Nike NFL تعهد به افتخار Juneteenth

Nike NFL و دیگر کسب و کار و کارکنان خود را یک روز مرخصی برای Juneteenth برای اولین بار در این سال, آخرین م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

Nike NFL و دیگر کسب و کار و کارکنان خود را یک روز مرخصی برای Juneteenth برای اولین بار در این سال, آخرین مثال از اینکه چگونه کارفرمایان در آمریکا در پاسخ به اعتراضات که قرار داده شده اند توجه اضافی در نژادی و بی عدالتی در آمریکا

Juneteenth بزرگداشت 19 ژوئن 1865 که عمده General Gordon گرنجر آمد به گالوستون تگزاس به اعلام پایان جنگ داخلی و برده داری.

مدیر عامل شرکت نایک جان Donahoe گفت: کارگران آنها را دریافت کنید Juneteenth خاموش با شروع این سال به عنوان یک راه برای جشن سیاه و فرهنگ و تاریخ است. NFL Commissoner راجر Goodell که در هفته گذشته گفت که در لیگ اشتباه بود به گوش دادن به بازیکنان فوتبال که در اعتراض به خشونت پلیس در این زمینه از سال 2016 نوشت: در یادداشت روز شنبه که دفاتر آن خواهد بود بسته ژوئن 19.

کالج ها: NCAA تشویق آن 1,100 عضو کالج ها و دانشگاه ها به ورزشکاران بعد از ورزش در روز انتخابات در پاسخ به مردمی جنبش از فعالیت های از بازیکنان و مربیان است.

در مدارس سراسر کشور و مربیان و بازیکنان باید سازماندهی تیم گسترده ثبت نام رای دهندگان تلاش های راهپیمایی و تظاهرات.

NCAA نمی قیمومیت یک روز برای ورزشکاران در روز انتخابات. به جای آن تشویق مدارس برای کمک به دانش آموزان در ثبت نام برای رای دادن و به آنها یک روز از دو و میدانی به رای دادن.

"ما دانش آموزان را تشویق به ادامه صدایشان شنیده شود در این مسائل مهم تعامل در جامعه فعالیت و ورزش خود را به حقوق اساسی" NCAA در بیانیه ای گفت.

فوتبال: لیگ برتر کشباف خواهد شد از ویژگی های "Black Lives Matter" به جای نام بازیکن برای اولین بار در 12 بازی پس از رقابت رزومه چهارشنبه.

"ما بازیکنان ایستاده همراه با منحصر به فرد هدف از بین بردن تبعیض نژادی و در هر کجا از آن وجود دارد را در مورد یک جامعه جهانی از شمول احترام و فرصت های برابر برای همه بدون در نظر گرفتن رنگ و یا عقیده" جوخه گفت: در یک بیانیه مشترک جمعه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن