فرانسه گزارش افزایش جنایات ضد همجنس بیش از یک سوم

صادر شده در: 17/05/2020 - 07:15اصلاح شده با: 17/05/2020 - 07:15 ضد همجنس حملات و توهین در فرانسه افزایش یافت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

ضد همجنس حملات و توهین در فرانسه افزایش یافت 36 درصد در سال گذشته با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط وزارت کشور در روز شنبه باعث شد دولت به بحث از "مهار" همجنسگرا ستیزی در کشور است.

تبلیغات

جهش می آید پس از سال 2018 به عنوان یک "سیاه و سفید" سال توسط انجمن با پیچیده سطح از خشونت فیزیکی علیه همجنسگرایان مردم است.

این آمار و ارقام جدید که نشان می دهد یک افزایش پایدار در جرائم آمده در آستانه روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی تراجنسی و Biphobia و 30 سال پس از خروج از همجنسگرایی از لیست بیماری های روانی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO).

در سال گذشته پلیس "شناسایی 1,870 قربانیان ضد همجنس و یا transphobic جرائم نسبت به 1,380 در سال 2018" به نمایندگی از "36 درصد افزایش در تعداد قربانیان ضد همجنسگرایان اعمال" این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

"این آمار و ارقام شهادت به عمیق مهار همجنسگرا ستیزی و تراجنسی در جامعه گفت:" وزارت افزود که آنها بخشی از یک گسترده تر افزایش "نفرت اعمال و هویت افراط گرایی".

توهین تلقی 33 درصد از جرائم در حالی که خشونت (جسمی و جنسی) را تا 28 درصد از شکایات.

قربانیان عمدتا مردان - 75 درصد - با 62 درصد مرتکب در برابر کسانی که زیر 35 سال سن.

انجمن همجنسگرایان ادعا می کنند که این ارقام نیست کل داستان به عنوان بسیاری از قربانیان نمی جنایات گزارش به پلیس. SOS هوموفوبیا انجمن است که با توجه به انتشار خود آمار و ارقام در روز دوشنبه.

به طور عمده در شهرهای بزرگ

این گزارش نشان می دهد که حوادث همجنسگرا ستیزی در حال گسترش در سراسر کشور با 36 درصد از شکایات آینده در شهرستانها بزرگ است.

"این به ما نشان می دهد که وجود دارد این است که هوموفوبیا در سراسر قلمرو از جمله در مناطق روستایی" فردریک Potier این های میان وزیران نماینده برای مبارزه با نژادپرستی و یهودی ستیزی و ضد همجنسگرایان نفرت (Dilcrah) به خبرگزاری فرانسه گفت.

دنیای ورزش می آید در زیر میکروسکوپ پس از چندین بالا مسابقات فوتبال قطع شد به دلیل شعارهای ضد همجنس از غرفه و یا نمایش آگهی ها سوء استفاده.

وزارت کشور که به نام روز شنبه برای "افزایش هوشیاری توسط مقامات دولتی" و تلاش بیشتر از جامعه به عنوان یک کل ثبت حدود 30 شکایت در مورد توهین یا تهدید های ساخته شده بر روی اینترنت است.

نقل از خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به تصویب لایحه جنجالی به ممنوعیت تبعیض در رسانه های اجتماعی یک اندازه گیری را رد کرد و به سانسور توسط مخالفان.

این قانون ملزم سیستم عامل و موتورهای جستجو به حذف محتوای نامناسب - تحریک به نفرت یا خشونت نژادپرستانه و یا تعصب مذهبی - ظرف 24 ساعت و یا در معرض خطر جریمه تا 1.25 میلیون یورو ($1.35 میلیون).

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن