاده در غرب شهر Lutsk با مردی که تهدید به منفجر کردن یک دستگاه انفجاری مگر اینکه او درخواست عجیب مواجه شد.

تنش وضعیت گروگان به نظر می رسید حل و فصل به سرعت پس از انسان صحبت از طریق تلفن با رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelensky که پس از ثبت یک ویدیو کوتاه ظاهرا جلسه یکی از انسان خواسته است.

سه گروگان بودند به سرعت اجازه رفتن به دنبال بقیه حدود یک ساعت بعد.

فیلم منتشر شده توسط مقامات اوکراین نشان داد پلیس همراهی مردم به عنوان نیروهای مسلح ویژه ایستاده بود بیش از یک مرد دروغ را در پیاده رو در نزدیکی اتوبوس با دست خود پشت سر خود را.

گروگان گیر رزینی قبلا اخراج عکس و پرتاب مواد منفجره بسته به خیابان در مرکز Lutsk یک شهر بیش از 200 ، 000 400 کیلومتر (250 مایل) از پایتخت کیف.

او را متقاعد کردند'

این مرد در ابتدا از تماس با پلیس شناسایی خود را به عنوان Maksym Plokhoy یک نام مستعار که ترجمه را به "بد ماکسیم", پلیس گفت:.

او شناخته شده به عنوان Maksym Kryvosh, 44 که قبلا حدود 10 سال در زندان به اتهامات گوناگون.

یک حساب کاربری که بعدها معلق توسط توییتر تا به حال پست های زیر Kryvosh نام ادعا او مسلح از جمله با بمب و خواستار اوکراین شخصیتهای انتقال anti-ایجاد پیام در رسانه های اجتماعی.

رئیس جمهور Zelensky ظاهرا انجام شده یکی از خواسته های نوشته شده در این حساب زمانی که او ثبت Facebook video calling بر مردم به تماشای 2005 فیلم مستند "ساکنین زمین". روایت Joaquin Phoenix, فیلم تواریخ سخت درمان حیوانات به دست انسان است.

Zelensky صحبت با Kryvosh پس از یک تلفن به او تحویل داده شد معاون Zelensky اداره Kyrylo تیموشنکو گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در Lutsk.

"او تا به حال یک تماس تلفنی و صحبت با او را برای 15 دقیقه او را متقاعد او را به آزادی سه گروگان" تیموشنکو گفت.

رئیس جمهور بعد از حذف فیلم کوتاه از حساب خود.

"امروز عزیزان می توانید در آغوش هر کسی که در حال ورشکستگی در تمام طول روز در اتوبوس با اسلحه اشاره کرد و در آنها" Zelensky نوشت: پس از بحران بود.

"ما از دست دادن نیست یک فرد" افزود: رئیس جمهور سابق تلویزیون کمدین قبل از 2019 انتخابات پیروز شود.

'وجود دارد یک تهدید'

وزیر کشور Arsen Avakov گفت Kryvosh از اتوبوس آمد پس از مذاکرات.

"او واقعا تا به حال عملکرد تپانچه و یک تفنگ اتوماتیک, او واقعا تا به حال یک نارنجک. وجود یک تهدید بود. اما این همه در گذشته" Avakov گفت.

"طولانی حبس در انتظار او," او گفت: Kryvosh یک "ناپایدار مرد".

در اوایل فیلم نشان داد آبی و سفید با چندین پنجره را درهم شکست و پرده ها کشیده شده و احاطه شده توسط یک پلیس حضور.

پلیس پیشتر گفته بودند 20 گروگان اما معلوم شد وجود دارد تنها 13.

در حالی که سنگین حضور امنیتی از جمله وسایل نقلیه زره پوش بودند در اطراف منطقه فوری مردم راه می رفت خیابان ها فراتر از محیط ها و مغازه ها باز بودند و یک خبرنگار AFP گفت.

گروگان بودند پردازنده اتوبوس از حدود 9 صبح (0600 به وقت تهران) با عدم دسترسی به مواد غذایی و یا توالت. آنها با توجه به دسترسی به آب چند ساعت بعد.

دانشگاه شهید بهشتی خدمات امنیتی تلفظ وضعیت یک "عمل تروریستی" و راه اندازی شد.

اوکراین است که مبارزه با روسیه و حمایت از جدایی طلبان پس از سال 2014 شده است مبارزه با گسترش سلاح های غیرقانونی.

پلیس در اواخر سال 2017 یورش برده و یک دفتر پست در شرق شهرستان از خارکف, که در آن یک مرد مسلح ادعا می تواند بسته با مواد منفجره دستگیر شده 11 نفر است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن