والاس در نسکار عامل تغییر انجام آنچه احساس می کند درست'

طولانی برکه, Pa. — به عنوان یک عامل تغییر در نسکار کاهش هر دو راه برای بابا والاس. او به عنوان یک قهرمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

طولانی برکه, Pa. — به عنوان یک عامل تغییر در نسکار کاهش هر دو راه برای بابا والاس.

او به عنوان یک قهرمان به برخی از به خصوص کسانی که اشتیاق برای یک راننده به لرزش چیز در یک عمدتا سفید ورزش است. به دیگران 26 ساله والاس نشان دهنده چیز دیگری به طور کامل و با او دیده می شود مقدار زیادی از متنفر کردن در رسانه های اجتماعی بیش از کار خود را. آن را تشدید کرده است در روزهای اخیر.

او خار آنها را به خصوص آنهایی که متهم والاس یا شماره 43 تیم از درگیر شدن در یک جعل از نوعی که در پشت درب گاراژ pulldown طناب از مد افتاده به عنوان یک طناب دار بود که در گاراژ خود را غرفه در آلاباما آلاباما Superspeedway آخر هفته گذشته.

"شما به سرعت متوجه" والاس گفت: "آنها نمی دهد در مورد لعنت من و شما فحش ندهید در مورد آنها."

نسکار به سمت شمال به Pocono Raceway برای جام سری اول-تا کنون doubleheader این آخر هفته به درپوش قابل توجه و طاقت فرسا سه هفته برای والاس از او کمک کرد تا جرقه نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن نژادها و سالن. که دیده است که دریا تغییر برای 72 ساله سهام ماشین سری با آن هسته جنوب فن پایه, اما پس از آن آمد و طناب دار و تحقیقات فدرال است که در نهایت تعیین والاس شده بود هدف از یک جنایت نفرت.

او شده است در محاصره با رسانه ها درخواست و دور در صبح نشان می دهد بحث و گفتگو با اواخر شب میزبان. والاس حتی واحد ورزش که هر یک از 40 تیم در شبکه های صف با او و سری خود را در تلاش برای نشان دادن آنها نیست و نمی خواهد تحمل نژادپرستی.

چهره یک حرکت دشوار است مسافت برای هر کسی, به ویژه هنگامی که او می ایستد به عنوان تنها سیاه راننده در سطح بالای نسکار.

"این فقط به آنچه من احساس در قلب من آنچه را احساس می کند حق" والاس روز جمعه گفت. "من در نهایت از ابراز نظر من در سخت افراد است که بسیاری از مردم می ترسند به لمس. من از ترس به صحبت می کنند ذهن من است. من آن را انجام داده و بدست مشکل است و از آن آموخته. افرادی که من می دانم که من هستم 100% خام و واقعی است."

او نیز مانند برخی از تازه کشف شده خود را به شهرت منجر به بیشتر حمایت به صندوق شماره 43 شورلت برای Richard Petty موتورسواری و اتوموبیلرانی. او است رفتن به تغییر رویکرد خود را برای آنها.

"آن را دوست ندارم من می خواستم در این موقعیت یا خواسته می شود در این موقعیت" والاس گفت. "آن را فقط به نوع اتفاق افتاده است."

دن Gelston یک خبر مربوط به نویسنده است.

آخرین مطالب