کنترل خانه هوشمند وشیوه‌های اتصال آنها چگونه است

هوشمند سازی خانه روشی جذاب و بر مطابق فناوری‌های روز است که بر مبنا آن کلیه کارهای روزمره منزل را تا جای ممکن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 آبان 1401
هوشمند سازی خانه روشی جذاب و بر مطابق فناوری‌های روز است که بر مبنا آن کلیه کارهای روزمره منزل را تا جای ممکن به اقتدار تکنولوژی می‌سپاریم. در حالت معمولی زمانی که فرد وارد منزل می شود در نخست چراغ ها را روشن می کند. بعد از آن کلیدی دقت به دمای محیط، سیستم سرمایشی یا گرمایشی را واضح می کند. بعد از آن از آن ممکن میباشد به حمام برود تا دوش آب گرم بگیرد و سپس از دوش گرفتن برای نوشیدن یک چای مقداری آب گرم کند و هم‌زمان تلوزیون را روشن نماید. اما زمانیکه فرد منزل خود را مجهز به سیستم هوشمند نماید، دیگر نیازی به انجام این کارها بوسیله او نمیباشد و همگی همین فرآیند به امداد اکران ورود به منزل و صرفا حساس لمس یک سوییچ در برگه تلفن همراه یا این که تاچ پنل اجرا می شود. دسته‌بندی نشده اما می‌توان هر چند تا قطعه که خریدار بخواهد، در اختيارش گذاشت تا به طراحی و الگوی مد نظرش برسد. سیستم روشنایی نانولیف.این قطعه‌ها به وسیله‌ی یک گیره به یکدیگر متصل میشوند و اهمیت به کارگیری از یک سری زبانه‌های چسبنده به دیوار وصل می شوند و تحمل وزن اين زبانه‌ها بالاست و به هیچ عنوان نیازی به پیچ نیست. پر‌نور و خاموش کردن اتوماتیک، بسته به مقدار دمای محفظه سیستم های حرارتی و برودتی جهت خودداری از اتلاف انرژی. در دست گرفتن و چک ایمن بر دستگاه ها و تجهیزات متصل به آن حساس ارسال پیام اجرای امر از طرف دستگاه به کاربر. کنترل و مدیریت بر تجهیزات صنعتی بدون حضور در محل کلیدی به کارگیری از تلفن همراه به وسیله اس ام اس یا تک زنگ .

لیست ارزش 2020 برند G4

اگر می خواهید تماماً بی‌خیال بروید، می‌توانید برنامه‌ای را تهیه کنید، آب‌پاش‌هایتان هر روز به‌طور اتومات واضح و خاموش شوند. internet سرعت بالا هم به یکی از از نیازهای کلیدی بشر تبدیل شده و به نقل از خبرگذاری بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره تمامی ما است. از خرید کردن آنلاین گرفته تا انجام کارهای بانکی و اداری ، پرداخت قبوض، سفارش طعام و غیره همگی و کلیه نیاز به یک internet پرقدرت و بی وقفه دارد.
  • این ایام در اختیار گرفتن دوربین های مدار بسته فراوان راحت شده هست و دارای اتصال آن ها به اپلیکیشن موبایلی خویش می توانید همگی نصیب ها را مانیتور نمایید حتی وقتی که خانه نیستید.
  • همچنین چراغ‌های هوشمند به شما کمک مینمایند از راحتی در اختیار گرفتن کل چراغ‌های خانه لذت ببرید.
  • دستگاههای خودکار تازه اسمارت مایر جهت طعام دهی به حیوانات خانگی هم از طریق internet و هم برنامه های زمان بندی کاربرد دارند.
  • نه، شما دیگر زیر درخت نخل در یک توشه تیکی نیستید، اما در حیاط خویش اصلی یک پنکه سقفی نسیم تابستانی خوبی برای شما ایجاد می کند.
همچنین با‌ اعتنا به این‌که همین آموزش به رخ کاربردی تهیه و تنظیم شده است، هم اشخاصی که تمایل دارند خانه خود را هوشمند نمایند و هم کسانی که در صنعت برق ساختمان عمل دارند، به سادگی از این آموزش بهره‌برداری کرده و از آن استعمال نمایند. در همین آموزش که در واقع یک تدریس بصری مقدماتی در دعوا هوشمندسازی است، سعی‌‌ شده می باشد اهمیت صرف دست کم دوران ممکن، دید به اندازه به تجهیزات سونوف در اجرای یک منزل هوشمند ارزان داشته باشید. دارای پیش‌بینی‌های انجام ‌شده در آینده‌ای نه‌چندان دور، سیستم الکتریسیته ساختمان‌ها و صنایع به سمت هوشمند‌سازی و اتوماسیون ‌شدن پیش می‌رود.

شرایط هوشمند سازی ساختمان اداری و مسکونی

با این حال،سیستم های اتوماسیون خانگی بی آلایش امروز اساسی کمتر از 500 دلار قابل خریداری هستند. همین سیستم از امواج رادیوییِ تأیید شده و حساس انرژی اندک (برای حفظ تندرست شما) که به راحتی‌ از دیوارها و درها عبور می‌کند ، بعلاوه اینکه می‌توان از سیمکشی منزل و یا سیم‌های bus به تیتر جایگزین امواج استعمال کرد. منزل هوشمند زیپاتو از پایانی تکنولوژیِ روز عالم بهره می‌برد و سیستمی‌ شامل تعدادی دستگاه هوشمند است که به وسیله در اختیار گرفتن کنندهٔ مرکزی خانه هوشمند زیپاتو(زیپاباکس) به یک دیگر مرتبط شده و کنترل میگردند و ۲۴ ساعت درگیر فعالیت است. روزگار خروج از منزل فرد تمام چراغ های روشن خانه را خاموش می نماید و پنجره ها و پرده های گشوده شده را می بندد، شیر آب و شیر گاز را چک می نماید تا در رخ گشوده بودن آن ها را جدا کند و در غایت درب خانه را قفل می کند. اگر از پیچیدگی‌های فنی طرز طراحی و اجرای خانه‌های هوشمند بگذریم؛ درباره طریق فعالیت آن می‌توانیم به زبانی ساده‌تر حرف کنیم.

چگونه منزل خویش را هوشمند کنیم:زنگ های درب هوشمند

این اپلیکیشن معمولاً بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios قابل اجراست و قابلیت و امکان کنترل شدت نور لامپ‌ها را دارااست و در صورتی که لامپها اهمیت LED رنگی باشند قابلیت و امکان تغییر تحول رنگ لامپ نیز فراهم می‌گردد. این امر بدان معناست که شما می توانید یک اتاق تام پر از دستگاه یا کل یک خانه را در دست گرفتن کرده و حساس تولید برنامه‌ای روزمره بتوانید یک سری از امور را به همین دستگاه‌ها واگذار کنید. اگر معمولا فراموش می‌کنید چراغ‌ها را خاموش یا قبل از سوراخ خانه در را قفل کنید، برنامه‌ای روزمره می‌تواند نقص‌ را برطرف کند. بخت بی مثل اعضا به مبحث خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان ها جرقه ای به جهت فعالیت منزل هوشمند پارسیان بود. متراژ منزل از پاراگراف عواملی است که تأثیر مستقیمی روی قیمت خانه های هوشمند می‌گذارد، چرا که اساسی بالا رفتن متراژ، نیاز به تجهیزات بیشتری برای هوشمند سازی است. پخش موسیقی از موبایل، پخش آهنگ از هارد ذیل شبکه، جور بندی ترانه ها ، پخش هم زمان موسیقی های متعدد در یک‌سری اتاق، رادیوهای اینترنتی و خدمت های پخش آهنگ مجانی منتخب از امکانات خانه هوشمند در زمینه موسیقی است. اصلی ترقی تکنولوژی، هوشمند سازی خانه و داشتن خانه ای هوشمند دیگر از محالات نیست! در این مطلب او‌لین نکته ها داشتن ساخت همین منزل های مدرن را برایتان شرح می دهیم.

خانه های مدرن چطور از فناوری هوشمند استقبال می کنند؟

کلیدها بصورت سنتی کابل کشی می گردند و نیازی به کابل کشی مستقل و ذیل تولید مختص و یا یک تابلوی الکتریسیته بزرگ نمی باشد. به جهت دیمر ،پرده و سرویس بهداشتی هم کلیدهای یگانه آنها در لحاظ گرفته می شود. هم همیشه گوش به فرمان اند که پایانی دستورات ما را اجرا کنند شاید که طاقت فعالیت اساسی نرم افزار گوشی را نداشته باشیم. به اندازه میباشد یک سناریو تمجید کرده و رأس ساعت خاصی، خویش خانه موردها بالا را انجام می‌دهد. در همین نوشته قصد داریم شما را مهم جارو برقی مرکزی آشنا کنیم و مزایا و برتری های آن‌ها را نسبت به جارو برقی های ساده معرفی کنیم. سیستم های هوشمندسازی برای ارتقا میزان مرغوب بودن و به منظور ساخت زندگی سهل وآسان خیس در اختیار کاربران قرار گرفته است. اهمیت اجرا نمودن آن در محل زندگی خویش می توانید کارایی تجهیزات خود را افزایش دهید. پر‌نور ماندن چراغ و لامپ در یک تیم اتفاقی است که ممکن میباشد بارها رخ بدهد. چنانچه سیستم روشنایی منزل شما هوشمندسازی شده باشد، در صورتی که به آن ها نیاز ندارید و یا این که در تیم حضور ندارید، چراغ ها و لامپ ها به صورت اتوماتیک خاموش می شوند.

انواع کابینت چوبی آشپزخانه

به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و خیال تمامی امکانات مدرن منزل هوشمند نظیر فرمان‌های اتومات سوای این گجت‌ها صرفا در حد رویا باقی می‌ماند. آموزش کنترل‌ازراه‌دور خانه هوشمند ازطریق موبایل، تبلت و تاچ پنل دیواری. معرفی و آموزش اشکال سناریوهای قابل تمجید در خانه هوشمند از جمله سناریوی مهمانی، اکران سفر، اکران صبح، سناری خوش آمد گویی، سناریوی شام، نمایش سینمای خانگی و.. در زمان جدید، هر روز گجتی یا ابزاری از وسایل خانگی به عده تجهیزات هوشمند می‌پیوندد و جریان زندگی هوشمند را به سمت جلو می‌راند تا آسایش خاطر اعضا تامین شود. کنترل همه تجهیزات منزل از رویه دور و از طریق تبلت، موبایل موبایل و یا ریموت کنترل. به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سیستم‌های خانه هوشمند به یک راه‌اندازی اسمارت هوم اشاره می‌نمایند که در آن دستگاه‌های تکنولوژیکی می‌توانند حیاتی اتصال آنها از نحوه تلفن در دست گرفتن شوند. دستگاه‌های فناوری در یک اسمارت هوم از شیوه اینترنت به یکدیگر متصل میشوند و به عضو همین امکان را ارائه می کنند تا از روش به دور عملکردهایی مانند دسترسی به امنیت خانه، در اختیار گرفتن گاز طبیعی، دما، روشنایی و سیستم سینمای خانگی را در اختیار گرفتن کند. همین فناوری یک عدد از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در هر منزل هوشمندی محسوب می شود و به شما امکان میدهد که از طلوع تا غروب خورشید و ساعتها تاریک شب، بتوانید در دست گرفتن نور و روشنایی خانه را در دست بگیرید. البته بعضا شرکت‏ها بی‏سیم را به صورت رمزگذاری‏ شده انجام می‏ دهند، اما قیمت‏ها زیاد بالا است؛ زیرا در هر فرستنده و گیرنده باید دستگاه‏هایی جداگانه به جهت کد و دی کد نمودن وجود داشته باشد. در همین گونه خانه‏ ها، در دست گرفتن دقیق اتفاق‏هایی که در خانه می‏افتد در دست شما است؛ از سرویس ها روشنایی گرفته تا سیستم‏ های امنیتی و حتی خدماتی نظیر آب پاشی گل و گیاه. مثلا زمانی می‏خواهید از خانه بیرون شوید، طبق سناریویی که خودتان تعریف کرده‏اید، چراغ‏ها خاموش می‏شود، گاز بسته می‏شود، و چندین دوربین‏ها واضح می‏شوند. یا این‌که به جهت مطالعه می‏توانید سناریوی مطالعه را تعیین کنید به این رخ که مثلا همگی چراغ‏ها خاموش، چراغ مطالعه روشن و پرده ‏ها بسته ‏شود. به همین ترتیب می‏توان بی‏نهایت اکران برای شرایط متفاوت تمجید کرد و هریک را که مد لحاظ است مهم فشار دادن یک کلید انجام داد. تعداد کمی از امکانات منزل هوشمند می توانند حیاتی ترموستات هوشمند متصل شوند.

خانه هوشمند ماروين

الکسا و وب سایت گوگل اسیستنت دو مورد از محبوب‌ترین سیستم‌های هوشمند هستند. به این صنعت روی آورده و آن را تحت کنترل خود درآورده‌اند.علت همه‌گیری خانه‌های هوشمند نیز ترقی چشمگیری می باشد که در گوشی‌های هوشمند خانه هوشمند و تبلت‌ها صورت گرفته است. این کامپیوترهای سبک و قابل‌حمل را می‌توان کلیه جا یافت و اتصال همیشگی آن‌ها به internet به این معنی است که می‌توانند دستگاه‌های الکترونیکی اکثری را در اختیار گرفتن کنند. خانه‌های هوشمند ترکیبی از یک اتصال بی‌سیم یا سیمی کار کشته به اینترنت، نرم‌افزارهای مدیریت خانه هوشمند، تجهیزات برقی و الکترونیکی خانه، سنسورها و ترموستات‌ها و جزئیات کوچک دیگر هستند. هر وسیله الکترونیکی را از قهوه جوش گرفته تا فریزر و سینمای خانگی و... می‌توان به سیستم منزل هوشمند که مهم یک قلب تپنده و یک نرم‌افزار نصب شده روی گوشی‌های هوشمند است، متصل کرد. بیایید حساس یک‌سری نمونه ساده، فهم بهتری از فضای خانه‌های هوشمند داشته باشیم. همین پردازنده ها که بعدها بزرگی داشته و پنهان کردن آن ها یکی از از مهمترین معضل های ساختمان های هوشمند بود وظیفه در دست گرفتن داده ها و اتوماسیون را دارا بودند. پردازنده مرکزی به وسیله تیم هوشمند سازی ساختمان برنامه نویسی می شد و تنها از یک‌سری نمایش محدود پشتیبانی می کرد. X10 سیستمی بود که از روش خطوط انتقال برق، می‌توانست در میان یک‌سری دستگاه خانگی ارتباط برقرار کند، چراغ‌ها و لوازم خانگی را روشن یا این که خاموش کند یا این که کرکره‌ها را بالا بکشد.با این وجود، همین سیستم کاملا بی‌عیب و نقص نبود. از آنجا که به جهت اتصال به آن به‌جای سیم‌کشی اختصاصی، به خطوطی که از قبل وجود داشت، نیاز بود، سیگنال‌ها همیشه نمی‌توانستند از بین این خطوط عبور کنند. اتوماسیون خانگی همچنین به مصرف کنندگان در بهبود عملکرد کمک می کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن