برزیل در ضربات گذشته یک میلیون Covid-19 مواردی که در اروپا و آمریکا خطرناک فاز' از همه گیر

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد پنج شنبه از یک "جدید و خطرناک فاز" از بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان عفونت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد پنج شنبه از یک "جدید و خطرناک فاز" از بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان عفونت در ادامه به افزایش در آمریکا با برزیل ثبت نام بیش از یک میلیون نفر.

تبلیغات

کلمبیا و مکزیک نیز گذشت تلخ نقاط عطف خود را به عنوان مرگ عوارض صدر از 2000 و 20000 ترتيب نشان میدهد که چگونه این ویروس همچنان ravaging آمریکا و بخش هایی از آسیا و حتی اروپا شروع می شود و به سهولت از مستند.

اقدامات اعمال شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری باعث فلج کننده اقتصادی آسیب, اما هشدار داد که در برابر دادن به انزوا و خستگی.

"در این دنیای جدید و خطرناک فاز. بسیاری از مردم طبعا تغذیه با بودن در خانه... اما این ویروس هنوز در حال گسترش سریع" که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی کنفرانس مطبوعاتی.

این ویروس در حال حاضر بیش از کشته 458,000 مردم و آلوده به 8.6 میلیون نفر در سراسر جهان است.

یک واکسن باقی مانده سال در بهترین حالت با وجود چندین محاکمه و دانشمندان هنوز در حال ساخت روزانه اکتشافات در مورد این ویروس علائم آن و میزان آن ممکن است گسترش از قبل شناسایی شود.

رکورد جدید در برزیل

برزیل است که در رتبه دوم بیشترین تعداد عفونت و مرگ و میر پس از ایالات متحده, گزارش یک روز رکورد نزدیک به 55,000 عفونت های جدید و تبدیل شدن به دومین کشور به تصویب یک میلیون نفر.

وزارت بهداشت و درمان گفت: پرش ناشی از "بی ثباتی" در گزارش خود سیستم که با تاخیر روز گذشته' ارقام برای برخی از کشورها.

برزیل مرگ و میر در حال حاضر در حدود 49,000 و افزایش یافته است بیش از 1 ، 000 هر یک از چهار روز گذشته—هر چند منحنی آن در نهایت به نظر می رسد شروع به پهن کردن.

مقامات در شهر مکزیک در ضمن به عقب رانده شده را بازگشایی اقتصاد از هفته آینده به زیر گفت: میزان عفونت شد و هنوز هم بیش از حد بالا است.

و آرژانتین است که در وضعیتی وخیم از تاثیر اقتصادی بحران بهداشت و درمان خریداری شده زمان بیشتری برای مذاکره آن $66 میلیارد تجدید ساختار بدهی با وام که توافق برای تمدید مهلت دوباره به تاریخ 24 جولای.

ایتالیایی فاضلاب

در اروپا محققان در ایتالیا گفت: آنها تا به حال شواهد این ویروس در حال حاضر وجود دارد در ماه دسامبر سال قبل از آن مورد تأیید و در مورد همان زمان این بیماری شد و برای اولین بار منتشر شده در چین.

محققان کشف ژنتیکی اثری از SARS-CoV-2 -- به عنوان ویروس به طور رسمی شناخته شده در نمونه فاضلاب جمع آوری شده در میلان و تورین در پایان سال گذشته و بولونیا در ژانویه ISS موسسه گفت.

ایتالیا اولین مورد تأیید نمی شد تا فوریه.

ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود توسط ویروس ها و برای اولین بار در جهان برای تحمیل یک مستند در سراسر کشور در اوایل ماه مارس.

ISS ایتالیا سلامت بالا آژانس همچنین خواستار احتیاط در هفته گذشته پس از دیدن "علائم هشدار دهنده" از انتقال ویروس پس از دو شیوع بیماری در رم.

بسیاری از کشورهای اروپایی به دنبال آن ایتالیا به مستند و بیشتر آنها تنها به تازگی شروع بازگشایی.

در مواجهه با بزرگترین رکود اقتصادی در اتحادیه اروپا, تاریخ سران برگزار مجازی اجلاس کمیسیون اروپا پیشنهاد 750 میلیارد یورو ($840 میلیارد) نجات صندوق.

اما آنها سقوط کوتاه از رسیدن به یک معامله.

مخالفت شدید از "صرفه چهار"—هلند و سوئد و دانمارک و اتریش. اما ایتالیا و اسپانیا, آمار اولین و سخت ترین این بیماری همه گیر در حال فلج نامعقول امور مالی.

خوشه چین

پس از آوردن تا حد زیادی این ویروس را تحت کنترل و کاهش محدودیت های چین است که در حال حاضر مبارزه جدید خوشه مربوط به یک بازار عمده فروشی در پکن.

مقامات راه اندازی یک کمپین سراسری برای بازرسی مواد غذایی, واردات, تست دهها هزار نفر از مردم و قفل کردن محله را تحت تاثیر قرار.

مقامات چینی گفت: ژنوم اطلاعات پيشنهاد شیوع جدید در پکن "از اروپا آمدند" اما بالاتر از فشار در حال حاضر در حال پخش وجود دارد.

ژانگ یونگ چینی مرکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) مطرح شده امکان این ویروس در کمین منجمد وارداتی مواد غذایی و یا در بازار عمده فروشی به خودی خود و در نتیجه شباهت به گونه.

Fauci امیدوار

ایالات متحده دارای بالاترین شمار کشته شدگان تا کنون در بیش از 119,000 و بزرگترین اقتصاد جهان است گرفتن یک ضرب و شتم در یک سال و زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال انتخاب مجدد.

با این حال ما متخصص Anthony Fauci گفت: در مصاحبه با AFP او خوش امریکا نمی خواهد اعمال جدید مستند.

او پیش بینی کرد این امر به جای تمرکز بر "تلاش برای کنترل بهتر این مناطق از کشور است که به نظر می رسد داشتن یک افزایش موارد است."

Fauci گفت که او امیدوار است برای واکسن تماس اولیه نتایج آزمایش "تشویق".

هنوز اپل گفت که بسته شدن برخی از فروشگاه ها در ایالات متحده دچار یک افزایش عفونت.

فرانسوی, بوسیدن

نرمال است, بازگشت به, فرهنگی و, رویدادهای ورزشی, مختل توسط ویروس.

فرانسه گفت: این امر بازگشایی سینماها از شنبه و در استادیوم از جولای 11, هر چند با 5000-فن حد.

در کشور le grand عزت و بازیگران نیز آغاز شده بوسیدن دوباره در شاخه های فیلم.

"هیچ بوسه تمام نشده است," فرهنگ فرانسه وزیر Franck Riester اعلام کرد که اگر خواسته های اجتماعی فاصله در معرض خطر بود از کشتن عشق ،

بازیگران با این حال باید آزمایش قبل از آنها سر smooching.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن