منحصر به فرد: ماداگاسکار دفاع رئیس جمهوری بحث برانگیز وطنی Covid-19 درمان

صادر شده در: 12/05/2020 - 19:01اصلاح: 12/05/2020 - 19:01 در یک مصاحبه اختصاصی با فرانس 24 و RFI ماداگاسکار ج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

در یک مصاحبه اختصاصی با فرانس 24 و RFI ماداگاسکار جمهور Andry Rajoelina دفاع از خود را ارتقاء بحث وطنی برای درمان Covid-19 با وجود فقدان بالینی. "این کار واقعا خوب," او گفت: از این نوشیدنی گیاهی Covid-آلی-fa. Rajoelina ادعا کرد که اگر یک کشور اروپایی تا به حال کشف درمان مردم خواهد بود بنابراین نه تردید.

تبلیغات

سازمان بهداشت جهانی (WHO) بارها و بارها هشدار داد که Covid-آلی-fa نوشیدنی که ماداگاسکار Rajoelina به تبلیغ به عنوان یک درمان در برابر مرگبار coronavirus شده است از نظر بالینی مورد آزمایش قرار.

"اگر چه این درمان تا به حال کشف شده است توسط یک کشور اروپایی به جای ماداگاسکار? مردم شک آن را تا این حد ؟ من فکر نمی کنم" رئیس جمهور فرانسه 24 مارک پرلمن و ار را کریستف Boisbouvier.

نوشیدنی است که مشتق شده از درمنه – یک گیاه با ثابت ضد مالاریا خواص – و دیگر گیاهان بومی.

"چه مشکل است با Covid-آلی واقعا ؟ می تواند از آن بود که این محصول از آفریقا می آید ؟ می تواند از آن بود که خوب نیست برای یک کشور مانند ماداگاسکار است که 63 فقیرترین کشور در جهان... آمده اند تا با (این فرمول) که می تواند کمک به نجات جهان است ؟ " خواسته Rajoelina که ادعای تزریق درمان بیماران ظرف مدت ده روز.

>> Covid-19 در ماداگاسکار: رئیس جمهور جنجال برانگیز 'درمان معجزه'

گینه استوایی گینه بیسائو, نیجر و تانزانیا در حال حاضر گرفته شده تحویل محموله از Covid-آلی که راه اندازی شد در ماه گذشته.

"هیچ کس متوقف خواهد شد ما را از حرکت رو به جلو و نه یک کشور و نه یک سازمان" Rajoelina گفت: در پاسخ به این که نگرانی.

او گفت: اثبات این تونیک را اثر بود در "شفا" از "بیماران ما" خواستار آن یک "پیشگیرانه و درمانی درمان".

با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز ماداگاسکار رسما گزارش 186 coronavirus عفونت و 101 بهبود تا به امروز با هیچ مرگ و میر.

"بیمارانی که شفا گرفته اند هیچ محصول دیگر از Covid-آلی" رئیس جمهور گفت:.

بینندگان یادآوری است که ماداگاسکار دارای سابقه ای طولانی در طب سنتی Rajoelina اضافه شده است که بسیاری از دارو های مجاز در غرب تبدیل شده اند به طور بالقوه می تواند مانند واسطه از دست دادن وزن مواد مخدر در فرانسه.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن