ناامنی غذایی بازدید طبقه متوسط در میان لبنان بحران اقتصادی

صادر شده در: 01/07/2020 - 11:29Modified: 01/07/2020 - 11:29 لبنان رکود اقتصادی باعث ناامنی غذایی برای فقیر و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

لبنان رکود اقتصادی باعث ناامنی غذایی برای فقیر و خانواده های طبقه متوسط که در حال پیدا کردن آن را دشوار است به پرداخت هزینه کالاهای اساسی مانند نان و کره و روغن پخت و پز. محلی, تعاونی در حال توزیع غذای رایگان در بیروت, اما ارزش لبنان ارز باعث می شود آن را سخت برای به دست آوردن مواد مغذی مانند برنج و عدس. فرانسه 24 لیلا-مولانا آلن گزارش.

تبلیغات

برای چند ماه ژرژ Jassous و خانواده اش مجبور به خرید برخی از مواد غذایی به لبنان تجربه بی سابقه تورم است. Jassous به دست آورده است هیچ چیز برای ماه اما هنوز به ارائه وعده های غذایی روزانه خود را برای 5 نوه که پدر و مادر بیکار هستند.

"پت از کره هزینه های 16,000 لبنان پوند (€9.4)," Jassous گفت. "ما بدون. به عنوان گیاهی برای نفت ما خرید آن را به عنوان مورد نیاز است. قوطی های آسیا هستند آنها رفت و از 5,000 LL به 10 و سپس به 15 تا 20000 (€11.8). ما در حال حاضر نیز محروم خودمان را از نفت تنها خرید مقادیر کوچک است."

>>بخوانید: لبنان کاهش مییابد به رکورد پایین جرقه تظاهرات توده

در حال حاضر Jassous و خانواده اش تکیه بر, محلی, تعاونی که توزیع رایگان غذا در شهر مانند یک اجرا توسط کریل Badaoui, یک وکیل و یک تعداد انگشت شماری از داوطلبان. پس از شروع توزیع مواد غذایی به 40 نفر سه ماه پیش Badaoui تیم در حال حاضر اس 200 در هر روز است. برخی از این بهره مند شد وسط کلاس فقط چند ماه پیش.

"متاسفانه طبقه متوسط بوده است ناپدید گذشته سه تا چهار سال است. ما در یک زمان هنگامی که ما بسیار افراد ثروتمند و کسانی که فقیر هستند و یا بسیار ضعیف" Badaoui گفت.

با کلیک بر روی این بازیکن برای تماشای کامل فرانس 24 گزارش.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن