آمازون می گوید آن را به از سرگیری برنامه های فرانسوی عملیات از مارس 19

صادر شده در: 15/05/2020 - 22:06بروز رسانی: 15/05/2020 - 22:06 خرده فروشی آنلاین آمازون به دنبال از سرگیری عم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

خرده فروشی آنلاین آمازون به دنبال از سرگیری عملیات از روز سه شنبه در آن شش انبارها در فرانسه که به طور موقت بسته شده در کار اختلاف بر سر شرایط کاری در طول coronavirus همه گیر آن گفت: در روز جمعه.

تبلیغات

آمازون "در حال کار بر روی یک مترقی بازگشایی از مارس 19" در فرانسه آن را به خبرگزاری فرانسه گفت در بیانیه ای پس از اتحادیه های کارگری نیز گفت: توافق رسیده و در این شرایط برای از سرگیری عملیات.

خرده فروش آنلاین قفل شده شده بود در نبرد با اتحادیه های کارگری که گفت: نه به اندازه کافی انجام شد برای کاهش خطر سرایت برای کارکنان.

کارکنان تا به حال مورد نیاز برای فرایند سیل سفارشات در میان تقریبا دو ماه در سراسر کشور مستند به پایان رسید که در روز دوشنبه و دیدم مغازه های سنتی توقیف.

بن بست آمده بود تحت موشکافی بین المللی با آمازون از نزدیک تماشا در سراسر جهان بیش از چگونه آن را رفتار کارکنان در برخورد با افزایش سفارشات در طول ویروس مستندات.

اما کارکنان اتحادیه های کارگری گفت: در نشست مشترک اتحادیه در بیانیه ای که آنها و مدیریت بود "توافق شرایط را برای از سرگیری فعالیت شش انبارها واقع در قلمرو فرانسه از مارس 19."

"از سرگیری تدریجی خواهد بود و بر اساس داوطلبانه" در این بیانیه اضافه شده است.

دقیق شرایط با توجه به کار کردن در یک جلسه در روز دوشنبه.

ماه گذشته یک دادگاه تجدید نظر تایید حکم که به شدت محدود و آمازون عملیات و دستور مدیریت به بررسی اقدامات ایمنی.

دادگاه گفت که تنها محصولات دیجیتال و تجهیزات دفتری و اداری مواد غذایی, پزشکی و محصولات مراقبت شخصی می تواند تحویل داده و در عین حال.

اما آمازون گفت که غیر ممکن است برای مطابقت با منظور و به طور کامل تعطیل شش سایت از اواسط ماه مارس هر چند آن را حفظ کامل پرداخت برای کارکنان.

این CFDT اتحادیه اروپا گفت که این نتیجه حاصل مذاکره با آمازون "یک گام مهم در اقتباس از این شرکت به فرهنگ کشور ما به قوانین آن و به CFDT مورد نیاز به صورت پایدار و با وقار در محل کار."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن