والش: بوستون موفقیت در رانندگی Covid-19 نرخ می تواند تبدیل به یک دلیلی برای گردشگران به اینجا می آیند

حتی به عنوان بوستون شل شدن آن Covid-19 محدودیت های بیشتر در هفته آینده و موزه ها و دیگر جاذبه های گردشگری شروع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

حتی به عنوان بوستون شل شدن آن Covid-19 محدودیت های بیشتر در هفته آینده و موزه ها و دیگر جاذبه های گردشگری شروع به دوباره باز والش شهردار انتظار نیست فوری بازگشت به سنتی ما tourst-کهنه خیابان.

"ما هنوز کمی دور قبل از اینکه ما می بینیم که پررونق رونق صنعت گردشگری'" والش که در سالن شهرستان, دفتر مشرف Faneuil سالن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز. او گفت که به عنوان افراد سازمان دیده بان خود را در شهرهای' Covid-19 تعداد افزایش تصاعدی آنها در حال رفتن به می خواهید برای دریافت بر روی یک هواپیما و یا در یک ماشین و به اینجا می آیند. در عین حال.

والش خوشبین بود و گفت که بوستون را با موفقیت به تاریخ در چرخی پایین Covid-19 اعداد می تواند یک روز تبدیل شدن به یک جاذبه توریستی همه توسط خود مردم ممکن است می خواهید به اینجا می آیند چون می دانند که آنها بعید است به قرارداد این ویروس در اینجا.

ما می تواند اولین شهر که واقعا بازیابی از Covid-19 و مردم زمانی که آنها شروع به سفر دوباره به بوستون چون تعداد ما بسیار کم است.

والش مورد بحث نیست شهر چگونه ممکن است محافظت از ساکنان آن از پتانسیل Covid-19 عفونت از بازدید کنندگان از آمدن از مکان های با Covid-19 نرخ.

از لحاظ تئوری بازدید کنندگان از خارج از انگلستان جدید نیویورک و نیوجرسی قرار است به خود قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود در ماساچوست اما دولت به طور فعال در اجرای آن است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن