صاحبان Fenway مسکن خانه ارائه به تعطیل آن را به عنوان آنها کشف کردن که چگونه به نگه داشتن مهمانان از تبدیل شدن به پلیس مشکلات

صاحبان Fenway بوستون مسافرخانه خوابگاه در Hemenway خیابان - که خود نیز tonier Copley مربع هتل - یاد بگیرند دوش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صاحبان Fenway بوستون مسافرخانه خوابگاه در Hemenway خیابان - که خود نیز tonier Copley مربع هتل - یاد بگیرند دوشنبه که آیا بوستون صدور مجوز هیئت مدیره را قبول پیشنهاد خود را به فقط بسته به محل پایین در حالی که آنها را ارتقاء برای کاهش تعداد دفعات پلیس باید برای پاسخ دادن به مقابله با مشکل مهمانان.

بستن محل پایین نباید که بسیار بیشتر از مشکلات در حال حاضر از آنجا که دولت را ممنوع کرده است "غیر ضروری" مهمانان در هتل ها و خانه های مسکن اما مسافرخانه در حال حاضر برخی از 13 مهمان برخی از آنها بلافاصله تبدیل به بی خانمان اگر آن را تعطیل حق دور با توجه به جاشوا پرنده مشاور عمومی برای هاوکینز راه سرمایه بورلی هیلز کالیفرنیا که صاحب 60-ساختمان اتاق. پرنده تخمین زده می شود آن را یک زن و شوهر از روز برای کمک به 13 باقی مانده مهمانان پیدا کردن محل سکونت.

"ما نمی خواهد شما به طور داوطلبانه تعطیل و افراد بی خانمان" رئیس هیئت مدیره کاتلین جویس گفت: به عنوان بخشی از یک بزرگنمایی از شنیدن این صبح است. قبل از اینکه جلسه شروع جویس گفت: هیئت مدیره نمی خواهد مقابله با این مسئله اشاره کرد که توسط پلیس از مسافرخانه جدید پذیرش مهمانان در طول زمان وضعیت اضطراری بدون اثبات آنها بهداشت و درمان کارگران اولین پاسخ دهندگان و یا دیگر "ضروری" پرسنل چرا که یک موضوع برای دولت در شهرستان است.

پرنده ها و مسافرخانه های محلی وکیل دنیس Quilty گفت: آنها می توانید یک طرح را به هیئت مدیره خود را روز شنبه جلسه در مراحل مسافرخانه را به جای خاموش کردن فوری از جمله بهتر علامت های هشدار دهنده مهمانان در مورد ایجاد سر و صدا و نوشیدن خارج و نصب و راه اندازی اضافی دوربین های امنیتی و احتمالا استخدام کارکنان اضافی.

BPD صدور مجوز-واحد کارآگاه و D4 سروان. استیون Sweeney گفت: پلیس تا به حال برای پاسخ به مسافرخانه نزدیک به 40 بار پس Jan. 1, عمدتا برای مقابله با مهمان که نمی خواهید به ترک زمانی که خواسته یا به این دلیل اقامت خود را بیش از و یا اینکه آنها را نقض مسافرخانه حکومت مانند منع مهمانان. Sweeney گفت مسافرخانه مدیران و کارگران شده است تعاونی, اما به خصوص در وسط یک بیماری همه گیر که فقط بیش از حد بسیاری از تماس های تلفنی.

Quilty در واقع شروع این جلسه با ارائه به چشم پوشیدن رسمی خواندن از پلیس شکایت و فقط به طور داوطلبانه بستن مسافرخانه "در تلاش برای آوردن در مورد تغییرات مورد نیاز برای سرپا نگه داشتن اجرای تاسیسات." Quilty اذعان کرد: "برخی از مشکلات وجود دارد آنها تا به حال بدیهی است." اما جویس گفت که خواندن این گزارش مورد نیاز بود به دلیل مدیره شنوایی قوانین.

BPD صدور مجوز Det. گروهبان. ویلیام گالاگر و Det. ادی هرناندز بازگو هفت حوادث فقط در ماه آوریل از جمله نیاز به پاسخ زمانی که مهمان گفت: یک دوست نشان داد تا در اتاق خود را با یک ظاهرا زیر سن قانونی زن و گفتند: رفتن به یک فیلم پورنو تلنگر وجود دارد اما این کار را نکرد.

حوادث دیگر شامل یک زن بود که حاضر به ترک اتاق خود در پرداخت بعد و زمانی که پلیس وارد, او به آنها گفت که او می خواهم در بر داشت افراد دیگر لباس های مخلوط با او در ساختمان خشک کن; یک مرد که ظاهرا piggybacked در پشت یک مهمان و رفت به طبقه اول سرویس بهداشتی و شروع به جیغ و پر حرف incoherently یک مهمان که به نام 911 چند ساعت پس از او گفت: یکی دیگر از مهمان تهدید او را با یک چاقو در یک سرقت ناموفق تلاش تنها که مهمان اول ادعا مهمان در تلاش بود به او فروش مواد مخدر او نمی خواست; و مهمان که ایستاده بود در خارج از این گذشته جمعه نوشیدن یک پهلو و به عنوان دو کارآگاه تماشا, انداخت, آن را بر روی زمین که او انجام داده بود و سپس رفت و برگشت داخل.

در آخرین حادثه گالاگر گفت: او و هرناندز رفت و به مسافرخانه پس از او ساخته شده او را انتخاب کنید تا از سرمازدگی و به درستی از آن دور و به او هشدار برای نوشیدن ،



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن