دیوان عالی نیویورک دادستان می تواند به دست آوردن تهمت اظهارنامه مالیاتی

صادر شده در: 09/07/2020 - 16:33 دادگاه عالی ایالات متحده حکم در روز پنج شنبه که نیویورک دادستان تحقیق در مور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

دادگاه عالی ایالات متحده حکم در روز پنج شنبه که نیویورک دادستان تحقیق در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان در ارتباط با hush-پول پرداخت می توانید پرونده های مالی خود را از جمله اظهارنامه مالیاتی خود را.

تبلیغات

این 7-2 حاکم نوشته شده توسط قاضی جان رابرتز به این معنی است که حکم صادر شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان طولانی حسابداری شرکت Ncmec LLP مختلف سوابق مالی به بیش از تبدیل به یک هیئت منصفه عالی به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی می تواند اجرا شود.

دادگاه را رد کرد و استدلال با مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا و وزارت دادگستری است که رئیس جمهور این است که ایمنی از بررسی در حالی که او دارای دفتر یا که دادستان باید نشان دهد نیاز بیشتری از حد نرمال برای به دست آوردن سوابق.

"دو صد سال پیش یک اشاره از ما به دادگاه ثابت شده است که هیچ شهروند و نه حتی رئیس جمهور است مطلقا بالاتر از معمول وظیفه به تولید شواهد زمانی به نام به جرم اقدام" دادگاه گفت. "ما مینمائیم که اصل امروز."

بر خلاف سایر اخیر رئیس جمهور تهمت خودداری کرده است به انتشار اظهارنامه مالیاتی خود را و اسناد دیگر است که می تواند به ارائه جزئیات بیشتر در ثروت خود و فعالیت های خود را از خانواده شرکت املاک و مستغلات این سازمان نسبت ناروا. محتوای این پرونده باقی مانده است مداوم رمز و راز و حتی به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد.

آن را احتمالا خواهد بود حداقل چند هفته قبل از دادگاه از مسائل رسمی و قضاوت است که باعث گردش پرونده.

تهمت بود سریع برای پاسخ به این حکم نشان می دهد در یک صدای جیر جیر که او تحت درمان ناعادلانه: "دادگاه در گذشته داده اند "گسترده احترام". اما من نه!"

یک دهه اظهارنامه مالیاتی

به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی شد در سال 2018 توسط دفتر دادستان منطقه منهتن سایرس ونس یک دموکرات احضاریه صادر شده به Ncmec برای سوابق مالی از جمله نزدیک به یک دهه از مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی به بیش از تبدیل به یک هیئت منصفه عالی در شهر نیویورک است.

بررسی راه اندازی شد و به تهمت و نسبت ناروا دادند و تحریک آشکار از hush-پرداخت پول به زنان گفت که آنها تا به حال گذشته روابط جنسی با او مستهجن بازیگر فیلم Stormy Daniels و سابق Playboy, مدل, Karen McDougal. مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران خود را تکذیب کرد روابط است.

در دادخواهی بیش از خانه احضاریه تهمت استدلال کرد که کنگره فاقد معتبر هدف به دنبال سوابق خود را و است که افشای این مواد خواهد سازش خود و خانواده اش را حفظ حریم خصوصی و منحرف کردن او از وظایف خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال در نیویورک مورد که تحت قانون اساسی او این است که ایمنی بدن را از هر گونه کیفری اقدام در حالی که خدمت به عنوان رئیس جمهور. آنها همچنین با اشاره به عدالت وزارت ارشاد که یک رئیس جمهور نشسته نمی توان تحت تعقیب یا پیگرد قانونی قرار.

در دادگاه بدوی شنیدن تهمت وکلا تا آنجا پیش رفت به استدلال می کنند که مقامات مجری قانون نمی خواهد قدرت را به بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن حتی اگر او کسی در نیویورک خیابان پنجم.

خانه کمیته ها را تکذیب کرد – در حال حاضر

در یک جداگانه مورد بررسی در روز پنج شنبه دادگاه عالی sidestepped حاکم بر اینکه سه تحقیقاتی کمیته در مجلس نمایندگان آمریکا می تواند دست آوردن مغلوب ساختن پیشی جستن اسناد مالی تحت احضاریه به جای بازگشت حکم به دادگاه های پایین.

کنگره تا به حال شده به دنبال سوابق – از Ncmec و دو بانک, دویچه بانک و سرمایه یک – برای بیش از یک سال است. نتیجه این است که حداقل یک پیروزی کوتاه مدت برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که قاطعانه به دنبال به نگه داشتن پرونده های مالی خود را خصوصی.

خانه نظارت کمیته در مارس 2019 با صدور احضاریه به Ncmec به دنبال هشت سال از حسابداری و سایر اطلاعات مالی در پاسخ به کنگره شهادت مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل. کوهن گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال متورم برخی از دارایی ها و تخلیه دیگران در صورتهای مالی بین سال های 2011 و 2013 در بخشی به کاهش مالیات بر املاک و مستغلات.

خانه خدمات مالی کمیته بررسی شده است ممکن است پول شویی در آمریکا اموال معاملات مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن. در یک جداگانه بررسی خانه هوش کمیته در حال بررسی است که آیا مغلوب ساختن پیشی جستن معاملات کسب و کار او را در معرض خطر نفوذ افراد خارجی و یا دولت.

(FRANCE 24 با رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب