توسعه دهنده وعده یکی از بوستون برای اولین بار 'post-Covid' پروژه های: مسکونی و R&D آزمایشگاه لینکلن خیابان در برایتون

توسعه محلی برکلی سرمایه گذاری کرده است گفت: BPDA آن را به زودی فایل برنامه های دقیق برای سه ساختمان مجتمع با 3

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

توسعه محلی برکلی سرمایه گذاری کرده است گفت: BPDA آن را به زودی فایل برنامه های دقیق برای سه ساختمان مجتمع با 314 واحد مسکونی و 548,000 فوت مربع از دفتر و R&D فضا در دانشگاه هاروارد متعلق به 176 لینکلن سنت های قدیمی بوستون مرکز فناوری که نشسته است خالی از 1980s.

برکلی می گوید: آن را پاره کردن زمان ساخت و تبدیل 5.2 هکتار سایت به یک "نوآوری ایجاد کرد که پذیرای علم و تکنولوژی آموزش و پرورش هنر و فرهنگ ساز در قلب Allston-برایتون" فقط در سراسر جاده از بوستون فرود رفت و آمد راه آهن متوقف شود. این ساختمان نیز شامل فضای خرده فروشی و سایت خواهد شد که یک هکتار از فضای باز این شرکت می گوید.

این مجتمع ساخته خواهد شد برای یک پست-Covid جهان شامل "جدید طراحی و مهندسی و عملیاتی استراتژی در این عادی" برکلی می گوید.

دانشگاه هاروارد خرید سایت با مبلغ 16 میلیون دلار در سال 2006 به عنوان آن مشغول خوراکی تا بخش های بزرگی از این منطقه است. اما گذشته از یک معامله به اجازه اسکیت باشگاه بوستون حرکت وجود دارد - که پس از سقوط در نزدیکی ساکنان اعتراض - مدرسه هیچ چیز با ملک تا سال گذشته هنگامی که آن را با همکاری برکلی به شکل چه باید بکنید با بسته.

دانشگاه هاروارد خریداری اموال از توسعه دهنده, کابوت, کابوت & فوربس که تبدیل درشت انبار استفاده می شود که برای نشستن وجود دارد به بوستون مرکز فناوری به عنوان یک امکان در صفحه اصلی برای شرکت های زیست فناوری و Globix اینترنتی خدمات شرکت که ورشکست در سینه dotcom.

176 لینکلن سنت نامه ای از قصد (436k PDF).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن