چین قفل کردن پکن محلات شامل Covid-19 خوشه

صادر شده در: 15/06/2020 - 05:47بروز رسانی: 15/06/2020 - 05:47 چین در حال قفل کردن در حال حاضر ده محلات در پک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

چین در حال قفل کردن در حال حاضر ده محلات در پکن را امتحان کنید و شامل گسترش جدید کروناویروس شیوع مربوط به یک بازار مواد غذایی, مقامات روز دوشنبه اعلام کرد.

تبلیغات

شهرستان رسمی Junjie Li گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که تازه موارد یافت شده اند در دومین بازار عمده فروشی در شمال غربی منطقه Haidian و به عنوان نتیجه بازار و در نزدیکی مدارس خواهد بود بسته شده و مردم زندگی در ده جوامع اطراف آن قرار داده شده تحت مستند.

پکن گزارش داد که دومین روز متوالی از رکورد جدید در تعداد Covid-19 مورد در روز دوشنبه اضافه کرد ضرورت تلاش برای مهار تجدید حیات ناگهانی coronavirus در چین سرمایه است.

شیوع اخیر ترسیم شده است به عمده فروشی مواد غذایی در بازار Xinfadi که حساب برای 80 درصد از پکن مزرعه تولید و تامین منابع هر دو در داخل و از خارج از کشور.

بازار بسته شده دهها هزار نفر از ساکنان نزدیک در حال آزمایش برای ویروس ها و شهرستان گسترده کمپین راه اندازی شد برای شناسایی افرادی که به تازگی به بازدید از این بازار شده اند و یا در تماس با افرادی که.

مقامات شهر پکن روز دوشنبه تایید کرد 36 جدید COVID-19 موارد برای 14 ژوئن همان یک روز قبل از آن بود که این شهر کمترین روزانه عفونت تعداد از اواخر ماه مارس است. مقامات در حال حاضر گزارش 79 مورد بیش از فقط چهار روز بزرگترین غلظت از عفونت پس از فوریه.

تعدادی از محلات در غرب و جنوب غربی پکن به روز رسانی شده است متوسط-خطر از جمله مالی و خیابان که در آن بانک ها و شرکت های مالی همگرا که خواستار اقدامات سختگیرانه کنترل افراد و وسیله نقلیه حرکات گندزدايی و متوسط چک. یک محله در همان منطقه به عنوان بازار مواد غذایی مطرح شد به در معرض خطر دلالت شدید ترین سطح از عفونت است.

به عنوان سه استان دیگر گزارش موارد جدید مربوط به پکن خوشه ای چند استان کشور هشدار داد ساکنان خود را در برابر غیر ضروری سفر به پایتخت و اجرا انزوا پروتکل برای مسافران از ریسک قطعات از پکن است.

سازمان بهداشت جهانی گفت: آن مطلع شد از شیوع بیماری توسط مقامات چینی بودند که بررسی آن منبع و حد. که به نام و برای تحقیقات به درک بهتر منبع خوشه.

این Xinfadi بازار دهانه مساحتی نزدیک به 160 فوتبال رزین. هزاران تن از سبزیجات و میوه و گوشت معامله می شوند در آسیا بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی مرکز.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن