ساحل عاج PM Coulibaly گذاشته و به استراحت پس از شوک مرگ

صادر شده در: 17/07/2020 - 19:32 ساحل عاج نخست وزیر Amadou Gon Coulibaly به خاک سپرده شد در مراسم روز جمعه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

ساحل عاج نخست وزیر Amadou Gon Coulibaly به خاک سپرده شد در مراسم روز جمعه در پایان هفته ملی عزاداری باعث مرگ که حیرت زده غرب کشور آفریقایی است.

تبلیغات

Gon Coulibaly مرگ ناگهانی از یک حمله قلبی در جولای 8 محروم کرده است 78-سال-رئیس جمهور Alassane Ouattara از مسح جانشین کمتر از چهار ماه قبل از اینکه کلید انتخابات است.

او مدفون در آرامگاه خانواده در شهر خانه خود را از کرهگو اصلی شهر در شمالی کشور, یک منبع نزدیک به خانواده اش گفت.

مراسم تشییع جنازه نماز شد گفت: قبلا در این شهر اصلی مسجد با چند صد نفر از عزاداران از جمله Ouattara در حضور و غیاب.

Gon Coulibaly, 61, درگذشت در مدت کوتاهی پس از بازگشت از فرانسه که در آن او تا به حال طولانی تحت درمان برای مشکلات قلبی.

با نام مستعار "شیر از Korhogo," او بسیار محبوب در شهر محل تولد خود را که او نیز یک نماینده و شهردار برای مدت زمان طولانی.

Gon Coulibaly "مدل بود" گفت: معلم El Hadj Bambadji بمبه.

"این است که در تشییع جنازه یک رئیس. ما در اعداد بزرگ امروز است. ما تا به حال به اینجا پس از همه چیز است که این مرد را برای کشور خود."

مردم محلی گفت: زیرساخت های بودجه در جریان حال به کرهگو در طول زمان خود را در اتاق.

"او tarmacked جاده های اصلی و محلات نصب شده برق در سراسر شهر و روستاها خارج به ما داد لوله کشی آب ساخته شده است و مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی گفت:" محلی شهردار Lazani Coulibaly که سهام همان نام خانوادگی.

"او در تغییر چهره شهر -- او زمانی بیشتر از 10 سال از مردم در گذشته 40."

حکم RHDP حزب در حال حاضر انتظار می رود به بحث و تبادل نظر در مورد نحوه پر کردن شکاف سمت چپ توسط Gon Coulibaly برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل در اکتبر 31.

یکی از عمده جهان قهوه و کاکائو تولید کنندگان این کشور هنوز هم حمل زخم مختصری جنگ داخلی که فوران نزدیک به یک دهه پیش است.

در سال 2011 Ouattara رییس جمهور Laurent Gbagbo که حاضر به از دست دادن پس از انتخابات است. ماهها بن بست ادعا 3,000 زندگی می کند.

در ماه مارس Ouattara اعلام کرد بسیار تعجب آور است که او نمی خواهد به دنبال یک دوره سوم در دفتر خود و سپس به نام Gon Coulibaly به عنوان مورد نظر خود را جانشین.

بدون پاک کردن جانشین برای Gon Coulibaly تا کنون پدید آمده در RHDP صفوف stoking حدس و گمان است که Ouattara ممکن است تغییر ذهن خود را.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن