تحت فشار پلیس فرانسه پشت کردن سبد بان

صادر شده در: 15/06/2020 - 23:06بروز رسانی: 15/06/2020 - 23:06 تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت شنبه از ممنو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت شنبه از ممنوعیت chokeholds در طول بازداشت. آمد آن روز پس از مقامات فرانسوی اعلام کرد تفنگ بی حس کردن که باعث شد پلیس به قتل در آتلانتا خواهد بود تست شده برای استفاده گسترده تر.

تبلیغات

هفته گذشته فرانسه وزیر کشور کریستف Castaner اعلام کرد دولت در ممنوعیت استفاده از chokeholds زیر درگیری پلیس فرانسه با خشونت های نژادی و بی عدالتی به هر طریقی توسط جورج فلوید مرگ در ایالات متحده است.

تظاهرات در فرانسه متمرکز شده بود در سال 2016 مرگ آدما Traoré که در بازداشت پلیس درگذشت.

اما پلیس فرانسه در پاسخ با پنج روز مستقیم از counterprotests با این استدلال که این ممنوعیت محروم آنها را از یک ابزار کلیدی برای رام کردن سرکش مشکوک است. آنها همچنین bristled در مقایسه با آمریکا یا رنگ سفید supremacists.

روز دوشنبه پولیس ملی مدیر با ارسال نامه ای به کارکنان به دست آمده توسط آسوشیتدپرس گفت chokeholds دیگر تدریس شود در پلیس مدارس, اما آنها می تواند همچنان به استفاده از "با بصیرت" تا زمانی که جایگزین یافت.

پلیس اتحادیه مورد ستایش قرار داد برگشت.

فعالان و برخی از نمایندگان مجلس را طولانی لابی برای پلیس فرانسه به کنار گذاشتن خشونت تکنیک های مورد سرزنش آسیب و مرگ ممکن است مانند chokeholds و فشار دادن در معرض شک قفسه سینه.

دولت فرانسه همچنین وعده داده است که بیشتر افسران پلیس خواهد بود مجهز به دوربین بدن برای کمک به اطمینان حاصل شود که چک هویت نمی تواند به بیش از حد خشونت یا تبعیض علیه گروه های اقلیت.

محققان مستند دهها پلیس و تحقیقات باز شد به تازگی به نژادپرست نظرات به private Facebook و Whatsapp گروه افسران پلیس.

دهها هزار نفر از مردم را در راهپیمایی و یا بسیج در سراسر فرانسه بیش از دو هفته گذشته در برابر خشونت پلیس و تبعیض است.

بی حس کردن تفنگ آزمون در فرانسه ساعت پس از آتلانتا پلیس به قتل

هفته گذشته مقامات فرانسوی همچنین اعلام کرد آن را تست بی حس کردن اسلحه به صورت گسترده تر با استفاده از اضافه کردن به صفوف اروپایی سازمان های اجرای قانون که به تازگی به تصویب سلاح.

در آتلانتا و تنها چند ساعت پس از فرانسه در بی حس کردن تفنگ اعلام روز جمعه به ظاهر روال هوشیاری بررسی خارج از وندی رستوران به پایان رسید در اثر شلیک گلوله پس از Rayshard بروکس برداشت یک تیزر از افسران و زد.

کشته شدن 27 ساله در برخورد با دو افسر پلیس در اواخر جمعه شعلهور آتشین تظاهرات در آتلانتا و باعث شد رئیس پلیس استعفای. یکی از افسران اخراج شد.

آکسون این شرکت است که باعث می شود اسلحه تیزر ساخته شده است یک فشار بزرگ در خارج از ایالات متحده در سال های اخیر و سازمان ها در هلند و ایتالیا به تازگی گسترش استفاده از تفنگ بی حس کردن زیر مسیر از بریتانیا که در آن استفاده افزایش یافته است به طور پیوسته از آنها معرفی شده در سال 2003 است.

بی حس کردن اسلحه در محدود اما افزایش استفاده از در فرانسه در حال حاضر. تعداد ترشحات افزایش از 1400 سال 2017 به 2,349 در سال 2019. به گفته پلیس فرانسه با نظارت آژانس بی حس کردن اسلحه به کشته شدن یک نفر در سال گذشته و سه دچار آسیب های شدید.

افزایش بی حس کردن تفنگ استفاده در بریتانیا, هلند

پلیس در انگلستان و ولز مرخص اسلحه تیزر 2,700 بار در طول 12 ماه منتهی به مارس 2019 با توجه به آمار دولت, که همچنین نشان داد مردم سیاه و سفید با احتمال بیشتری نسبت به آنهایی که سفید به بی حس کردن اسلحه مورد استفاده در آنها است.

بریتانیا مستقل اداره پلیس انجام گفت: در ماه گذشته است که وجود دارد در حال رشد نگرانی "در مورد آن نامتناسب استفاده می کند و کسانی که با مسائل مربوط به سلامت روان."

انگلیسی, رپ بدبخت 32 ارسال شده تصویری هفته گذشته از 62 ساله پدر بودن آمار توسط یک تیزر در خانه اش در لندن در حمله پلیس در ماه آوریل است. شهری نیروی انتظامی گفت: یک بررسی نشان می دهد هیچ نشانه ای از سوء رفتار اما شهردار لندن صادق خان به نام به صورت فوری بررسی است.

به گفته سازمان عفو بین الملل حداقل 18 نفر در بریتانیا کشته شده اند و یک تفنگ بی حس کردن مرخص شد بر روی آنها توسط پلیس, اما در بسیاری از موارد آن مشخص نیست که این سلاح باعث مرگ شود. این گروه حقوق بشر گفت: حداقل 500 نفر پس از برخورد با بی حس کردن اسلحه بین سال های 2001 و 2012 در ایالات متحده است.

دولت ایتالیا تایید شده با استفاده از اسلحه تیزر در ماه ژانویه و پس از دو سال آزمون و باز یک فرآیند مناقصه خرید حدود 4,500 بی حس کردن اسلحه به تقسیم میان سازمان های اجرای قانون. رئیس پلیس فرانکو Gabrielli در ماه مارس گفت که مرحله بعدی شامل یک دوره آموزش و "آزمایش عملیاتی" در شش شهرستانها.

"امنیت پرسنل ما است و بدیهی است که بدون ایجاد آسیب به افرادی که ممکن است پیدا کردن خود را در طرف دیگر" Gabrielli گفت: در خارج از جنوا بیمارستان جایی که او رفته بود به دیدار دو افسر پلیس مجروح در تیراندازی.

هلند شروع به صدور بی حس کردن اسلحه به پلیس در سال 2017 و آموزش 17,000 از نیروی 40,000 افسران. اما به مراتب کمتر از این سلاح ها در سفارش و آنها را نمی توان بخشی از یک افسر تجهیزات استاندارد.

وجود دارد حدود 15000 بی حس کردن اسلحه در فرانسه که در مجموع پلیس و gendarme نیروی در حدود 240,000. در آمریکا و در مقابل بیش از سه چهارم از افسران حمل سلاح به عنوان استاندارد موضوع با توجه به ویلیام Terrill یک استاد حقوق جزا در دانشگاه ایالتی آریزونا. آکسون می گوید که ایستاده روابط با 95 درصد از آمریکایی سازمان های اجرای قانون.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب