بلاروس بازداشت ده ها تن از مزدوران روسی قبل از انتخابات می گوید: رسانه های دولتی

صادر شده در: 29/07/2020 - 17:17 مقامات بلاروس گفت: آنها در بازداشت ده ها تن از روسیه پیمانکاران نظامی خصوصی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

مقامات بلاروس گفت: آنها در بازداشت ده ها تن از روسیه پیمانکاران نظامی خصوصی روز قبل از بلاروس' انتخابات ریاست جمهوری, یک نشانه از تشدید تنش بین دو همسایه است.

تبلیغات

بلاروس' استبدادی رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو که به دنبال یک ششم مدت در دفتر در Aug. 9 رای بارها متهم به روسیه از تلاش برای به زور بلاروس به رها کردن آن فروپاشی شوروی سابق و استقلال است. او در طول 26 سال حکومت 65 سال لوکاشنکو با تکیه بر یارانه و حمایت سیاسی است اما به شدت در برابر مسکو را به تلاش برای به دست آوردن کنترل بیش از بلاروس' اقتصادی و دارایی.

دستگیری ده ها تن از روس ها متهم به برنامه ریزی برای بی ثبات بلاروس در میان مبارزات انتخاباتی هل تنش های سیاسی بین کشورها به بالا جدید.

بلاروس " دولت خبرگزاری BelTA گفت که 32 عضو از روسیه واگنر نظامی خصوصی شرکت بازداشت شدند یک شب در یک sanitarium خارج مینسک توسط یک تیم SWAT از دولت بلاروس کمیته امنیت هنوز شناخته شده آن دوران شوروی نام KGB. دیگر فرد بازداشت شده بود در جنوب کشور گفت: BelTA که منتشر شده یک لیست از بازداشت روس ها.

یولیا Goncharova این سخنگوی بلاروس' top سازمان تحقیقاتی کمیته تحقیقاتی, تایید دستگیری اما از نظر بیشتر خودداری.

سفارت روسیه در بلاروس تا به حال هیچ اظهار نظر فوری در این گزارش گفت: آن را تا به حال دریافت اطلاعات رسمی در مورد بازداشت از مقامات بلاروس.

BelTA گفت که بلاروس آژانس های اجرای قانون بودند در یک اقدام نکته که بیش از 200 شبه نظامیان وارد شده بود در بلاروس در یک ماموریت برای بی ثبات کردن این کشور در طول مبارزات انتخاباتی.

لوکاشنکو سابق state farm, مدیر اتحاد حکومت سابق شوروی ملت از 9.5 میلیون با دست آهن سرکوب مخالفان و رسانه های آزاد و گسترش حکومت خود را از طریق رای غرب انتقاد کرده است به عنوان تقلب.

رهبر بلاروس می رود که به راحتی برنده انتخاب مجدد در اوت. 9 با وجود موجی از مخالفت با تظاهرات سوخت عمومی و خستگی خود را با حکومت و دردناک اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

بانک جهانی پیش بینی شده است که اقتصاد بلاروس را کوچک حداقل 4% در این سال, بزرگترین کاهش در یک ربع قرن.

بلاروس انتخابات محروم رئیس جمهور دو رقبا از ظاهر شدن در انتخابات.

یکی از رقبای ویکتور Babariko رئیس سابق عمده روسیه تحت کنترل بانک نیز محکوم شده است در پول شویی و اتهام فرار از پرداخت مالیات.

یکی دیگر از والری Tsepkalo سفیر سابق ایالات متحده و یکی از پر رونق با تکنولوژی بالا توسعه پارک رد شد ثبت نام پس از مقامات باطل برخی از امضا او تا به حال جمع آوری شده برای واجد شرایط.

Tsepkalo به روسیه گریخت با فرزندان خود پس از دریافت یک هشدار است که دستگیری قریب الوقوع بود و مقامات برنامه ریزی شد به او حقوق والدین و فرزندان او دور.

سوتلانا Tikhanovskaya از زندان مخالفت بلاگر سرگئی Tikhanovsky تنها نامزد مخالفان برای اجازه داده شده در انتخابات.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب