بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟

تست های بسیار زیادی انجام شد و نتیجه این تست ها استفاده از بک لینک های PBN بود که تاثیر بسیار شچم گیری در رتبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 مرداد 1400

تست های بسیار زیادی انجام شد و نتیجه این تست ها استفاده از بک لینک های PBN بود که تاثیر بسیار شچم گیری در رتبه گیری سایت ها داشت و تا به امروز الگوریتم های گوگل نیز نتوانسته اند راه حلی برای آن پیدا کنند . برای شروع کسب و کار آنلاین و موفقیت در آن ، راه اندازی یک وب سایت کافی نیست . بدترین اتفاقی که در این حالت می تواند رخ دهد این است که گوگل سایت شما را پنالتی کند. بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. به همین دلیل ارزش زیادی برای گرفتن بکلینک دارد. پادکست یکی از راههای برقراری ارتباط مستقیم برای ایجاد بکلینک باکیفیت است. پادکست یکی از راههایی است که میتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید؛ درحالیکه نمیدانید شخص مدنظر شما کیست. در کنار پادکست صوتیتان، باید متن آن را نیز قرار دهید؛ زیرا موتورهای جستوجو نمیتوانند صوت را تشخیص دهند.

شما همیشه باید مواظب رقیبانتان نیز باشید. بهدنبال مطالبی باشید که در ویکیپدیا هنوز موجود نیست. انکرتکست معیار مهمی در سنجش بک لینک است. در ابتدا، این ویژگی nofollow با دستور تگ مربوط که در لینک چسبانده می شود کار میکند، که برای کنترل منعطفتر رباتهای جستجو، برای هر لینک به طور مجزا در نظر گرفته میشود. در این وب سایت ثبت نام کنید و می توانید محتوای خودتان را در این وبلاگ ها به اشتراک گذاشته و به وب سایتتان لینک دهید. این سایت ها می توانند در طول زمان مورد نظر شما ایجاد شده باشند ، یا می توانید از سایتهایی که بک لینک استفاده می کنند ، بازپرداخت کنید. شبکه خصوصی وبلاگ (Private Blog Networks) یکی از روش های بک لینک سازی است ، در این روش چندین سایت یا وبلاگ برای لینک دهی به یک سایت ایجاد می شوند که طرفداران و مخالفان بسیاری دارد. ایجاد میشود برخلاف تصور برخی افراد در سئو سایت تأثیر خواهند داشت که مکملی در کنار بک لینک Do Follow خواهد بود.

در ابتدا لینکهای رددیت که (nofollow) هستند، اجازۀ دسترسی به موتورهای جستوجو نمیدهند؛ اما پس از دریافت نظر و کامنت، لینک شما نیز اجازۀ دسترسی را به موتورهای جستوجو میدهد. سعی کنید از سرویس های بلاگ داخلی و خارجی به صورت همزمان استفاده کنید ! برای آنکه یک سایت بتواند کاربران و بازدید کنندگان بسیاری داشته باشد باید در صفحه اول نتایج موتور های جست و جو قرار بگیرد و این کار میسر نمی شود مگر آنکه وب سایت مورد نظر بهینه گردد . بک لینک back Link یا لینک ورودی ، قرار دادن آدرس یک صفحه از یک سایت در یک صفحه از سایتی دیگر می باشد .گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها و قرار دادن آنها در صفحه اول خود باید از سه جا سیگنال دریافت کند این سیگنال ها از بک لینک سازی ، محتوای وب سایت ، رنک برین Rank Brain ارسال می شود . در متن پادکستتان میتوانید آدرس وبسایتتان و دیگر اطلاعاتتان را نیز قرار دهید.

همانطور که همین حالا هم در حال شکستن قوانین هستیم ، یک روش غیر اخلاقی (و غیرقانونی؟)وجود دارد که مردم برای به دست آوردن محتوای رایگان برای سایت های خود ار آن استفاده می کنند. بنابراین بک لینکها نه تنها برای وب سایت بلکه برای اهمیت وب سایت نیز مهم هستند، همچنین برای افزایش باردهی موتورهای جستجو، سئو و عملکرد مناسب کل وب، اهمیت دارند. بیشتر وبسایتهای ویدئویی بخشی را برای نمایش و توضیح ویدیو دارند. پس اگر وب مستر ریسک پذیری هستید، خرید بک لینک PBN می تونه بخشی از فرآیند و مسیر مدیریت سایتتون باشه. پس از ساخت میتوانید اطلاعاتی در رابطه با تماس با شرکتتان نیز قرار دهید. پس باید کیفیت خوبی داشته باشند و در جای صحیحی قرار بگیرند. قضیه این نیست که تنها از سایتهای با DA بالا بک لینک بگیرید اما باید یک تناسب وجود داشته باشد. در این زمینه تعدادی از سایتها هستند که برای ساخت بک لینک به شما کمک میکنند. این را به یاد داشته باشید که لینکهای ویکیپدیا (nofollow) است؛ بهعبارت بهتر به نحوی است که به موتورهای جستوجو اجازۀ دسترسی نمیدهد اما این لینکها از وبسایت معتبری هستند که سبب میشوند بتوان این نقص را در SEO نادیده گرفت.

خرید بک لینک خارجی بهتر است اگر اقدام به خرید بک لینک میکنید، از سایت های مرتبط و هم زبان باشند. این عملیات بیش از 200 فاکتور می باشد که بسیاری از سئو کاران فقط با انجام تعدادی از آنها یک وب سایت را به صفحه اول نتایج منتقل می کنند . لینک بیلدینگ به سلسله فعالیت هایی که در جهت ساخت و دریافت هایپر لینک از یک سایت به سایتی دیگر انجام می گیرد ، اطلاق می شود . مطالب جان دار در سایت PBN تفاوتی ساخت می نماید . یکی از متداول ترین فاکتور های بهینه سازی که تاثیر چشم گیری بر رتبه سایت در گوگل دارد ، بک لینک سازی می باشد که در صورت انجام نادرست آن می توان اثرات مخربی بر روی رتبه وب سایت بگذارد . زمانی که شما برای لپ تاپ به جست و جو در گوگل میپردازید، آیا نیازی به سایت رتبه یک در SERP برای کلمه کلیدی “لپ تاپ” ندارید؟ سایتی که به شما لینک میدهد باید موضوعی مرتبط با موضوع سایت خودتان داشته باشد. پایان این زنجیره باید باز باشد.

راه دیگر این است که با استفاده از سایت های Majestic و یا Ahrefs بررسی کنید چه وب سایت هایی به وب سایت موردنظر شما لینک داده اند. نظرات متفاوت و گاه ضد و نقیضی در رابطه با تاثیر گذاری بک لینک بر سئو سایت و استراتژی اجرای آن وجود دارد. بهترین راه برای شروع ساخت پادکست، پادکستکردن در کانالهای پادکستی دیگر است. ایجاد تعادل میان این دو در دو زبانه کردن سایت به شما کمک می کند تا هم کاربران و هم ربات های موتورهای جستجو بتوانند آن را درک کنند و تنها به این صورت است که رتبه شما شروع به بهبود یافتن می کند. ۲- ممکن است شما اقدام به خرید بک لینک از یک وب سایت کنید، اما ممکن است که به هر دلیلی میزان فعالیت آن وب سایت کاهش پیدا کند، و یا آن وب سایت به دیگر وب سایت هایی که از نظر موضوعی با وب سایت شما ارتباط ندارند هم بک لینک دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن