هنگ کنگ علائم تیان آن من سرکوب میان ویروس شب زنده داری بان

صادر شده در: 04/06/2020 - 07:34بروز رسانی: 04/06/2020 - 07:34 هنگ کنگ مشخص شده چین مرگبار تیان آن من سرکوب د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هنگ کنگ مشخص شده چین مرگبار تیان آن من سرکوب در روز پنج شنبه با شمع نور مراسم مجموعه ای برای شب در سراسر این شهر پس از مقامات ممنوع توده شب زنده داری در یک زمان از خروشد خشم بیش از یک برنامه ریزی جدید امنیتی قانون است.

تبلیغات

باز بحث از سرکوب ممنوع است در سرزمین اصلی چین که در آن صدها نفر -- بر اساس برخی برآوردها بیش از یک هزار -- فوت کرد زمانی که حزب کمونیست فرستاده مخازن در 4 ژوئن سال 1989 به له شدن یک دانشجو به رهبری تظاهرات در پکن خواستار اصلاحات دموکراتیک.

اما مردم از نیمه خودمختار هنگ کنگ نگه داشته اند خاطرات زنده سه دهه گذشته با برگزاری یک سالانه افروزی تنها بخشی از چین که در آن چنین توده نمایش یاد شده است.

در این سال خدمات ممنوع شد در زمینه بهداشت عمومی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با مقامات اجازه می دهد مردم برای جمع آوری در گروه های بیش از هشت.

موانع احاطه پارک در روز پنج شنبه که به طور سنتی به میزبانی سالانه مراسم است.

برگزارکنندگان خواسته اند که ساکنان به دامن این ممنوعیت به جای شمع روشنایی در 8:00 ب. ظ (1200 GMT) در هر کجا که اتفاق می افتد به.

با پکن برنامه ریزی برای تحمیل یک جدید امنیت ملی قانون در امور مالی توپی که بسیاری معتقدند به پایان خواهد رسید و این شهر را منحصر به فرد آزادی برخی از ساکنان در روز پنج شنبه گفت: آنها می ترسید آینده یادبود نیز مسدود شده است.

"من باور نمی کنم آن را به دلیل این بیماری همه گیر. من فکر می کنم آن را سیاسی سرکوب" گفت: یک مرد surnamed وانگ 53 که kneeled توسط سنگر خارج ویکتوریا پارک به پرداخت خود را احترام به مرده قبل از رفت و آمد به کار می کنند.

"من نگران است که ما ممکن است از دست دادن این شب زنده داری برای همیشه."

جمعیت باید دارای عقاید در هنگ کنگ تیان آن من vigils هر زمان که ترس باید مشخصی که در پکن است که قبل از موعد مقرر مهر این شهر را گرامی آزادی یک مسئله است که تحت سلطه مالی توپی برای 12 ماه گذشته.

شهر را فرا گرفته بود بعد از هفت ماه بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات سال گذشته -- تظاهرات که لگد پنج روز پس از آخرین سالانه شب زنده داری.

امنیت و سرود قوانین

در پاسخ به کسانی که در تظاهرات ماه گذشته پکن اعلام کرد قصد دارد برای تحمیل قانون تامین, که, پوشش, تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم و دخالت خارجی.

چین می گوید که قانون -- که دور زدن هنگ کنگ مقننه -- مورد نیاز است برای مقابله با "تروریسم" و "تجزیه طلبی" در یک بی قرار شهر آن را در حال حاضر با توجه به عنوان یک مستقیم تهدید امنیت ملی.

اما مخالفان از جمله بسیاری از کشورهای غربی و ترس آن را به سرزمین اصلی-سبک ستم سیاسی به یک مرکز کسب و کار است که ظاهرا تضمین آزادی و استقلال برای 50 سال پس از آن در سال 1997 تحویل به چین از انگلستان.

بیشتر برافروختن تنش چین شده است هل دادن برای قانون دیگری که خود را نسبت به توهین چین سرود ملی به سه سال زندان.

هنگ کنگ نمایندگان مجلس انتظار می رود که با رای خود در این سرود لایحه در روز پنج شنبه.

با ویکتوریا پارک افروزی ممنوع هنگ Kongers در حال سازماندهی محلی و خلاق عمدتا پراکنده شمع نور مراسم.

آنلاین گروه فرستاده اند و نقشه ها و لیست از بیش از یک دوجین مناطق خواستار مردم به جمع آوری برای کوچک vigils.

هفت کلیساهای کاتولیک نیز اعلام کرد قصد دارد به میزبان یادبود جمعی در دوشنبه شب بود.

پلیس ضد شورش باید نقل مکان کرد و به سرعت در برابر اعتراضات تشکیل در هفته های اخیر با استناد به coronavirus اقدامات و دستگیری صدها نفر از مردم است.

Vigils نیز برنامه ریزی شده در کشور همسایه تایوان و در میان چینی های مهاجر در بسیاری از کشورهای غربی است.

اما در سرزمین اصلی چین و سرکوب است استقبال اطلاعات خاموشی با بازرسان شستشو اشاره تظاهرات و مخالفان اغلب بازدید توسط پلیس در روزهای منتهی به ژوئن 4.

پلیس در پکن مانع یک عکاس خبرگزاری فرانسه از ورود به میدان تیان آن من به ضبط به طور منظم قبل از طلوع پرچم-بالا بردن مراسم در روز پنج شنبه.

شمع emoji شده است در دسترس نیست در روزهای اخیر در چین توییتر-مانند Weibo پلت فرم.

روز شنبه, چین, وزارت امور خارجه توضیح داده شده تماس با تایوان برای پکن به عذر خواهی برای سرکوب به عنوان "مزخرف کامل".

"دستاوردهای بزرگ پس از تاسیس چین جدید بیش از گذشته 70 سال یا بیشتر به طور کامل نشان می دهد که مسیر رشد چین انتخاب شده است کاملا درست" سخنگوی ژائو Lijian به خبرنگاران گفت:.

(AFP)

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن