واکنش خانواده ها به چت کردن در چتروم احساس چت

واکنشهای بدنی و زبان بدن گوینده را مشاهده می کنیم. ما عملکرد عضلات صورت گوینده را پردازش می کنیم و در مورد رفت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 آذر 1399

واکنشهای بدنی و زبان بدن گوینده را مشاهده می کنیم. ما عملکرد عضلات صورت گوینده را پردازش می کنیم و در مورد رفتار فرد هنگام صحبت بازخورد می گیریم. آنچه می بینیم و بازخوردی که می گیریم منجر به درک بهتر آنچه می شنویم می شود. وقتی گوینده را نمی بینیم ، ارتباط و درک ما از آنچه می شنویم کاهش می یابد. این هنگام چت روم اتفاق می افتد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا نباید از طریق چت مشکلات را حل کنید.


اگر در مکالمات مجازی بوده اید ، حتماً برای شما هم پیش آمده است که بی هدف حرفی زده اید و در کمال تعجب ، با رویارویی و کینه طرف مقابل روبرو شده اید. نارضایتی ، که غالباً به درگیری ها و گفته های بیشتری منجر می شود و در بهترین حالت با چند روز بی حوصلگی و توضیحات و تسلیت های مکرر پایان می یابد. درست است که ارتباط چت از سایر انواع ارتباطات در دسترس تر و ارزان تر است ، اما فقط برای مکالمات دوستانه معمولی ، ارتباط با افراد خارج از دسترس ، ارسال و دریافت اطلاعات کتبی و ویدئویی یا مکالمه همزمان با چند نفر. در یک منطقه جداگانه شما هرگز نباید روابط عاطفی خود را در فضای مجازی یا صفحه چت روم گسترش دهید ، نباید مشکلات خانوادگی یا زناشویی خود را از طریق چت دنبال کنید ، حتی اگر قصد دارید از یک دوست معمولی مشاوره یا راهنمایی بگیرید ، باید چت را محدود کنید.


همچنین ممکن است هنگام صحبت با همسر یا دوست پسر خود سوing تفاهم داشته باشید. ممکن است پیامی دریافت کنید و احساس کنید که پیام با احساس خشم نوشته شده است. یا احساس خشم نویسنده از پیام را داشته باشید. وقتی پیام را می خوانید ، ممکن است احساس کنید که نویسنده هنگام نوشتن آن احساس غم ، عصبانیت ، بی حوصلگی یا بی تفاوتی می کند ، اما ممکن است گمراه شوید.


این احساس توهم به این دلیل است که با خواندن کلمات ، به درستی نمی توانید احساسات نویسنده را درک کنید. در چنین شرایطی که ما حتی نمی توانیم صدای مرد را بشنویم ، چه رسد به اینکه آن را ببینیم. ما نمی توانیم قضاوت کنیم. اگر در اینترنت با همسر ، دوست پسر یا همکار خود مشکلی دارید ، با چت این مشکل را در اینترنت حل نکنید. زیرا ممکن است شما دچار سوtood تفاهم شوید و یک مسئله بسیار کوچک می تواند منجر به یک مشکل بزرگ شود. به یاد داشته باشید که گفتگوی رو در رو بهترین راه برای حل مشکلات است.


احساسات من را درک کنید


شما در صفحه تلگرام با شکلک احساسات خود را نشان می دهید ، اما آیا شکلک ها واقعاً شما را توصیف می کنند؟ همچنین ، هنگام مکالمه ، شما درکی از وضعیت شخص مقابل ندارید ، به عنوان مثال ، اگر یک طرف در وسط چت از خستگی به خواب رود ، طرف مقابل این رفتار را چیزی غیر از بی تفاوتی درک نخواهد کرد.


من نمی توانم زبان بدن شما را ببینم


وقتی با کسی صحبت می کنید ، با دست و پا کمک می کنید. با حرکت دادن چشم ها ، افزایش یا کاهش میزان صدا و حالت صدای خود ، به هدف دقیق خود خواهید رسید. روحیه و حس کلمات شما کاملاً واضح است. به طور خلاصه ، زبان بدن از هرگونه سو mis تفاهم جلوگیری می کند. در واقع ارتباط بین دو نفر بیشتر بر اساس ارتباطات غیرکلامی است. 93٪ زبان بدن و فقط 7٪ بقیه مربوط به کلمات است.


نمیدونم چی میگی


هنگامی که رو در رو صحبت می کنید ، به سرعت متوجه می شوید که طرف مقابل در حال تغییر حالت است و می توانید قبل از اینکه بگوید ناراحت است ، منظور دیگری را تعریف کنید. روش های ساده زیادی برای جبران وجود دارد. می توانید دستان او را لمس کنید یا او را در آغوش بگیرید ، می توانید صداقت و علاقه خود را به وضوح نشان دهید. حال اگر همین وضعیت در صفحه تلگرام رخ دهد. اگر برداشت غلط ایجاد کنید یا حتی طرف مقابل ناامیدی خود را پنهان کند ، چه خواهید کرد؟ بله ، اگر این اتفاق در تلگرام رخ دهد ، برای جبران یک تصور غلط با روندی دشوار روبرو خواهید شد.


حضور را احساس نمی کنم


صحبت در فضای مجازی با شخصی که دوستش دارید درک درستی از وجود او نخواهد داشت. در بیشتر موارد ، این باعث می شود رفتار بدی داشته باشید ، که اگر به طور عادی با هم بودید هرگز نمی گفتید. زیرا حضور در فضای مجازی احساس بی نظیری از اینکه در کنار هم هستیم ایجاد نمی کند.


ذهنم را شرطی نکن


اگر در فضای مجازی با افراد مختلفی صحبت کرده اید و خاطرات تلخ و ناخوشایندی داشته اید ، برقراری ارتباط با شخص جدید دشوار و ناراحت کننده به نظر می رسد. زیرا هر لحظه انتظار اخبار و حوادث ناخوشایند را خواهید داشت. صدای اعلان تلگرام حتی می تواند شما را استرس دهد و اعتماد چندانی به خود و شخص مقابل ندارید.


همه چیز اشتباه بود


در یک رابطه غیرمستقیم ، مانند یک گپ ، چون می توانید احساسات خود را پنهان کنید پس از ناراحتی ، می توانید با نوشتن چند کلمه ناخوشایند و ایجاد هرج و مرج با یکدیگر ، وضعیت را بدتر کنید. علاوه بر این ، در ارتباطات مجازی ، می توان هر زمان خواستار پاسخ دادن ، عدم خواندن پیام وی ، تظاهر به غیبت و در غیر این صورت از عکس العمل جلوگیری کرد. با این حال ، در یک رابطه واقعی ، قطع رابطه سالم و خراب کردن غیرارادی چیزی آسان نیست.

در مورد سوالی که شما پرسیدید ، باید بگوییم که هر گونه رابطه عاطفی و دوستانه بین دختر نامحرم و پسر (پیامک ، تلفن ، شخصی ، مکاتبه ، چت و غیره) و با هر توجیهی (بدون قصد بد ، بدون شهوت ، دانستن بیشتر ، به قصد ازدواج و غیره) از نظر قانونی نادرست و غیر قابل قبول است. شایان ذکر است که رابطه علمی-کاری بین زن و مرد ، در صورت لزوم ، با رعایت کامل مسائل مذهبی هیچ اشکالی ندارد ، اما حتی در آنجا نیز باید بسیار مراقب بود که این رابطه شکل دوستانه و احساسی به خود نگیرد. . بنابراین این واقعیت که شما گفتید "اگر این ارتباط دوستانه از طریق پیام کوتاه ، بدون قصد بد و بدون شهوت باشد" نیز نمونه ای از این ارتباطات و مشکلات است. علاوه بر پیام متنی و ارتباط تلفنی ، به دلیل تمایل طبیعی دو جنس مخالف به یکدیگر ، این امر منجر به روابط رو در رو نیز می شود (تجربه بسیاری از افراد این را نشان داده است) و ابعاد خطرناک تر و گسترده تری را به دست می آورد که ترک می کند این رفتار و خلاص شدن از آسیب های او بسیار دشوار می شود. توضیحات زیر این نکته را برای شما روشن تر می کند:

1. اگر کسی بگوید که من می خواهم از طریق پیامک و تلفن بدون هوس با جنس مخالف رابطه عاطفی و دوستانه برقرار کنم! او یک کلمه متناقض گفت؛ زیرا ، اولاً ، به دلیل غریزه جنسی که خداوند در بدن هر انسان سالم القا کرده است ، دو جنس مخالف به طور طبیعی به یکدیگر تمایل دارند و در روابط عاطفی ، دوستانه و خارج از چارچوب ، به دلیل این ویژگی انسانی ، مطمئناً هوس وجود دارد. کسی که انکار می کند فقط خودش را فریب داده است. ثانیا ، هوس در معنای اصلی خود به معنای میل به چیزی است و وقتی شما داوطلبانه رابطه عاطفی و دوستانه ای با جنس مخالف برقرار کنید ، به این معنی است که می خواهید این کار را انجام دهید و این میل ناشی از وجود همان غریزه جنسی است. بنابراین فرض یک رابطه عاطفی و دوستانه بین دختر و پسر بدون شهوت ، یک فرض نادرست است. لازم به ذکر است که بعضی اوقات این شهوت منجر به قرار گرفتن در معرض رفتارهای پرخطر مانند تماس جنسی و غیره می شود و گاهی اینگونه نیست. اما هیچ یک از آنها حکم این موضوع را تغییر نمی دهد و هر دو گناهکار و مضر هستند. این نوع رابطه بهترین فضای را برای شیطان و هوای روح فراهم می کند و بسیار خطرناک است و مسلمان برای بدست آوردن رضایت خدا و نه شیطان از این رابطه پرهیز می کند.

۲. بعضی ها می گویند ما می خواهیم با جنس مخالف رابطه داشته باشیم و حرف های معمولی می زنیم و قصد بد و شهوتی نداریم! لازم است به این افراد گفته شود: چرا این کلمات ساده را به دوستان همجنس خود نمی گویید؟ وقتی به خود نگاه می کنند ، می بینند که رابطه جنسی با جنس مخالف لذت دیگری برای آنها است (و این همان شهوتی است که به سمت نامحرم سوق داده می شود و گناه است). هر فرد عاقل و بالغی می داند که حتی فکر رابطه دوستانه و عاطفی با جنس مخالف (نامحرم) و تصور این در ذهن تحریک کننده است ، چه رسد به رابطه! ؛ بهانه های مختلف نمی توانند واقعیت را تغییر دهند و ما نباید فریب بخوریم. البته گرایش زن و مرد به یکدیگر طبیعی است ، اما باید به روش ایمن و شرعی که توسط دین تعیین می شود ، پاسخ داد: ازدواج. شما باید برای ازدواج سخت تلاش کنید و کمی صبر داشته باشید تا شرایط را فراهم کنید.

فرض کنید ماده ای بسیار زیبا در طبیعت وجود دارد که دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که گاهی به دلیل فعل و انفعالاتی که در آن اتفاق می افتد ، نوری ساطع می کند که به محض برخورد با چشم باعث کوری می شود. و هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. انسان خردمند هرگز به سراغ این ماده نمی رود. چرا؟ از آنجا که او با احتمال نابینایی و نرفتن به این ماده روبرو است ، می خواهد از نابینایی خود جلوگیری کند.

فرض کنید می خواهید به فروشگاهی بروید که دو راه برای رفتن وجود دارد. وقتی می خواهید به یکی از این دو مسیر وارد شوید ، مردم به شما می گویند که یک شیر از باغ وحش فرار کرده و در مسیری که از آن عبور خواهید کرد آزاد است و هرکسی که از آن عبور کند می تواند پاره شود. و در آنجا کشته شد. واکنش حکیم در اینجا چگونه است؟ حتی اگر فکر کند این افراد یک درصد به او حق گفته اند ، او برای نجات جان خود تغییر مسیر می دهد زیرا با احتمال کشته شدن توسط شیر روبرو است.

* یکی از دلایلی که دین شخص را از داشتن رابطه غیرقانونی و غیرقانونی با جنس مخالف منع می کند ، احتمال ابتلا به گناه است. به دلیل غریزه جنسی و جاذبه خدادادی که بین زن و مرد وجود دارد (که این امر برای شکل گیری ازدواج نیز ضروری است) ، هیچ انسان عاقلی نمی تواند بگوید که من در رابطه با جنس مخالف (روابط دوستانه و عاطفی) به گناه آلوده نیستم. ) شوم؛ در این احتمال گناه شکی نیست. مکاتبات زیادی با ما انجام شده است که یک دختر و پسر (حتی به قصد ازدواج و شناخت بیشتر و آمادگی برای شرایط فراهم شده است . 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن