انتخابات انتخابات نشان می دهد که پیروزی را برای سفر تاریخی رییس جمهوری Duda

صادر شده در: 28/06/2020 - 22:20Modified: 28/06/2020 - 22:20 وقت آندره Duda موفق به کسب بیشترین آرا در دور او

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

وقت آندره Duda موفق به کسب بیشترین آرا در دور اول ریاست جمهوری لهستان در انتخابات روز یکشنبه خروج نظرسنجی نشان داد که در مرحله تنظیم برای اجرا کردن رای است که ممکن است شکل لهستان روابط با اتحادیه اروپا برای سال آمده است.

تبلیغات

انتخاب مجدد دولت متحد Duda که در حال حاضر چهره لیبرال ورشو شهردار Rafal Trzaskowski در اجرا کردن بسیار مهم است اگر حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) در حال اجرای خود را محافظه کار و دستور کار از جمله اصلاحات اتحادیه اروپا می گوید: تضعیف استقلال قوه قضائیه.

رئیس جمهور حق وتو قوانین و Trzaskowski نامزد از بزرگترین حزب مخالف در این میانه مدنی پلت فرم (PO) قول داده است برای جلوگیری از اصلاحات که در آن او می گوید تضعیف دموکراسی است.

"من می خواهم برای تشکر از همه برای رای گیری" Duda گفت: هواداران پس از انتخابات منتشر شد.

نهایی نتایج رای گیری از دور اول انتظار می رود در هفته بعد.

Duda کردم 41.8 درصد از آرای این انتخابات نشان داد در حالی که Trzaskowski آمد دوم با 30.4%. با هیچ یک از 11 نامزد به ثمر رساند بیش از 50 درصد در دور اول اجرا کردن بین دو frontrunners برگزار خواهد شد در جولای 12.

Duda بلند شده دیده می شود به عنوان مورد علاقه روشن برای برنده شدن در این انتخابات اما برخی از نظر سنجی های اخیر نشان داده اند Trzaskowski برنده شدن در دور دوم.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن