Pompeo تماس در سازمان ملل به "القاء" تغییر در "فرانکشتاین" چین

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo زمان تازه هدف در چین در روز پنج شنبه و گفت: واشنگتن و متحدان آن باید با استفاد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo زمان تازه هدف در چین در روز پنج شنبه و گفت: واشنگتن و متحدان آن باید با استفاده از "خلاق تر و قاطعانه راه" به مطبوعات حزب کمونیست چین به تغییر راه خود خواستار آن "ماموریت از زمان ما است."

تبلیغات

صحبت در کتابخانه نیکسون در پرزیدنت ریچارد نیکسون زادگاه در یوربا لیندا در کالیفرنیا Pompeo گفت: سابق آمریکا رهبر نگرانی در مورد آنچه که او انجام داده بود با باز کردن جهان به چین حزب کمونیست در دهه 1970 بوده است نبوی.

"رئیس جمهور نیکسون یک بار گفت که او می ترسید او تا به حال ایجاد یک "فرانکشتاین' با باز کردن جهان به CCP" Pompeo گفت. "و در اینجا ما هستند."

نیکسون که در سال 1994 بود و رئیس جمهور از 1969-74 باز کردن راه برای ایجاد ایالات متحده روابط دیپلماتیک با چین کمونیست در سال 1979 از طریق یک سری از مخاطبین از جمله سفر به پکن در سال 1972 است.

در سخنرانی پس از واشنگتن تعجب سفارش این هفته برای چین به آن هوستون کنسولگری Pompeo خواستار پایان دادن به "کور تعامل" با چین و تکرار مکرر وارد ایالات متحده اتهامات در مورد آن ناعادلانه تجارت, شیوه های نقض حقوق بشر و تلاش برای نفوذ در جامعه آمریکا است.

او گفت: چین نظامیان شد "تر و قوی تر شوم" و رویکرد به پکن باید "بی اعتمادی و بررسی" تطبیق با رئیس جمهور رونالد ریگان "اعتماد اما بررسی" سرود در مورد اتحاد جماهیر شوروی در دهه 1980 ،

"حقیقت این است که سیاست های ما – و کسانی که از دیگر کشورهای آزاد – احیا چین را شکست اقتصاد تنها برای دیدن پکن نیش بین المللی دست به دست شد که تغذیه آن" Pompeo گفت.

"آزادیخواه ملل جهان باید وادار چین را تغییر دهید و ... در خلاق تر و قاطعانه راه چون پکن اقدامات ما را تهدید می کند و مردم ما در رفاه است."

با یادآوری اظهارات او پس از ملاقات در بریتانیا این هفته Pompeo گفت: "شاید آن زمان برای یک گروه همفکر سازمان ملل, جدید داد از دموکراسی" در حالی که اضافه کردن: "اگر جهان آزاد تغییر نمی کند کمونیست چین مطمئنا ما تغییر است."

Pompeo گفت: "تامین آزادی های ما از حزب کمونیست چین است که این ماموریت در زمان ما" و امریکا بود کاملا مستقر منجر به آن.

او گفت: یک متحد ناتو است که او را نام نیست شد و تمایلی به ایستادن برای آزادی در هنگ کنگ به دلیل آن می ترسید دسترسی محدود به بازار چین است.

در حالی که برخی از مفسران محافظه کار ستایش Pompeo سخنرانی در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر برخی دیگر از تحلیلگران بودند تحت تاثیر قرار ندارد.

اسکات کندی واشنگتن مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی گفت: همکاری با دیگر دموکراسی در چین خواهد بود آسان تر از انجام گفت با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن در اداره ثبت از برخورد با متحدان.

"چگونه می توانم به شما به صورت یک جبهه متحد در برابر چین زمانی که آمریکا قلدری و متحدان آن trashing چند جانبه نهادها و فشار اقتصادی واشدن (از چین) است که هیچ کس دیگری پشتیبانی می کند ؟" او گفت:.

نقطه کم

Pompeo سخنرانی در یک زمان می آید زمانی که ایالات متحده و چین روابط خود را آغشته به کمترین میزان خود در دهه رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را دموکرات رقیب جو بایدن به نظر می رسد به رقابت با یکدیگر بیش از که می تواند به نظر می رسد سخت ترین سمت پکن پیش از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

روابط بدتر شده بیش از مسائل اعم از رمان coronavirus همه گیر آغاز شد که در چین به پکن تجارت و کسب و کار شیوه های آن ادعای ارضی در دریای چین جنوبی و سرکوب در هنگ کنگ.

چشمگیر تشدید واشنگتن در روز سه شنبه به چین 72 ساعت به آن هوستون کنسولگری.

Pompeo گفت: کنسولگری شده بود "یک مرکز جاسوسی و سرقت مالکیت معنوی."

چین گفت: آمریکا حرکت کرده بود "به شدت آسیب" روابط و هشدار داد که "باید" مقابله به مثل بدون شرح آنچه آن را انجام دهد.

جنوب چین صبح پست گزارش داد چین ممکن است نزدیک کنسولگری ایالات متحده در جنوب غربی شهر چنگدو در حالی که یک منبع ازفتنه چین بود با توجه به بستن کنسولگری در ووهان که در آن ایالات متحده خارج کارکنان در شروع شیوع کروناویروس.

هو Xijin ویرایشگر چین جهانی بار تلخیص ارسال شده در توییتر: "بر اساس آنچه که من می دانم چین اعلام خواهد کرد متقابل در جمعه پکن زمان. یکی از کنسولگری های ایالات متحده در چین خواسته خواهد شد که به نزدیک است."

زودتر او گفت: بستن ووهان کنسولگری خواهد بود به اندازه کافی مخرب و پیشنهاد چین می تواند برش آمریکا کارکنان در آن بزرگ کنسولگری در هنگ کنگ که او را با نام "هوش مرکز."

"این را به واشنگتن بسیار رنج می برند درد," او نوشت.

دیگر کنسولگری آمریکا در چین در گوانگژو و شانگهای و Shenyang.

چین دارای چهار کنسولگری های دیگر در ایالات متحده در سن فرانسیسکو و لس آنجلس و شیکاگو و نیویورک و همچنین به عنوان یک سفارت در واشنگتن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما جلسه روز چهارشنبه این بود "همیشه ممکن است" از دیگر ماموریت های چینی می تواند بسته بیش از حد.

ریچارد Grenell ویژه ریاست جمهوری فرستاده صربستان و کوزوو که در خدمت تا زمانی که به تازگی به عنوان سرپرست و مدیر ملی ایالات متحده آمریکا اطلاعات به رویترز گفت که ایالات متحده استراتژی "بسیار با یک شروع و حرکت به دیگران اگر نیاز بود."

"تمام هدف این است که برای تغییر رفتار چینی ها... این در حال ظهور است به عنوان برگ برنده دکترین است که بسیار خشن و اعمال تحریم و انزوا در حالی که در همان زمان همیشه ارائه یک فرصت برای خروج اگر تغییرات رفتاری."

چینی رسانه های دولتی سرمقاله گفت: هوستون حرکت تلاشی بود برای سرزنش پکن برای آمریکا شکست پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد پیشنهاد. نظر سنجی ها نشان داده اند تهمت انتهایی بایدن.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب