آب و هوا شورا خواستار پاکسازی برای برگزاری همه پرسی در ساخت تخریب طبیعت جرم

صادر شده در: 21/06/2020 - 14:52Modified: 21/06/2020 - 14:52 یک شهروندان شورا توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک شهروندان شورا توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی برای کشف اقدامات برای کاهش انتشار کربن خواست فرانسه رهبر در روز یکشنبه برای برگزاری یک همه پرسی در ساخت تخریب طبیعت یک جرم و جنایت است.

تبلیغات

این "ecocide" پیشنهاد صدر ده ها تن از ایده های ارائه شده توسط 150 نفر به صورت تصادفی انتخاب اعضای شهروند کنوانسیون آب و هوا همراه با درج مبارزه با گرمایش جهانی در فرانسه اساسی است.

اما شرکت کنندگان رای دادند در مقابل ارائه گسترده تر بسته از اقدامات عمومی به عنوان آن زخم تا سه روز بحث طول نهایی آن در جلسه روز یکشنبه.

این حرکت بود رد پاکسازی پیشنهاد هفته گذشته است که یک همه پرسی برگزار می شود در فرد اقدامات است که طیف وسیعی از بهبود صفحه اصلی عایق های برش حداکثر سرعت بزرگراه 110 متر/ثانیه, از 130 متر/ثانیه, آسمان صاف; (80 مایل در ساعت به 70 مایل در ساعت).

"بیایید این همه پرسی ما تصمیم گرفتیم بر اساس برای برگزاری همه دیگر بحث گفت:" هوبرت یکی از شرکت کنندگان که مانند دیگران بود شناسایی شده توسط نام خود را تنها.

اعضای جمع شده در اتاق جداگانه در کاخ d'Iena در پاریس, در حالی که دیگران شرکت توسط ویدئو کنفرانس برای اطمینان اجتماعی فاصله در طول شیوع کروناویروس.

'دموکراسی مستقیم در یمن

پاکسازی تشکیل این شورا در پاسخ به خواسته های بیشتر "دموکراسی مستقیم" در موج زرد "جلیقه" تظاهرات ضد دولتی را لرزاند که این کشور در سال 2018 و 2019.

به طور غیر منتظره ای شدید شورش را برانگیخته بود با یک برنامه ریزی سوخت با افزایش مالیات با هدف تامین مالی تغییر آب و هوا که منتقدان گفت: ناعادلانه هدفمند افرادی که هیچ چاره ای جز تکیه بر اتومبیل های خود را.

این شورا وظیفه بود با پیدا کردن راه هایی برای کاهش فرانسه کربن تولید گازهای گلخانه ای توسط 40 درصد تا سال 2030 در مقایسه با سطوح سال 1990 "روح عدالت اجتماعی است."

کار آغاز شد در ماه اکتبر سال گذشته بود و انتظار می رود به باد در اوایل این سال و قبل از جلسات متوقف شد در طول coronavirus مستند.

پاکسازی گفت: در حال حاضر او اعلام خواهد شد "اولین پاسخ" زمانی که او در دیدار با 150 عضو در کاخ الیزه در ژوئن 29th.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب