'صحنه های باور نکردنی': صدها نفر از حزب را برانگیخت برخورد با پلیس و غارت مغازه ها در شهرستان

صادر شده در: 21/06/2020 - 20:04ویرایش: 21/06/2020 - 20:04 مقامات آلمانی با بیان شوک یکشنبه بیش از یک داد و ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

مقامات آلمانی با بیان شوک یکشنبه بیش از یک داد و بیداد از یک "مقیاس بی سابقه ای" شبانه در مرکز شهر اشتوتگارت که در آن صدها نفر از حزب را برانگیخت زد شورش حمله به پلیس و غارت فروشگاه ها پس از, فوق العاده, فروشگاه ویندوز است.

تبلیغات

دو دوجین مردم نیمی از آنها اتباع آلمان دستگیر شدند موقت به پلیس گزارش 19 همکاران صدمه دیده است.

"آنها غیر قابل باور در صحنه هایی که من لال. در 46 سال از خدمات پلیس, من هرگز این تجربه گفت:" اشتوتگارت رئیس پلیس فرانک لوتز.

تنش ها ساخته شده است تا در مدت کوتاهی پس از نیمه شب هنگامی که ماموران انجام چک در یک 17 ساله مرد آلمانی مظنون به استفاده از مواد مخدر گفت: اشتوتگارت معاون رئیس پلیس توماس برگر.

جمعیت بودند و فرز در اطراف این شهر بزرگترین میدان Schlossplatz بلافاصله بسیج در اطراف و شروع به پرتاب سنگ و بطری در پلیس.

این گروه از مردان بیشتر نیز با استفاده از چوب و یا قطب به سر و صدا ویندوز از پلیس با خودروهای پارک شده در این منطقه است.

"من به شدت محکوم و این شیوع خشونت این اعمال در برابر مردم و همه چیز در حال عمل جنایی است که باید با زور و اجبار محاکمه و محکوم" بادن-ورتمبرگ دولت برتر Winfried Kretschmann در بیانیه ای گفت.

در اوج درگیری برخی از 400 به 500 نفر عضو در جنگ علیه افسران پلیس و امدادگران.

به عنوان افسران تحت فشار قرار دادند در برابر جمعیت آنها را شکست تا به گروه های کوچک انجام داد و بیداد خود را در اطراف مرکز شهر فوق العاده فروشگاه ویندوز و غارت فروشگاه ها در طول نزدیک Koenigstrasse عمده خیابان خرید.

'حزب'صحنه

ویدئوها ارسال شده در توییتر نشان داد مردم شکستن فروشگاه ویندوز و خروج کالا پراکنده در خیابان.

یک فروشگاه جواهرات و اشیای قیمتی بود به طور کامل تخلیه و تلفن همراه فروشگاه غرق با توجه به منطقه ای پخش SWR.

در تمام نه مغازه ها را غارت کردند در حالی که 14 نفر دیگر دچار آسیب های چنین به عنوان پنجره شکسته.

به عنوان مقیاس کوچکتر درگیری در حال حاضر شکسته در مرکز شهر در هفته گذشته میان پلیس و گروه از افراد جوان افسران در حال حاضر فله تا استقرار خود را یک شبه با یک اضافی 100-تیم قوی است.

اما مقیاس خشونت غرق افسران و آنها را وادار به تقویت کننده از دیگر نقاط کشور است.

تنها چهار و نیم ساعت بعد آنها قادر به سرکوب خشونت شده است که به عنوان "جنگ داخلی-مانند صحنه" توسط سوسیال دموکرات منطقه ای MP Sascha جمع کن.

پلیس روز یکشنبه با رد هر گونه انگیزه های سیاسی برای داد و بیداد, توصیف عاملان به عنوان نفر از "حزب صحنه و یا صحنه حوادث".

غیر منتظره ای تعداد زیادی از مردم در مرکز شهر برای لذت بردن از تابستان است شب به دلیل دیسکو و باشگاه هنوز بسته بیش از coronavirus همه گیر گفت: اشتوتگارت شهردار فریتز کوهن.

برخی از تظاهر کنندگان متهم شدند تا با الکل, او گفت:, و اضافه کرد که دیگران ممکن است رانده شده توسط "اعتیاد قرار دادن یک کمی از فیلم در رسانه های اجتماعی".

در مورد ملیت از 12 غیر آلمانی ها بودند که بازداشت برگر گفت: آنها ناشی از طیف وسیعی از کشورها از کرواسی و پرتغال به افغانستان و سومالی.

تماس با شورش های "بی سابقه طبیعت" وزیر کشور برای منطقه توماس Strobl قول داد به "استفاده از تمام ابزار در دسترس است در دسترس تحت حاکمیت قانون پس از شورش".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب